[B4 2.0 ABK] nie odpala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sty 2015, 19:55
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 paź 2014, 19:08
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Pompa paliwa nie powinna dopuścić do cofania się paliwa. Żeby paliwo się cofnęło musiałaby być jakaś nieszczelność na przewodach przy silniku aby w miejsca paliwa mogło wejść powietrze. Ale że to układ ciśnieniowy to przez nieszczelność lało by się paliwo w momencie pracy pompy.
Dla pewności że układ się napełni można kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon przed odpaleniem.
Dla pewności że układ się napełni można kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon przed odpaleniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sty 2015, 19:55
Więc tak pompa daję jak już pisałem 3,5bara,
Również paliwo jest jak i w przewodzie zwrotnym jak i powrotnym. A jak kolega źle pompkę dokręcił żeby zmierzyć cisnienie to przy zapłonie wystrzeliło przewód, więc pompka na 99% to nie będzie. Jutro może mechanik mi to sprawdzi bo kazał dzwonić ok 18-19. To dam znać , Mam nadzieje że to jakaś pierdoła.
A co do pompki to się załączą, a jak podpompuję pedałem gazu to jeszcze gorzej odpala, jak nie dotykam gazu a kręcą nią to odpali po tych 10 sec. Ewentualnie jak pokręcę Ją 5sec puszcze i jeszcze raz to od razu łapie. A i zaobserwowałem że jak przestanę kręcić Ją po tych 5 sec to mimo to że kluczyk jest już na pozycji wyłączenia zapłonu, to on z 1-2 sec jeszcze kręci.
Również paliwo jest jak i w przewodzie zwrotnym jak i powrotnym. A jak kolega źle pompkę dokręcił żeby zmierzyć cisnienie to przy zapłonie wystrzeliło przewód, więc pompka na 99% to nie będzie. Jutro może mechanik mi to sprawdzi bo kazał dzwonić ok 18-19. To dam znać , Mam nadzieje że to jakaś pierdoła.
A co do pompki to się załączą, a jak podpompuję pedałem gazu to jeszcze gorzej odpala, jak nie dotykam gazu a kręcą nią to odpali po tych 10 sec. Ewentualnie jak pokręcę Ją 5sec puszcze i jeszcze raz to od razu łapie. A i zaobserwowałem że jak przestanę kręcić Ją po tych 5 sec to mimo to że kluczyk jest już na pozycji wyłączenia zapłonu, to on z 1-2 sec jeszcze kręci.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Elektrowłącznik rozrusznika się zacina albo kostka stacyjki pada.Strzalaa07 pisze:A i zaobserwowałem że jak przestanę kręcić Ją po tych 5 sec to mimo to że kluczyk jest już na pozycji wyłączenia zapłonu, to on z 1-2 sec jeszcze kręci.
Jak kostka stacyjki to może być nawet tak, że w pozycji rozrusznika wyłącza zapłon i rozrusznik pracuje bez iskry. Kumpel miał tak w golfie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sty 2015, 19:55
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sty 2015, 19:55
No właśnie świec nie sprawdziłem bo jeden kumpel mnie z tego tropu zmylił, " że jak by to świece były to by ciągle ch...o odpalał "
za to wczoraj brat cioteczny mówił że może to świece, i że może coś się rozgrzewa dla tego potem odpala normalnie, no i u mechanika stoi mam nadzieje że dziś to sprawdzi.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-01-28, 11:27 ]
Strzalaa07, jak się będziesz tak ch...wo wyrażał to będzie źle :!: chyba nie czytałeś regulaminu.
Ok, sorry ale to był cytat .
[ Dodano: 2015-01-29, 20:10 ]
No więc, mechanik powiedział że z iskrą zapłonem wszystko git. Jedynie coś z układem paliwowym jest, czyli prawdopodobnie pompa paliwowa. Na razie mówił żebym się nie gorączkował bo skoro pompa daje 3,5bara ciśnienia to jest git. A czemu rano tak jest, to sam nie wiem. Jak by się coś działo gorszego to mam podjechać i wtedy będziemy dochodzić bardziej co jest.
za to wczoraj brat cioteczny mówił że może to świece, i że może coś się rozgrzewa dla tego potem odpala normalnie, no i u mechanika stoi mam nadzieje że dziś to sprawdzi.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-01-28, 11:27 ]
Strzalaa07, jak się będziesz tak ch...wo wyrażał to będzie źle :!: chyba nie czytałeś regulaminu.
Ok, sorry ale to był cytat .
[ Dodano: 2015-01-29, 20:10 ]
No więc, mechanik powiedział że z iskrą zapłonem wszystko git. Jedynie coś z układem paliwowym jest, czyli prawdopodobnie pompa paliwowa. Na razie mówił żebym się nie gorączkował bo skoro pompa daje 3,5bara ciśnienia to jest git. A czemu rano tak jest, to sam nie wiem. Jak by się coś działo gorszego to mam podjechać i wtedy będziemy dochodzić bardziej co jest.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, 11:26 przez Strzalaa07, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 paź 2014, 19:08
- Lokalizacja: Suwałki
Z całym szacunkiem do Twojego mechanika, ale ja mechanikiem go nazwać nie mogę, co najwyżej amatorem.Strzalaa07 pisze:No właśnie świec nie sprawdziłem bo jeden kumpel mnie z tego tropu zmylił, " że jak by to świece były to by ciągle ch...o odpalał "
za to wczoraj brat cioteczny mówił że może to świece, i że może coś się rozgrzewa dla tego potem odpala normalnie, no i u mechanika stoi mam nadzieje że dziś to sprawdzi.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-01-28, 11:27 ]
Strzalaa07, jak się będziesz tak ch...wo wyrażał to będzie źle :!: chyba nie czytałeś regulaminu.
Ok, sorry ale to był cytat .
[ Dodano: 2015-01-29, 20:10 ]
No więc, mechanik powiedział że z iskrą zapłonem wszystko git. Jedynie coś z układem paliwowym jest, czyli prawdopodobnie pompa paliwowa. Na razie mówił żebym się nie gorączkował bo skoro pompa daje 3,5bara ciśnienia to jest git. A czemu rano tak jest, to sam nie wiem. Jak by się coś działo gorszego to mam podjechać i wtedy będziemy dochodzić bardziej co jest.
Dobry mechanik naprawia, a nie mówi co może być lub nie być z czymś tam.
Kolego, podaj rezystancję niebieskiego termistora przy zimnym silniku, oraz zaraz po włączeniu wentylatora chłodnicy po rozgrzaniu.
Czy przewody do wtryskiwacza rozruchowego zostały sprawdzone?
Sprawdź również pracę wentylatora po unieruchomieniu silnika.
ABK to benzyniak, a w tych konstrukcjach najważniejsza jest iskra, nie ma zapłonu nie ma jazdy. Sprawdź jak wyglądają świece, opisz w temacie lub załącz zdjęcia.
Uwierz mi, że prawdziwi mechanicy to elita składająca się z bardzo wąskiej grupy ludzi,a a Pan któremu oddałeś auto na pewno do niej nie należy.
Czekamy na wyniki pomiarów i ocenę jakości świec zapłonowych.