Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 lut 2011, 15:51

To raczej nie wtryskiwacz rozruchowy on bo tylko ma za zadanie pracować kilka sekund po odpaleniu zimnego samochodu.

Na twoim miejscu przyjrzałbym się przepływomierzowi, czujnikowi położenia przepustnicy oraz regulatorowi ciśnienia paliwa.

A jak przełączysz podczas jazdy to da się jechać? Na gazie masz dobre wolne obroty, powinno być około 900obr/min.

Najlepiej by było sprawdzić co pokazuje przepływówka u TPS (czujnik położenia przepustnicy) w blokach pomiarowych na VAGu.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 08 lut 2011, 16:58

Skoro na gazie obroty są OK to poszukaj na szrocie regulatora wolnych obrotów:

http://allegro.pl/vw-passat-b4-2-0-siln ... 46122.html

wymień i problem powinien zniknąć.U mnie był identyczny przypadek, kiedy paliłem na benzynie od razu gasł a kiedy przytrzymałem gaz tak żeby od razu przełączył się na gaz silnik pracował normalnie.

Sesio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 07 lut 2011, 10:39

Post autor: Sesio » 09 lut 2011, 15:48

Już doszedłem do tego i nie działa pompa paliwa, mógłbym prosić o radę jaką kupić.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 10 lut 2011, 00:12

Czyli dobrze mówiłem że może być pompa;) jaką?? Hmm najlepiej oryginał ale to koszt coś koło 800ziko, więc albo ori używka albo zamiennik bodajże 4 bary np. http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-80- ... 53409.html

Awatar użytkownika
Vathaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 08 mar 2009, 00:18
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: Vathaz » 17 lut 2011, 16:44

Witam, podepnę się do tematu mam podobny problem. Dzisiaj wracając od dziewczyny (kurs 15 km) już miałem parkować (zostały ze dwie uliczki) przy każdym wciśnięciu sprzęgła auto mi gasło przestało trzymać obroty. Pod blok dojechałem na "kangura" co chwila zapalając silnik. Jak często bywało pomyślałem pewnie znowu coś na gumach się rozszczelniło. Otóż wszystkie gumy, gwizdki gazu, wężyki wszystko na swoim miejscu i szczelne. Zauważyłem jak trochę ostygł że jak zapale na zimnym to chwile pochodzi rozgrzeje się i obroty spadają do 0. Taka sama reakcja jest i na benzynie i na lpg. Aha jak już jest reakcja ze silnik gaśnie to auto nie ma mocy nie poleci powyżej 2000 obr do tego bardzo szarpie. Coś jakby nieszczelność w dolocie ale jak mówiłem wszystkie gumy na swoim miejscu nie widać nieszczelności poza tym gdyby były nieszczelne od razu by cyrki były. Zauważyłem też ze po otwarciu korka wlewu oleju wydostają się spaliny. :(

edit
Zrobiliśmy z kumplem przed chwilą test. Na mrozie normalnie zapalił zrobiliśmy kurs za miastem spokojnie do 100tki leciał... za chwilę jak tylko wskazówka temperatury lekko się podniosła (czyli jakieś 50-60 stopni) silnik stracił totalnie na mocy jakby dostał lewego powietrza, zaczął kangurzyć a każde wciśnięcie sprzęgła kończyło się zgaszeniem silnika. Na vagu nic nie wyszło. Żadnych błędów.

Czyżby niebieski czujnik?? Wymieniałem go jakieś 2 mce temu. Jego odpięcie nic nie pomaga. Po odpięciu słychać wyraźne strzały z tłumika i silnik tak czy inaczej zdycha.

Dragomi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2011, 20:36

Post autor: Dragomi » 19 lut 2011, 11:41

bardzo prawdopodobne, na podstawie tego czujnika komputer układa sobie dawke mieszanki obrotów itp

Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 17 maja 2013, 08:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: smaqosz » 07 sie 2013, 14:01

U mnie natomiast jest taki przypadek odpalam auto obroty troszkę za falują i gaśnie,ale nie zawsze. Po zapaleniu jeszcze raz auta wszystko jest normalnie czy to też może być ten regulator ?

Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 17 maja 2013, 08:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: smaqosz » 07 sie 2013, 14:28

Rafał 20 pisze:
IC69 pisze:No i to by się zgadzało. Gaz po tym czasie odparowuje i silnik zapala już na samej benzynie. Tylko skąd ta jednorazowa dawka gazu?
Raczej nie kolego bo lpg jest II generacji i załancza się tylko z obrotami i temperaturą.

Ale chyba problem już rozwiązałem, wymieniłem wczoraj wieczorem czujnik temp płynu ten niebieski. No i jak narazie problem znikł. Jak sprawdzałem kompa to parametry były dobre, silnik był ciepły i czujnik wskazywał właściwie. A zapewne jak silnik był zimny to źle podawał temp. może wtedy mieszanka była za uboga albo za bogata.
Tylko dziwi mnie to że jak gasła za pierwszym odpaleniem to dlaczego za każdym następnym razem odpalała przecież silnik się nie zagrzał?
Tutaj się podepnę pod temat, bo własnie mnie ciekawi jaka będzie odpowiedź na pytanie Rafał20, bo u mnie jest tak samo, jak odpalam czasami gaśnie od razu czasami jest dobrze i czym to może być spowodowane ?

Strzalaa07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sty 2015, 19:55

[2.0 ABK] Problem z odpalaniem po postoju.

Post autor: Strzalaa07 » 24 sty 2015, 11:51

Witam. Mam taki problem lecz nie widzę go wcześniejszych postach.
Gdy odpalam moją audiczkę po postoju np 2-3 godzinki postoi. To muszę Ją długo kręcić znaczy no tak z 10 sekund żeby odpaliła. Ale jak już odpalę i jeżdżę to normalnie odpala tylko jak postoi trochę to mam problem. Może ktoś pomoże ?.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 21:03 przez Strzalaa07, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sty 2015, 14:41

silnik??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 sty 2015, 16:01

Strzalaa07, zastosuj odpowiednio tag _uwaga

Strzalaa07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sty 2015, 19:55

Post autor: Strzalaa07 » 24 sty 2015, 21:04

2.0 ABK czysta benzyna ;).

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 24 sty 2015, 21:11

Sprawdź kabelki dochodzące do wtrysku rozruchowego

Strzalaa07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sty 2015, 19:55

Post autor: Strzalaa07 » 26 sty 2015, 18:40

Nie wiem już sam. Jutro daje Ją do mechanika niech sprawdzi.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 sty 2015, 09:18

Damian80b4LDZ pisze:Sprawdź kabelki dochodzące do wtrysku rozruchowego
to akurat w tym przypadku mało prawdopodobne


Strzalaa07, jak na drugi raz coś takiego zrobi to sprawdź najpierw czy brak paliwa czy iskry a wtedy łatwiej będzie szukać dlaczego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl