Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 gru 2016, 18:02

Z gliwic nie ale blisko masz kolegę Jugo007

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 gru 2016, 19:41

radzone pisze:Czy jest gdzieś jakiś poradnik jak traktować auta z II gen LPG?
pewnie nie, w sensie że tu odkręcić a tam zakręcić ale trochę studiowania i szperania po rożnych forach i nie tylko i coś by znalazł. A w twoim przypadku jeszcze program i kabel do lpg i bp. Bo podejrzewam ze główny problem leży w bp, wówczas to i na lpg nie będzie dobrze chodził.

ps nie opisuj całej historii auta bo to nie miejsce do tego służy dział nasze auta

radzone
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 19 sie 2016, 16:30
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: radzone » 30 gru 2016, 09:31

PieterB pisze:
radzone pisze:Czy jest gdzieś jakiś poradnik jak traktować auta z II gen LPG?
pewnie nie, w sensie że tu odkręcić a tam zakręcić ale trochę studiowania i szperania po rożnych forach i nie tylko i coś by znalazł. A w twoim przypadku jeszcze program i kabel do lpg i bp. Bo podejrzewam ze główny problem leży w bp, wówczas to i na lpg nie będzie dobrze chodził.
Bardziej chodziło mi o sposób w jaki powinienem nim jeździć - kiedy przełączać na gaz, czy gasić na benzynie, czy na gazie. Serwisem instalacji nie zamierzam się zajmować, bo jest to kwestia bezpieczeństwa samochodu i bez fachowej wiedzy wolę do tego nie podchodzić.
PieterB pisze:ps nie opisuj całej historii auta bo to nie miejsce do tego służy dział nasze auta
Oczywiście, faktycznie zagalopowałem się. Nie chciałem jednak zakładać nowego wątku tylko po to, aby wypisać co w aucie zrobiłem, a dalej nie jeździ (być może nie zrobiłem najważniejszego, bo nie udało mi się doprosić mechanika, żeby ustawił rozrząd i zapłon). Ale być może założę wątek z prezentacją fury, bo gdy ostatecznie uda się go doprowadzić do pełnej sprawności (a wierzę, że to już niedługo), wtedy będę mógł się pochwalić nienajbrzydszym avantem.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 gru 2016, 09:44

Podstawowe zasady to:
- przełączać jak się trochę rozgrzeje, jak jest jeszcze mocno nie nagrzany to nie wachlować gazem jakby się jechało na rajdzie.
- ogólnie nie korzystać z pedału przyspieszania w dwóch pozycjach: puszczony lub wciśnięty do deski i nic pośrodku
- nie próbować wypalać gazu do końca z butli, jak czuć, że się kończy to przełączyć na benzynę
- wymieniać świece przynajmniej co określony przez producenta przebieg a nie dopiero jak się wypalą do końca
- wymieniać i sprawdzać inne części układu zapłonowego.

Co do gaszenie na benzynie to nawet były urządzenia dedykowana do silników na mechanicznym wtrysku, które po wyłączeniu zapłonu nie odcinały zapłonu tylko przełączały silnik na benzynę i dopiero gasiły.

radzone
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 19 sie 2016, 16:30
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: radzone » 30 gru 2016, 09:52

maciek889 pisze:Podstawowe zasady to:
- przełączać jak się trochę rozgrzeje, jak jest jeszcze mocno nie nagrzany to nie wachlować gazem jakby się jechało na rajdzie.
Trochę to jest ile? Tak jak w sekwencji około 45st?
maciek889 pisze:- ogólnie nie korzystać z pedału przyspieszania w dwóch pozycjach: puszczony lub wciśnięty do deski i nic pośrodku
Yyy, to się wzajemnie wyklucza, ale domyślam się, że masz na myśli delikatne nim operowanie bez wciskania do dechy i zupełnego odpuszczania
maciek889 pisze:- nie próbować wypalać gazu do końca z butli, jak czuć, że się kończy to przełączyć na benzynę
Tankuję do pełna zanim się skończy.
maciek889 pisze:- wymieniać świece przynajmniej co określony przez producenta przebieg a nie dopiero jak się wypalą do końca
Wymienione, poprzednie były jeszcze ok wg mechanika
maciek889 pisze:- wymieniać i sprawdzać inne części układu zapłonowego.
OK
maciek889 pisze:Co do gaszenie na benzynie to nawet były urządzenia dedykowana do silników na mechanicznym wtrysku, które po wyłączeniu zapłonu nie odcinały zapłonu tylko przełączały silnik na benzynę i dopiero gasiły.
Czyli jak najbardziej gasimy i odpalamy na benzynie. Pięknie dziękuję za podpowiedzi!!!

Stosuję wszystkie te zasady, więc problem musi siedzieć w aucie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 gru 2016, 10:11

radzone pisze:maciek889 napisał/a:
Podstawowe zasady to:
- przełączać jak się trochę rozgrzeje, jak jest jeszcze mocno nie nagrzany to nie wachlować gazem jakby się jechało na rajdzie.


Trochę to jest ile? Tak jak w sekwencji około 45st?
skoro to II gen to powinno to być ustawione w programie, czy nie?
radzone pisze:maciek889 napisał/a:
- wymieniać świece przynajmniej co określony przez producenta przebieg a nie dopiero jak się wypalą do końca


Wymienione, poprzednie były jeszcze ok wg mechanika
nic nie szkodzi, gdy wymiana przewidziana co 15 tyś to co tyle wymieniaj i nie patrz na to że ładne. Jak padnie świeca i nastąpi strzał to będzie płacz bo już sam przepływomierz jest drogi a nie tylko on może paść.

radzone pisze: bo nie udało mi się doprosić mechanika, żeby ustawił rozrząd i zapłon).
bo pojęcia o tym nie ma i wolał się nie czepiać(a wiekszość z nich w ogóle nie ma lampy). Z okolic masz kolegę https://audi80.pl/profiles/11061.htm o wie coś o zapłonie - może pomoże, chodź ostatni rzadko zagląda.

radzone
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 19 sie 2016, 16:30
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: radzone » 30 gru 2016, 10:20

PieterB pisze:
radzone pisze:maciek889 napisał/a:
Podstawowe zasady to:
- przełączać jak się trochę rozgrzeje, jak jest jeszcze mocno nie nagrzany to nie wachlować gazem jakby się jechało na rajdzie.


Trochę to jest ile? Tak jak w sekwencji około 45st?
skoro to II gen to powinno to być ustawione w programie, czy nie?
U mnie przełącza się powyżej 2tys obrotów i tak miałem też w innych furach z 2 generacją.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 gru 2016, 11:11

radzone pisze: Trochę to jest ile? Tak jak w sekwencji około 45st?
Może być około 30, dzisiejsze sekwencje zwykle ustawia się w okolicach 30 a niektórzy jeżdżą nawet na 20.
radzone pisze: Czyli jak najbardziej gasimy i odpalamy na benzynie.
Ja w swoim samochodzie z mechanicznym wtryskiem praktycznie nie stosuje tej zasady. Ale jak nawet sprzedawali urządzenia automatyzujące ten proces to może coś w tym być.
PieterB pisze:
skoro to II gen to powinno to być ustawione w programie, czy nie?
Najtańsze imitacje II generacji nie mają możliwości podłączenia tego czujnika a nawet jak ktoś ma lepszy sterownik (bingo, stag xl/50/150/100 czy AL700) to i tak mało któremu monterowi chce się wsadzać tam czujnik albo nawet jak jest to właściciel chce go odłączyć bo nie może palić na gazie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 gru 2016, 14:25

maciek889 pisze:PieterB napisał/a:

skoro to II gen to powinno to być ustawione w programie, czy nie?
Najtańsze imitacje II generacji nie mają możliwości podłączenia tego czujnika a nawet jak ktoś ma lepszy sterownik (bingo, stag xl/50/150/100 czy AL700) to i tak mało któremu monterowi chce się wsadzać tam czujnik albo nawet jak jest to właściciel chce go odłączyć bo nie może palić na gazie.
no u kogoś wiedziałem tak podłączone że przerzucało przy określonej temp dlatego pytam bo myślałem że to norma a widzę że nie

adio217
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 sty 2017, 17:27
Lokalizacja: Śląsk

[B4 2.0E ABK]odpala jedynie przez podanie startera w dolot

Post autor: adio217 » 17 sty 2017, 17:35

Witam od paru dni nie umiem ruszyc mojej audiczki spod bloku. Kreci aku dobre ale nie dostaje paliwa(prawdopodobnie) po przekreceniu kluczyka slychac brzeczenie gdzies z tylu wiec pompa dziala co moze byc powodem tego ze nie moge go odpalic ?Na starterze odpala co pozwala wykluczyc swiete i przewody ale gdy starter sie skonczy gasnie. Dodam ze tylko 1 dzien nim nie jezdzilem i teraz nie mozna go ruszyc.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 sty 2017, 17:46


maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 sty 2017, 20:22

adio217 pisze:) po przekreceniu kluczyka slychac brzeczenie gdzies z tylu wiec pompa dziala
Działa ale ciekawe jakie ciśnienia paliwa daje. Sprawdź czy z węża powrotnego z listwy będzie leciało paliwo.

adio217
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 sty 2017, 17:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: adio217 » 17 sty 2017, 21:05

maciek889 pisze:Sprawdź czy z węża powrotnego z listwy będzie leciało paliwo.
troche jestem zielony gdzie co jest w tym aucie bo mam go niecale 2 miesiace wiec moglbym prosic jakies foto albo objasnienie gdzie go znajde ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 sty 2017, 21:39

Odkręcasz tam gdzie zaznaczyłem na zdjęciu. I z węża po włączeniu zapłonu powinna pójść benzyna.
Obrazek

adio217
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 sty 2017, 17:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: adio217 » 18 sty 2017, 12:51

maciek889 pisze:Odkręcasz tam gdzie zaznaczyłem na zdjęciu. I z węża po włączeniu zapłonu powinna pójść benzyna.
dzieki wielkie jutro sprawdze czy jest tam paliwo

[ Dodano: 2017-01-18, 12:51 ]
dobra sprawdzilem i procz paliwa ktore tam juz bylo nic wiecej sie nie pojawilo czyli to znaczy ze pompa do wymiany ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl