Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 lis 2016, 21:51

No raczej samo się nie zdiagnozuje i nie naprawi, nawet jeśli zbierzesz dużą liczbę odpowiedzi (do tego ignorując je).

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lis 2016, 07:31

Daniel080 pisze:[ Dodano: 2016-11-04, 21:34 ]
Ktoś coś?
znaczy co?

Daniel080
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 23 paź 2016, 08:28

Przerywa i gaśnie na wysokich obrotach wariuje

Post autor: Daniel080 » 10 lis 2016, 12:20

Mam audi w gazie i mam problem na wysokich obrotach wariuje chce przegazować to obroty np: wskoczą na 5000 tys potem spadną na 0 i tak kilka razy przy tam strzela i gaśnie i odpala tylko na swych i jak chce go podczas jazdy chce przeciągnąć na wyższych obrotach to szarpie nieraz gaśnie, mam też niskie obroty trochę ponad 600

W czym szukać przyczyny?
Proszę o pomoc.

jarek197
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 17 wrz 2016, 10:31
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: jarek197 » 10 lis 2016, 12:47

Może być potrzebna regulacja.

Daniel080
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 23 paź 2016, 08:28

Post autor: Daniel080 » 10 lis 2016, 13:41

No właśnie nie wiem jak to jest mam sekwencje powinien na benzynie odpalić normalnie ale odpala tylko na pych,
Dodam jeszcze że chciałem cofnąć i powoli puszczłem sprzęgło na malutkim gazie tez zgasł i znowu chłopaki musieli pchać

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 lis 2016, 14:22

Daniel080, po cholerę kolejny post o tym samym? w dodatku temat bez tagu.
Jeśli nie umiesz się poruszać po forum to się naucz!

forfiter

Post autor: forfiter » 10 lis 2016, 19:29

Byłem dziś na regulacji gazu, i z tego co wiem, jak by sonda działała nieprawidłowo to za pewne wyszło by. Mimo wszystko za tydzień będę miał ją na podnośniku to przyjrzę się sondzie.

Dziś popadało, postała z godzinę na parkingu pod centrum handlowym i znowu odpalić nie chciała, ani na gazie ani na benzynie.

Odpaliła jak pompowałem pedałem gazu, jak wkręcałem ją na obroty to miałem wrażenie jak by się dławiła, coś ją blokowało, jak doszło do 5 tyś obr silnik zaczął normalnie pracować.

Nie mam pojęcie gdzie szukać winowajcy. W przyszłym tygodniu kupię VAGa i zobaczę co komputer mi ciekawego pokaże.

mateuszjkl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17

[B4 2.0 ABK] Problem z opalaniem - silniczek krokowy

Post autor: mateuszjkl » 12 lis 2016, 16:59

Żeby odpalić samochód po długim postoju na benzynie trzeba kręcić nawet do 15 razy.
Po odłączeniu silniczka krokowego też nie pali zachwycająco ale jest lepiej(4-5 razy).
Metodą prób znalazłem sposób na odpalenie za 2 razem, kręcę raz krótko na benzynie, odłączam krokowego, kręcę - w tym momencie odpala, no i podłączam silniczek(po delikatnym dodaniu gazu - jak nie dodam to spora szansa że zgaśnie).
Wydaje mi się że z nim jest coś nie tak, ale na pewno po podłączeniu zaczyna pracować bo wyraźnie słychać zmianę pracy silnika. Co może być z nim konkretnie nie tak, a może to inna przyczyna?

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 12 lis 2016, 17:06

forfiter pisze:Byłem dziś na regulacji gazu, i z tego co wiem, jak by sonda działała nieprawidłowo to za pewne wyszło by. Mimo wszystko za tydzień będę miał ją na podnośniku to przyjrzę się sondzie.

Dziś popadało, postała z godzinę na parkingu pod centrum handlowym i znowu odpalić nie chciała, ani na gazie ani na benzynie.

Odpaliła jak pompowałem pedałem gazu, jak wkręcałem ją na obroty to miałem wrażenie jak by się dławiła, coś ją blokowało, jak doszło do 5 tyś obr silnik zaczął normalnie pracować.

Nie mam pojęcie gdzie szukać winowajcy. W przyszłym tygodniu kupię VAGa i zobaczę co komputer mi ciekawego pokaże.
Czyli jak kręcisz i załapie to musisz dać mu ostro (tak >4-5 tysięcy) żeby zaczął pracować równo?

Ja tak miałem i to było za słabe ciśnienie na pompie paliwa (zdechła). Do normalnej jazdy starczało, ale do odpalania już był problem bo go zalewało.

Sprawdź ciśnienie na pompie.

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Re: Problem z opalaniem - silniczek krokowy

Post autor: czaras » 12 lis 2016, 17:07

mateuszjkl pisze:Żeby odpalić samochód po długim postoju na benzynie trzeba kręcić nawet do 15 razy.
Po odłączeniu silniczka krokowego też nie pali zachwycająco ale jest lepiej(4-5 razy).
Metodą prób znalazłem sposób na odpalenie za 2 razem, kręcę raz krótko na benzynie, odłączam krokowego, kręcę - w tym momencie odpala, no i podłączam silniczek(po delikatnym dodaniu gazu - jak nie dodam to spora szansa że zgaśnie).
Wydaje mi się że z nim jest coś nie tak, ale na pewno po podłączeniu zaczyna pracować bo wyraźnie słychać zmianę pracy silnika. Co może być z nim konkretnie nie tak, a może to inna przyczyna?
Silniczek krokowy można akurat przeczyścić w benzynie ekstrakcyjnej... to bym jako pierwsze zrobił bo najmniej kosztuje. ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lis 2016, 17:45

mateuszjkl, szukaj na temat abk jest chyba wszystko na forum

ps. abk nie ma silniczka krokowego ;-) tylko zawór biegu jałowego.
ps2 i nie jest on przyczyną twojego złego odpalania, zainteresowałbym sie wtryskiem rozruchowym - na forum wsio pisze.

mateuszjkl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 14 lis 2015, 10:17

Post autor: mateuszjkl » 12 lis 2016, 22:29

Ciekawa sprawa, bo w tamtym roku kupiłem go pod nazwą silniczka krokowego :-)

Dzięki, przynajmniej wiem czego szukać :).

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 12 lis 2016, 22:37

Nastawnik biegu jałowego jeżeli moczysz w benzynie ekstrakcyjnej KONIECZNIE PO TEJ OPERACJI GO NASMARUJ !! :) Ja swój moczyłem kilka dni w ropie i jak nowy :) U ciebie najprawdopodobniej przyczyną będzie wtrysk rozruchowy, ale nie zaszkodzi przeczyszczenie nastawnika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 lis 2016, 07:50

mateuszjkl pisze:Ciekawa sprawa, bo w tamtym roku kupiłem go pod nazwą silniczka krokowego :-)
a to już nie moja wina że sprzedający nie wie co sprzedaje lub nie zna dokładnego określenia mysli_

radzone
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 19 sie 2016, 16:30
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: radzone » 29 gru 2016, 16:01

No i poradziłem sobie. Świece złapałem za nakrętki w imadle bardzo ostrożnie i po prostu je wykręciłem. Świece są już w furze, autko pali, czyli nic nie zepsułem raczej. ;)

[ Dodano: 2016-12-29, 16:01 ]
Witajcie!

Zrobię mały update.

W furkę włożyłem już ponad 5.000zł oprócz zakupu (nowe hamulce, przód tył, nowe koła z oponami, naprawa klimy, wymiana łożysk amorków z przodu, łożyska w piastach i masa mniejszych tematów), ale niestety wciąż nie mogę jej zaufać. :( :/ Pierwotne problemy z paleniem pozostały - ich intensywność spadła, ale wciąż nie wiedzieć dlaczego raz odpala po ułamku sekundy, a innym razem piłować trzeba kilka/naście sekund. Czasem brzmi jakby nie miała wcale odpalić. Jak na razie (odpukać :shock: ) nie było w ostatnio takiego problemu, żeby nie odpaliła wcale, ale mam auto od pół roku i zrobiłem nim może z 750km. :( :cry:

Wymienione (z rzeczy przy silniku):
- akumulator
- przekaźnik 30
- świece - Bosch
- filtr powietrza
- przelutowane i zaizolowane kabelki od gazu przez mechanika - profi -na moich oczach to robił
- przewody i kopułka jak nowe
- wtrysk rozruchowy sprawny.

Mam wrażenie, że na benzynie mocniej dymi i czuć mocno zapach benzyny i spalin - zbyt bogata mieszanka? Problemy z odpaleniem pojawiają się niezależnie od tego jak szybko przełączę się na gaz (a robię to teraz przy 70st) oraz niezależnie od tego, czy gaszę silnik na benzynie, czy na gazie.

Pobór prądu z nowego akumulatora podczas postoju - 70mA. Mierzone wg tej metody Dodam, że gdy miałem założone radio - potrafiło się samo włączyć i rozładować aku. boisie zly_ dobani_

Czy jest gdzieś jakiś poradnik jak traktować auta z II gen LPG? Może coś robię źle, ale to już 4ta moja fura z II gen i wcześniejsze nie robiły mi takich jaj. :(

Już mi brakuje pomysłów. bezradny_ Czy możecie polecić kogoś kto zna się dobrze na ABK z Gliwic? Tak bardzo już chciałbym móc w pełni zaufać tej furze, a zwłaszcza w momencie, gdy wpakowałem w nią już tyle siana!

Do siego roku!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl