[80 B4 2.0 ABK]Problem z wolnymi obrotami.
[B4 2.0 ABK] Wysokie obroty
Panowie co się stało na początku jak jechałem to zauważyłem że mam na wolnych 1000 obrotów a miałem zawsze 800, a teraz na luzie wskazuje mi na 2000 tys jak przegazuje to spada po czym znowu wskakuje na 2000 i nie da się jechać,
I szybko jedzie na małym gazie nie mogłem utrzymać 50km/h bo jechał 70 na 4 z malutkim gazem
I szybko jedzie na małym gazie nie mogłem utrzymać 50km/h bo jechał 70 na 4 z malutkim gazem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 22 maja 2016, 22:51
Spróbuj sprawdzić pod VAG'iem wskazania przepustnicy, czyli stopien otwarcia, wyglada na to ze sterownik silnika nie dostaje informacji z czujnika TPS o zamknietej przepustnicy.
Możliwe powody to:
1.zła adaptacja i trzeba ja zrobic ponownie, a to masz opisane na forum
2. Wieszajacy sie zawór biegu jałowego
3. Błędne wskazania czujnika TPS (ten od przepustnicy)
Możliwe powody to:
1.zła adaptacja i trzeba ja zrobic ponownie, a to masz opisane na forum
2. Wieszajacy sie zawór biegu jałowego
3. Błędne wskazania czujnika TPS (ten od przepustnicy)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 sty 2017, 13:21
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 sty 2017, 13:21
- Lokalizacja: Śląsk
A silnik się dogrzewa?? jaką masz temp. silnika?? Może się nie dogrzewa i świruje. Przegoń go kawałek na wyższych obrotach i zobacz czy mu przejdzie. a kiedy wymieniałeś filtr powietrza?? Jeśli trochę temu to może być brud w dolocie i przycinać przepływomierz oraz zatykać silnik krokowy co objawia się wieszaniem obrotów.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
bez przepływki nie ma prawa chodzić na wolnych także nic nie sprawdzi, jeśli dolot szczelny i wsio oki. I na 90% przepływka nie jest tu powodem takiego stanu rzeczy.piotrek8090100 pisze:Spróbuj odłączyć wtyczkę od przepływomierza i zaobserwować pracę bez niego.
a co to ma do rzeczy w jego przypadku?piotrek8090100 pisze:A silnik się dogrzewa?? jaką masz temp. silnika??
skąd taką teorie wytrzasnąłeś?piotrek8090100 pisze:a kiedy wymieniałeś filtr powietrza?? Jeśli trochę temu to może być brud w dolocie i przycinać przepływomierz oraz zatykać silnik krokowy co objawia się wieszaniem obrotów.
Jak już coś doradzasz to coś konkretnego a nie po to by tylko pisać. To nie fejs że tam ludzie wypisuję w większości takie bzdury że się flaki wywracają na druga stronę.
Kiszka92, dobrze by było zapiąć vaga a nie szukać po omacku może to, może tamto. Chodź moim zdaniem najbardziej prawdopodobne jest to co napisał maciek czyli coś przymarzło zawór biegu jałowego lub przepustnica.
Wczoraj jak mi się zaczęło tak dziać to też tak pomyślałem ale przepustnica była była zamknięta, chyba że gdzieś w środku mogła się zaciać, dziś było ok tylko że obroty na jałowym były prawie 1200, i jest coś takiego że jak zmieniam bieg np: przy 2000 tyś to obroty przez chwilę się zawieszają i dopiero opadają najbardziej jest to uciążliwe przy zmianie z 1 na 2 bo trzeba to zrobić szybko a obroty nie zdążyły spaść. Muszę podjechać do jakiegoś mechanika albo sam kupię kabel.
Ps: Można by go było dostać gdzieś w motoryzacyjnym czy allegro?
Ps: Można by go było dostać gdzieś w motoryzacyjnym czy allegro?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pewnie że można - allegro pełne tego jest, w motoryzacyjnym raczej nie kupisz.Kiszka92 pisze:Taki kabel pod vaga
Jak będziesz miał go zagrzanego to spróbuj odpiąć wtyczkę z zaworu biegu jałowego i zobacz czy obroty spadną. Jeśli tak to spróbuj go przepłukać w benzynie i przesmarować jakimś wd40 lun czymś podobnym.