Moim zdaniem zrob remont, bedziesz wiedzial co masz!
Mi silnik brał okolo litra na 1000 ( przebieg oryginalny 180 tys)i tak jezdzilem, po pol roku zatarł sie (obrocilo panewke na korbowodzie). Po rozebraniu okazało sie ze wał nie nadaje sie do szlifu i korbowód do wyrzucenia. Kupiłem drugi silnik 2,0 3A za 250 zł z przebiegiam 280 tys ( w moim jest 2,0 AAD). Nie wlozyłem go !! Wziałem z niego wał

Wlożylem nowe panewki ( koszt kolo 200zl) i nowe pierscienie GETZA.
Po wlozeniu do autka silnik odpalil za pierwszym razem, ale nadal mialem wysokie zuzycie oleju wiec wymienilem uszczelniacze zaworowe. I problem z ubytkiem oleju zmalał. Po 10 tys km przestał brac olej ! Ile wleje tyle mam przy wymianie! <ok>
Takze wiem co mam w silniku i jestem zadowolony z niego, remoncik robiłem sam z bratem zajeło mi to koło tygodnia na spokojnie.
Takze polecam Ci zrobic remoncik!