Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 wrz 2014, 20:15

Boberro, Co do wtrysków to właśnie takie, najlepiej z Fratelli Bosio żeby to w miare pochodziło, Głowiczka również wskazana , ewentualnie wymiana pompy na afn + głowiczka 11mm

Intercoolery:
Standardowe

Kierunkowe

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 20 wrz 2014, 23:29

Boberro, Najlepiej najpierw załóż wtryski 216 ale nie "no name" przynajmniej SEVEN, Fratelli Bosio, a jak Cię stać to Bosch ale to drogie. Możesz założyć taką właśnie głowiczkę jak podałeś, ale najlepiej to pogadaj z profesjonalistą od tych spraw czyli z Muniorem i dogadasz się, założy Ci i git. (Chyba że CI za daleko do niego)

Tu masz temat z FMIC, kolega zakładał IC pod taki zderzak jak Ty masz ( jeśli mnie oczy nie mylą) https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-fmic ... 60,105.htm
Szczerze mówiąc szlak przetarty. A taki IC powinien być bardzo wydajny.
I po tym spokojnie zrobisz dobie softa pod te graty.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 22 paź 2014, 17:47

Dzisiaj po pomiarze na hamowni wyszło mi 113 KM 8-) . Mam chipa i brak kata, więc mniej więcej chyba tyle ile powinienem się spodziewać na ori wtryskach. Ale po cichu liczyłem na 115 km. Fakt skrzynia EEN założona, więc może to trochę zamuliło wynik?
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN

https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 22 paź 2014, 19:13

drivtens pisze:Dzisiaj po pomiarze na hamowni wyszło mi 113 KM 8-) . Mam chipa i brak kata, więc mniej więcej chyba tyle ile powinienem się spodziewać na ori wtryskach. Ale po cichu liczyłem na 115 km. Fakt skrzynia EEN założona, więc może to trochę zamuliło wynik?
gdzie hamowałeś? ile płaciłeś?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 paź 2014, 19:21

drivtens pisze:Dzisiaj po pomiarze na hamowni wyszło mi 113 KM 8-)
Czyli dobrze jak na ori wtryskach, jak Munior i Kostrz mówią, jest to soft na 110-115 km, więc wszystko jest wporządku :mrgreen:

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 22 paź 2014, 21:33

pkrr, Mam ten luksus, ze jeszcze studiuje i mielismy zajecia na hamowni :). Wiec nie placilem nic.
Krzysiek 84, to pocieszajace, az korci mnie teraz na AFNy, 130 powinno na nich pyknac :).
Btw. Skrzynia nie ma tu znaczenia bo moc jest obliczana z predkosci obrotowej, wiec moj blad w zdaniu wyzej. Fote z pomiaru wrzuce pozniej w swoim temacie. Zapraszam! <ok>

[ Dodano: 2014-10-24, 11:10 ]
Wrzucam, jak prezentuje się wykres po chipie na ori wtryskach, dla tych co jeszcze się zastanawiają, czy warto :)


Obrazek

Wzrost mocy o ok 25% samym komputerem i po wywaleniu kata. 8-)
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN

https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 26 paź 2014, 23:14

Ja bym wrzucił sobie 0.210, ale narazie nie mam kurcze kasy..;/ dodam, że ostatnio spróbowałem na dłuższej prostej Golfa TDI z czerwonym DI czyli teoretycznie 130KM, i mnie delikatnie tylko odstępował, w dosłownym tego słowa znaczeniu..gość się dopiero zdziwił hehe;) dodam, że też mam tylko kompa bez wywalonego kata, tylko zaslepiony EGR. Jak chwila pozwoli to wrzuce jakiś amatorski filmik jak u mnie przyspiesza. ;) I muszę to powiedzieć otwarcie standardowe 90KM w naszych Audikach to trochę za mało..a ja mam tylko kompa z CHIPem tutaj z forum, i zdecydowanie warto było wrzucić w to pieniądze, to jest jeden z tych zakupów którego kompletnie nie żałuję;) a bardzo polepsza jakość i komfort jazdy..

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 26 paź 2014, 23:33

Najtaniej to wtryski zdrowe AFN znaleźć 200-300zł, program wgrać i na 120KM+ 280Nm+ można liczyć. ;-) Co więcej to już koszta lecą ostro w górę :-P
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 paź 2014, 00:08

illusion pisze: ostatnio spróbowałem na dłuższej prostej Golfa TDI z czerwonym DI czyli teoretycznie 130KM, i mnie delikatnie tylko odstępował,
Bo konie po "chipie " ,to zupełnie inne konie niż po fabryce ;-) prosty przykałd <ok> każdy sprawny 90 konny tdi ,tylko po tuningu kompa ,powinien bez problemu objechać fabrycznego 110 konnego np.AFN -a .Ze 130 konnym PD ,na dodatek w lekkiej budzie golfa ,już na pewno nie ma co startować ,przynajmniej tylko po tuningu kompa ,choć z tego co piszesz ,to nie było tak żle :mrgreen: Za to już po zmianie wtrysków ,na jakieś większe ,mozemy się zblizyc do osiągów takiej 130 tki ...przynajmniej do jakiejś tam szybkosci ,bo puzniej niestety zrobi robotę jego znacznie dłuższa od naszej ,skrzynia
illusion pisze:zdecydowanie warto było wrzucić w to pieniądze, to jest jeden z tych zakupów którego kompletnie nie żałuję;) a bardzo polepsza jakość i komfort jazdy..
Oj polepsza ,polepsza i lepiej zainwestować nie można :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 paź 2014, 00:18 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 27 paź 2014, 00:18

Nie było co startować ale się przymierzyłem, i delikatnie mnie odstępował, a myślałem, że gorzej będzie a tu jednak..więc podejrzewam że 110KM AFN bym objechał, może tamten 130KM PD nie był taki zdrowy..tym bardziej mnie zastanawia jakby chodził mój po wrzuceniu 0.210..

taki filmik jak u mnie to chodzi, ostrzegam że amatorski(czujnik ABS do wymiany w tylnim kole :mrgreen: ) :

dla porównanian nagram jeszcze jak z 5tego biegu, przy 100KM/h po wciśnięciu gazu jak elegancko się rozpędza(to mi się najbardziej podoba) :mrgreen: , przed chipem można było nerwy tracić bo redukować trzeba było.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2014, 00:24 przez illusion, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 paź 2014, 00:22

Standardowe zbieranie się po fajnym "chipie " 8-)
illusion pisze:podejrzewam że 110KM AFN bym objechał,
Tu akurat podejrzewać nie musisz ,bo sprawdzone :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 27 paź 2014, 00:27

Aż po wpisie kolegi wcześniej, o wrażeniach po montażu 0.210 sam mam na nie ochotę, ale to może na wiosnę. :-D Można by było lać dupska AFNom na lajcie. <ok> Albo wrzucę jeszcze 0.210, albo auto sprzedam bratu a sobie kupię C4 2.5 TDI i tam coś będę więcej kombinował. :-D

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 27 paź 2014, 07:34

illusion, Przeczytaj sobie konwersację na moim profilu od str. 3. Tam koledzy opisywali jakie końcówki/wtryski są najlepsze.
Ogólnie polecają 216, a powód jest prosty: lepsza wartość w przypadku sprzedaży <ok>
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN

https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t=drivtens

_kris_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 22 maja 2010, 12:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: _kris_ » 27 paź 2014, 09:03

Myślę, że po samym chipie i zmianie kompa na 16 osiągi są lepsze od PD 130 km jeśli rozpatrujemy elastyczność na 5 biegu 100 - 180 km/h.
U mnie zmierzona elastyczność na 5 biegu 100 - 180 km/h, to 23 sekundy a w audi a4 PD 130 km podają 34 sekundy. <ok>

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 27 paź 2014, 09:27

Polecają 0.216 ale ja auta sprzedawał nie będę, a do tych wtrysków musiałby soft zmieniać, inter dać większy bo ten już teraz jak jest gorąco nie wyrabia..wolę albo dać tylko 0.210 albo autko zmienić bo marzy mi się to C4. :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga