Przeszło w benzynie swego czasu bez problemu:)t4zior pisze:Moj kat zrobił papa dzisiaj, pręt, młotek i srodek wyleciał(żadnego, cięcia i spawania , puszka mała, rezonansu nie ma więc jest gitara, w benzynie by to nie przeszło.
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka i czyszczenie nastawnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niema znaczenia benzyna czy diesel .Zależy jak duża puszka po kacie ,jak mała to rezonansu nie będzie wcale lub niesłyszalny ,jak duża puszka zostanie wypatroszona to rezonans będzie na 100% ,miałem tak w fordzie fiesta ,rezonans był tak wk...jący że musiałem wstawić rurkę zamiast pustej puszkidenis44 pisze:Przeszło w benzynie swego czasu bez problemu:)
Witam, tak czytam i nasunęła mi się myśl, że to może właśnie w tym problem, a mianowicie przy zimnym silniku zdaża się, że faluje na obrotach, nie są to znaczne różnice w ilościach, bo rzędu 100-200 rpm, jak autko jest już ciepłe, to czasem tylko mu się zdaży tam podskoczyć z obrotami. Kolejnym punktem zaczepienia może być to, że na ciepłym silniku czasem zapala się kontrolka od świec. Macie jakiś pomysł co to może być? Nastawnik? Czy może jakieś pieruństwo?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak auto rocznik 94 na przepływce pierburga to najprawdopodobniej nastawnik ,wtrysk sterujący też możliwy .Łatwo sprawdzić podpinając vaga ,jak będzie dawka na biegu jałowym skakała w nienormalnym zakresie w skrajnych przypadkach np.od 2 do 5 ,to na 100 %nastawnik .Normalny zakres to dla przykładu 3,8 -4 czyli skok o 0,2 .Nieprawidłowego działania wtrysku sterującego, nie zawsze da się zobaczyć na vagurmaslysz pisze:mianowicie przy zimnym silniku zdaża się, że faluje na obrotach, nie są to znaczne różnice w ilościach, bo rzędu 100-200 rpm, jak autko jest już ciepłe, to czasem tylko mu się zdaży tam podskoczyć z obrotami. Kolejnym punktem zaczepienia może być to, że na ciepłym silniku czasem zapala się kontrolka od świec. Macie jakiś pomysł co to może być? Nastawnik?
Nie pamiętam dokładnie ale wyczytałem że jak kontrolka się zapala może być zabrudzony filtr paliwa woda jak się zbierze jest czujnikrmaslysz pisze: Kolejnym punktem zaczepienia może być to, że na ciepłym silniku czasem zapala się kontrolka od świec. Macie jakiś pomysł co to może być? Nastawnik? Czy może jakieś pieruństwo?
Chyba tu
https://audi80.pl/b4-19-tdi-1z-filtr ... t49664.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz