kozdromen pisze:A spalanie masz w normie czy wyższe?
Spalanie przy obecnych,w zasadzie jeszcze letnich temperaturach , gdzie silniki i tak w miarę szybko się nagrzewa ,będzie zawsze podobne i oscyluje w okolicy ok.6 l ,czy termostat jest sprawny ,czy nie .Jeżdżąc po Lublinie,przy zachowaniu zasad oszczędnej jazdy , jak ci spali ok.7l ,to powinieneś się cieszyć ,bo na mniej to bym nie liczył

Faktem jest że na zimę ,jak termostat nie trzyma (tu robimy opisany przeze mnie test ręczny dolnego węża ),należało by go wymienić ,bo ten silnik zimą ,długo łapie temp. a już przy niesprawnym ,niedomykającym się termostacie ,na krótkim odcinku ,nie nagrzeje się nawet do 50 stopni .Przy temp. poniżej ok.5 stopni,nagrzewanie wspomaga podgrzewacz na trzy świece żarowe ,który siedzi na przewodzie z nagrzewnicy ,ale nie w kazdym aucie jest takowy ,i nie zawsze działa ,bo jego działanie jest uzależnione od kilku warunków ,a i świece "grzałki ",po latach ,zwykle wszystkie dawno spalone ,a mało który użytkownik ,pokusi się o to żeby je sprawdzić,co mozna zrobic w minutę ,przy uzyciu kawałka kabla
