Na koniec moejgo testu postanowiłem sprawdzić, jak auto będzie zapalać przy zimnym silniku. Kolejne poranki po nocnych postojach wykazały, że w sytuacji, kiedy auto przez noc stało w garażu - rano nie było żadnego problemu z odpaleniem. Temperatura w garażu była jednak dodatnia. Gdy samochód całą noc był na dworze ( temp. ok. –5 stopni ) rano rozruch auta był utrudniony. Można przyjąć, że trwał około 10 sekund dłużej. Po zastąpieniu oleju opałowego z powrotem olejem napędowym sytuacja taka nie miała miejsca.
Bzdura :!: :!: :!:
OO w zimie nie przymarza tak jak ON, znam samochody które mają po milionie kilometrów przejechane na Helence i nic, powtarzam nic im nie jest.....
Tylko że, OO był brany z rafinerii, czyli czysty...
W ON nikt się nie dziwi jak zamarznie w zimę, w OO niemożliwe....
Co Służby Celnej
to przede wszystkim oni mają sprzęt i uprawnienia żeby badać paliwo...
Co do kar
jak już stwierdzą, że jest OO w baku, to pytają się ile jest paliwa w zbiorniku, potem przyjeżdża Policja i nakłada mandat w wysokości max 500pln, natomiast Służna Celna daje papier aby od ilości paliwa w baku zapłacić akcyzę Izbie Celnej, im więcej litrów w baku tym więcej złotówek......
Punktów karnych za to nie ma <lol> <lol>
Napisali, że zatrzymali 3 samochody jeżdżące na opale, kierowcy głowę daję, ze nie byli świadomi, że mają OO, czyli że tankowali samochody na zwykłych stacjach i stamtąd mieli...
Od czego jest CB radio :?: :?:
Ano od tego, żeby objeżdżać miejsca w których stoi Służba Celna....