Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9TDI 1Z]Prośba o pomoc w modzeniu 1,9TDi 1Z-lista gratów

ODPOWIEDZ
Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 21 maja 2011, 22:32

dzięki chlopaki <ok> <ok>

[ Dodano: 2011-05-28, 19:50 ]
dziś zaślepiłem to EGR ale nie wiem czy dobrze. zostawiłem EGR na swoim miejscu,z dwóch stron zaślepiłem je dwoma blaszkami i odłaczylem od niego podciśnienie i N18. Może to tak zostać? czy lepiej wywalic te wszystkie rurki od EGR i zaślepić dziury w kolektorach?

[ Dodano: 2011-05-28, 20:30 ]
Obrazek

w 1 i 3 podłożyłem blaszki a w 2 odłaczyłem przewód podciśnienia i całkowicie wywaliłem N18. Dobrze to jest zrobione? :-)

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 29 maja 2011, 09:49

Wojciu0308 pisze:Dobrze to jest zrobione? :-)
Nawet bardzo dobrze ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 maja 2011, 10:37

Jakie blaszki wstawiłeś :?: Mam nadzieję, że nie z puszki po piwie czy też po konserwie ;-) Mi zostały obrzynki z parapetu i taką blachę wstawiłem (gr. ok 1mm) <ok>

Co do N18 to już nie ma znaczenia czy zostawisz czy całkowicie usuniesz bo blaszki robią swoje <ok>

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 29 maja 2011, 13:30

da sie w sofcie wylaczyc egr??

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 29 maja 2011, 13:34

Nie ma w sofcie egr-a, komp nic o nim nie wie :mrgreen:

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 29 maja 2011, 16:43

blaszki nie wiem z czego nie aluminium ani nic takiego:) blacha z obudowy PC więc myślę ze grubość ok <ok> teraz zaczynam zabawe z wydechem :-) oprócz EGR co jeszcze by bylo dobrze jak bym wywalil? :-D bo może jest jeszcze cos co jest nie potrzebne... :-P

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 29 maja 2011, 18:23

Wojciu0308 pisze:oprócz EGR co jeszcze by bylo dobrze jak bym wywalil?
Odmę pod samochód jeszcze możesz puścić. Zmniejszysz trochę temperaturę w dolocie i pozbędziesz się oleju na łopatkach turbiny <ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 29 maja 2011, 18:50

za dużo to nie wywalaj bo nie będzie czym jeżdzić :mrgreen:

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 29 maja 2011, 21:56

cooler i tak bedzie inny, a co do wywalania to poprostu to co najbardziej wadzi out ;D nawet ten EGR moze wywale całkowicie zeby go nie bylo tak jak N18 :D, przelot jest w trakcie prac tylko zastanawiam sie czy zrobic wydech na dwie strony czy z jednej strony zrobic dwa kominki fi 70:D albo 80:D

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 maja 2011, 16:40

Wojciu0308 pisze:nawet ten EGR moze wywale całkowicie zeby go nie
Trafisz kiedyś na kumatego diagnostę to on Ci wywali auto ze stacji diagnostycznej. Zostaw go zaślepionego tak jak masz, on już swojej funkcji (dysfunkcji) nie spełnia <ok>

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 30 maja 2011, 21:46

w sumie racja ;-)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 31 maja 2011, 21:55

po co wywalac n18? nie wystarczy odłączyć i zaślepić wężyka oznaczonego jako 2 na fotce ?

Wojciu0308 myslales o wyczyszczeniu kolektora ssącego?

Odłączyłem odmę od dolotu, chyba się wezmę za egr i czyszczenie kolektora...

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 02 cze 2011, 07:41

wywaliłem go bo i tak wszystkie przewody od niego bylu poprzecierane i nie działał. O co tam chodzi z tą odmą? jak byś mógł to powiedz bardziej co tam trzeba zrobic ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 cze 2011, 08:11

O co tam chodzi z tą odmą? jak byś mógł to powiedz bardziej co tam trzeba zrobic
o to https://audi80.pl/b4-19-1z-wolna-odma-vt31533.htm

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 03 cze 2011, 23:39

dzięki <ok> <ok>

[ Dodano: 2011-06-04, 15:36 ]
no dobra w silniku juz troche ogarniete i teraz wypadało by cos z zawieszeniem i heblami zrobic :mrgreen: nie wiecie moze od czego beda pasowac zaciski na przód zeby zalozyc wentylowane tarcze? :-P miałem zrobić swap z a4 na 5 śrub ale narazie nie mam weny i chyba póki co nie ma sensu :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl