[1,9TDI 1Z]Prośba o pomoc w modzeniu 1,9TDi 1Z-lista gratów
Ma być 190/300bar, jak na oryginalne oprawy założysz nowe końcówki to nic nie będzie trzeba regulować bo oba ciśnienia będą prawidłowe <ok>
Jeżeli do wtrysków np. z AVG założysz nowe końcówki to będziesz miał 220/300bar i wtedy chcąc zmienić na 190/300bar musiałbyś regulować ciśnienia.
Już nie raz zmieniałem same rozpylacze i bez żadnych regulacji silnik pracuje idealnie
Jeżeli do wtrysków np. z AVG założysz nowe końcówki to będziesz miał 220/300bar i wtedy chcąc zmienić na 190/300bar musiałbyś regulować ciśnienia.
Już nie raz zmieniałem same rozpylacze i bez żadnych regulacji silnik pracuje idealnie
tylko trzeba wziac pod uwage, ze wtryski - dawcy mają duuuzy przebieg i na 90% nie trzymaja cisnien. Zmiana rozpylaczy przyniesie korzyść - ze względu na większe otworki ale jak nie będzie dobrego cisnienia to ich potencjał nie będzie wykorzystany...
a co do hamulców, to zamiast wydawac tyle siana na nowe zaciski - chyba że ktos woli szrotowe... radził bym wydanie tych pieniedzy na lepsze opony i wymianę płynu hamulcowego...
,
Sam mialem zmieniać heble na v6 i zrezygnowałem - różnica jest minimalna, a nakład środków duży.
Nigdy nie udało mi się "zagotować" fabrycznych hamulców - co 2 sezon wymieniam płyn, a nie raz była okazja (tor kartingowy, nocne sciganie przez kilka km). Więc po co ?
Za zaoszczedzone pieniadze kupiłem oponki Toyo i siła hamowania wzrosla wyraznie. Przyczepnosc jest mega i abs nie ma co robic a ja ryje zębami po kierownicy przy awaryjnym hamowaniu...
Uważam, że jak ktos mysli o poprawie hamowania to podstawa sa opony wysokiej jakosci, swierzy plyn hamulcowy i na 3 miejscu heble z v6...
a co do hamulców, to zamiast wydawac tyle siana na nowe zaciski - chyba że ktos woli szrotowe... radził bym wydanie tych pieniedzy na lepsze opony i wymianę płynu hamulcowego...
,
Sam mialem zmieniać heble na v6 i zrezygnowałem - różnica jest minimalna, a nakład środków duży.
Nigdy nie udało mi się "zagotować" fabrycznych hamulców - co 2 sezon wymieniam płyn, a nie raz była okazja (tor kartingowy, nocne sciganie przez kilka km). Więc po co ?
Za zaoszczedzone pieniadze kupiłem oponki Toyo i siła hamowania wzrosla wyraznie. Przyczepnosc jest mega i abs nie ma co robic a ja ryje zębami po kierownicy przy awaryjnym hamowaniu...
Uważam, że jak ktos mysli o poprawie hamowania to podstawa sa opony wysokiej jakosci, swierzy plyn hamulcowy i na 3 miejscu heble z v6...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
plyn właśnie tez zmieniam bo mam zaciski posciagane i je regeneruje czyszcze i maluje. Tarcze chce zmienic bo te co mam sa juz nie za bogate. Czyli bardziej oplaca mi sie kupic koncowki wtryskow i je zmienic niz kupowac inne od innego silnika.? Mniej wiecej jaki koszt jest takich koncowek
[ Dodano: 2011-06-07, 07:15 ]
aaa i mam jeszcze pytanie jak bym zalozyl koncowki od AVG bez zmiany ich cisnienia to nie bylo by lepsze kopyto? Bo chcialem wtryski 216 albo 230
[ Dodano: 2011-06-07, 07:15 ]
aaa i mam jeszcze pytanie jak bym zalozyl koncowki od AVG bez zmiany ich cisnienia to nie bylo by lepsze kopyto? Bo chcialem wtryski 216 albo 230
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zacznij od zmiany map wtrysku w kompie,bo to ona ma największy wpływ na osiągi auta ,całą resztę mozna stopniowo zrobić pużniej ,a pompe zostaw w spokoju ,ori 90 konna spokojnie daje radę do ok.120 paru kucy ,po lekkiej modyfikacji i więcej,można też zmienić na pompę z AFN-a która ma wyższą falę i trochę wyższe ciśnienie wewnetrzneWojciu0308 pisze:to wiem ze wtryski to nie wszystko chce wiedziec co i jak mniej wiecej. Pompe tez bede przerabiac
Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 09:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
O to to na pewnoWojciu0308 pisze:Sam tam raczej nic nie zdzialam
Możesz do tunera, ale taka firma Cię skroi odpowiednio.
Wybierz się na wycieczkę do Parczewa do użytkownika kostrz, zrobi Ci to sprawnie i tanio <ok>
[ Dodano: 2011-06-07, 10:52 ]
Ewentualnie MUNIOR, ma do sprzedania kompa z chipsem
MUNIOR i ja mam małą prośbę:
Mógłbyś mi podać numer twojego kompa i jego pochodzenie, zacznę powoli szukać jakiegoś 16 bitowca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
Czytaj uważnie co na górze piszą, problemów sobie tylko narobiszMUNIOR pisze:axell napisał/a:
Dokładnie, zostaw pompę w spokoju.
Jak masz pierburga to po mapowaniu podejdzie Ci pod 130 kucy, więcej to już może byc za dużo na ten silnik
Silnik jak silnik ale sprzęgło na pewno klęknie jak bedzie więcej :mrgreen:
150KM to nie starczy chyba chipsa i wtryski, nie do takiej mocyWojciu0308 pisze:no dobra spoko ale wtryski tez chce zmienic i ogolnie 150km chce przekroczyc zeby to troche jezdzilo. Wiec jakie wtrystki? Mape tez bede chcial wgrac albo kompa zmienic
Jak nie chcesz latać do tunerów to wyślij swojego kompa albo kup od kolegów z forum gotowca i po sprawie (ja tak mam zamiar zrobić ).
ps. zaklepałem se końcóweczki 216 bosio cena 200zł, praktycznie nie używane więc głupio aż było nie wziąć. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko