Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9TDI 1Z]Prośba o pomoc w modzeniu 1,9TDi 1Z-lista gratów

ODPOWIEDZ
UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 cze 2011, 22:25

Ma być 190/300bar, jak na oryginalne oprawy założysz nowe końcówki to nic nie będzie trzeba regulować bo oba ciśnienia będą prawidłowe <ok>

Jeżeli do wtrysków np. z AVG założysz nowe końcówki to będziesz miał 220/300bar i wtedy chcąc zmienić na 190/300bar musiałbyś regulować ciśnienia.

Już nie raz zmieniałem same rozpylacze i bez żadnych regulacji silnik pracuje idealnie ;-)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 07 cze 2011, 00:00

tylko trzeba wziac pod uwage, ze wtryski - dawcy mają duuuzy przebieg i na 90% nie trzymaja cisnien. Zmiana rozpylaczy przyniesie korzyść - ze względu na większe otworki ale jak nie będzie dobrego cisnienia to ich potencjał nie będzie wykorzystany...

a co do hamulców, to zamiast wydawac tyle siana na nowe zaciski - chyba że ktos woli szrotowe... radził bym wydanie tych pieniedzy na lepsze opony i wymianę płynu hamulcowego...
,
Sam mialem zmieniać heble na v6 i zrezygnowałem - różnica jest minimalna, a nakład środków duży.
Nigdy nie udało mi się "zagotować" fabrycznych hamulców - co 2 sezon wymieniam płyn, a nie raz była okazja (tor kartingowy, nocne sciganie przez kilka km). Więc po co ?

Za zaoszczedzone pieniadze kupiłem oponki Toyo i siła hamowania wzrosla wyraznie. Przyczepnosc jest mega i abs nie ma co robic a ja ryje zębami po kierownicy przy awaryjnym hamowaniu...

Uważam, że jak ktos mysli o poprawie hamowania to podstawa sa opony wysokiej jakosci, swierzy plyn hamulcowy i na 3 miejscu heble z v6...

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 07 cze 2011, 07:11

plyn właśnie tez zmieniam bo mam zaciski posciagane i je regeneruje czyszcze i maluje. Tarcze chce zmienic bo te co mam sa juz nie za bogate. Czyli bardziej oplaca mi sie kupic koncowki wtryskow i je zmienic niz kupowac inne od innego silnika.? Mniej wiecej jaki koszt jest takich koncowek

[ Dodano: 2011-06-07, 07:15 ]
aaa i mam jeszcze pytanie jak bym zalozyl koncowki od AVG bez zmiany ich cisnienia to nie bylo by lepsze kopyto? Bo chcialem wtryski 216 albo 230

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 07 cze 2011, 07:36

Wojciu0308 pisze:to nie bylo by lepsze kopyto?
Tak jak Ci już wielokrotnie pisaliśmy same wtrysku szału Ci nie zrobią, pójdzie Ci moc w górę może z 5KM. Co do wtrysków to używany komplet wyjdzie Cię trochę więcej niż końcówki, na allebadziewie jest tego pełno

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 07 cze 2011, 08:56

to wiem ze wtryski to nie wszystko chce wiedziec co i jak mniej wiecej. Pompe tez bede przerabiac

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 cze 2011, 09:10

Wojciu0308 pisze:to wiem ze wtryski to nie wszystko chce wiedziec co i jak mniej wiecej. Pompe tez bede przerabiac
Zacznij od zmiany map wtrysku w kompie,bo to ona ma największy wpływ na osiągi auta ,całą resztę mozna stopniowo zrobić pużniej ,a pompe zostaw w spokoju ,ori 90 konna spokojnie daje radę do ok.120 paru kucy ,po lekkiej modyfikacji i więcej,można też zmienić na pompę z AFN-a która ma wyższą falę i trochę wyższe ciśnienie wewnetrzne
Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 09:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 07 cze 2011, 09:18

Wojciu0308 pisze:Pompe tez bede przerabiac
Dokładnie, zostaw pompę w spokoju.
Jak masz pierburga to po mapowaniu podejdzie Ci pod 130 kucy, więcej to już może byc za dużo na ten silnik ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 cze 2011, 09:21

axell pisze:Dokładnie, zostaw pompę w spokoju.
Jak masz pierburga to po mapowaniu podejdzie Ci pod 130 kucy, więcej to już może byc za dużo na ten silnik
Silnik jak silnik ;-) ale sprzęgło na pewno klęknie jak bedzie więcej :mrgreen:

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 07 cze 2011, 10:01

no ok jestem jeszcze zielony w tym temacie. A z ta zmiana mapy musze do tunera jechac? Sam tam raczej nic nie zdzialam

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 07 cze 2011, 10:50

Wojciu0308 pisze:Sam tam raczej nic nie zdzialam
O to to na pewno ;-)
Możesz do tunera, ale taka firma Cię skroi odpowiednio.
Wybierz się na wycieczkę do Parczewa do użytkownika kostrz, zrobi Ci to sprawnie i tanio <ok>

[ Dodano: 2011-06-07, 10:52 ]
Ewentualnie MUNIOR, ma do sprzedania kompa z chipsem

MUNIOR i ja mam małą prośbę:
Mógłbyś mi podać numer twojego kompa i jego pochodzenie, zacznę powoli szukać jakiegoś 16 bitowca

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 07 cze 2011, 12:49

no dobra spoko ale wtryski tez chce zmienic i ogolnie 150km chce przekroczyc zeby to troche jezdzilo. Wiec jakie wtrystki? Mape tez bede chcial wgrac albo kompa zmienic :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 cze 2011, 13:11

axell pisze:MUNIOR i ja mam małą prośbę:
Mógłbyś mi podać numer twojego kompa i jego pochodzenie, zacznę powoli szukać jakiegoś 16 bitowca
021BD ,021GM z A4 np. <ok> ,tylko mają immo i ktoś (Kostrz ;-) ) będzie musiał się tym zająć :mrgreen:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 07 cze 2011, 13:12

MUNIOR pisze:axell napisał/a:
Dokładnie, zostaw pompę w spokoju.
Jak masz pierburga to po mapowaniu podejdzie Ci pod 130 kucy, więcej to już może byc za dużo na ten silnik
Silnik jak silnik ;-) ale sprzęgło na pewno klęknie jak bedzie więcej :mrgreen:
Czytaj uważnie co na górze piszą, problemów sobie tylko narobisz ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 cze 2011, 13:49

Wojciu0308 pisze:no dobra spoko ale wtryski tez chce zmienic i ogolnie 150km chce przekroczyc zeby to troche jezdzilo. Wiec jakie wtrystki? Mape tez bede chcial wgrac albo kompa zmienic :-D
150KM to nie starczy chyba chipsa i wtryski, nie do takiej mocy :-P
Jak nie chcesz latać do tunerów to wyślij swojego kompa albo kup od kolegów z forum gotowca i po sprawie (ja tak mam zamiar zrobić ;-) ).
ps. zaklepałem se końcóweczki 216 bosio cena 200zł, praktycznie nie używane więc głupio aż było nie wziąć. <ok>

Wojciu0308
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Wojciu0308 » 07 cze 2011, 15:04

no za taka kase to też bym kupił koncóweczki :-P zobaczymy co bedzie jak pozakładam graty,sprzęgło raczej w serii nie zostanie więc to bez obaw :-) aaa i mam pytanie w zeciorku jest dwumas?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl