Jeżeli do wtrysków np. z AVG założysz nowe końcówki to będziesz miał 220/300bar i wtedy chcąc zmienić na 190/300bar musiałbyś regulować ciśnienia.
Już nie raz zmieniałem same rozpylacze i bez żadnych regulacji silnik pracuje idealnie

Zacznij od zmiany map wtrysku w kompie,bo to ona ma największy wpływ na osiągi auta ,całą resztę mozna stopniowo zrobić pużniej ,a pompe zostaw w spokoju ,ori 90 konna spokojnie daje radę do ok.120 paru kucy ,po lekkiej modyfikacji i więcej,można też zmienić na pompę z AFN-a która ma wyższą falę i trochę wyższe ciśnienie wewnetrzneWojciu0308 pisze:to wiem ze wtryski to nie wszystko chce wiedziec co i jak mniej wiecej. Pompe tez bede przerabiac
O to to na pewnoWojciu0308 pisze:Sam tam raczej nic nie zdzialam
Czytaj uważnie co na górze piszą, problemów sobie tylko narobiszMUNIOR pisze:axell napisał/a:
Dokładnie, zostaw pompę w spokoju.
Jak masz pierburga to po mapowaniu podejdzie Ci pod 130 kucy, więcej to już może byc za dużo na ten silnik
Silnik jak silnikale sprzęgło na pewno klęknie jak bedzie więcej :mrgreen:
150KM to nie starczy chyba chipsa i wtryski, nie do takiej mocyWojciu0308 pisze:no dobra spoko ale wtryski tez chce zmienic i ogolnie 150km chce przekroczyc zeby to troche jezdzilo. Wiec jakie wtrystki? Mape tez bede chcial wgrac albo kompa zmienic