[B4 1.9 1Z] Remont 1z
[B4 1.9 1Z] Remont 1z
Witam zlecę przegląd silnika wymianę podkładek pod wtryskami sprawdzenie kompresji ewentualnie jak będzie brak kompresji to remoncik😀Remont
Ostatnio zmieniony 28 sty 2016, 19:36 przez mateos182, łącznie zmieniany 2 razy.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
O to chodzi że coś tam jednak dymka puszcza ten silnik. Po komputerze wyszło że trochę dawka do góry dzwignieta i kąt do tyłu nie znacznie. Musiał by się tu nasz forumowy spec wypowiedzieć. Mówię tu o koledze Munior i jego wiedzy na temat nastawnika potencjometrycznego. To znaczy ta nie równa praca po zapłonie zimnego silnika. U góry sugerował wtryski ale to nie to bo zostały zamienione na sprawne.Francis1982 pisze:
Czy nie lepiej w ogóle sprawdzić czy osprzęt żyje? Jak kompresja zdycha to i olej znika a z tego co słyszałem problemu z olejem nie ma.
Niby tylko jest grupa 000 ale trochę można odczytać.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Nie bardzo wiem co ma świeca żarowa do kopcenia? Ona tylko wspomaga rozruch zimnego silnika. Co do kąta i dawki to i owszem by dymił ale na czarno bądź szaro ale nie na niebiesko. Co do pierścieni to też się mylisz. Jak uszczelniająca strzeli to kompresja pójdzie w dół. I tu się tak dzieje bo spore przedmuchy ma motor. A pierścień olejowy może być w porządku i oleju do komory spalania nie wypuści i oleju nie będzie ubywać.Francis1982 pisze:Dymek dymkiem.
Ale oleju ani płynu nie ubywa. Przy walniętych pierścieniach wcina olej aż miło <ok>
Odrobina kąta, dawki i któraś świeca nie domaga i już mamy dymiący traktor...
Chociaż jeżeli chodzi o pierścienie to prędzej próba olejowa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wtryski sugerowałem w tym temacie <ok> https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z- ... t98722.htm ale gdyby autor raczył wspomnieć ,że posiada nieszczęsny nastawnik potencjometryczny ,to winę wtrysków obstawiał bym na samym końcukamsta pisze:O to chodzi że coś tam jednak dymka puszcza ten silnik. Po komputerze wyszło że trochę dawka do góry dzwignieta i kąt do tyłu nie znacznie. Musiał by się tu nasz forumowy spec wypowiedzieć. Mówię tu o koledze Munior i jego wiedzy na temat nastawnika potencjometrycznego. To znaczy ta nie równa praca po zapłonie zimnego silnika. U góry sugerował wtryski

Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, 16:00 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niekoniecznie 8-) ten wynalazek potrafi fiksować w tak różny i nie typowy sposób ,że potrafi zmylić i wyprowadzić w pole nie jednego :roll: Mnie już nie zmyli ,bo widziałem już chyba wszystkie możliwe objawy,od najbardziej typowych ,po mocno nie typowe :roll: Mam zwykle jakiś 100% sprawny nastawnik na takie okazje ...jak ktoś ma wątpliwości ,to podmieniam i wszystko jest jasne 8-) Zmierz kompresję w cylindrach i będzie wszystko jasnemateos182 pisze:w takim wypadku moze by cos falowala lub cosik a tu nic...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11735
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
mateos182, ale temat nadal nie poprawiony https://audi80.pl/viewtopic.php?t=9608