[b4 1.9 tdi 1Z] zaślepka bloku silnika
Na pewno się spawa , ale to za dużo korowodu i też pewności nie ma . Może nawet popękać od naprężeń , jeśli z dużym nadmiarem spawana okolica nie będzie rozgrzana .
Z tymi brokami to naiwiększy problem z ich wydłubywaniem . Jak się ma ściągacz do wyjmowania malutkiego łożyska igiełkowego z wału korbowego i nie roztrajboliło się śrubokrętem denka tego broka , to podobno mały pikuś .
Trzy lata temu jak mi ta zaślepka przerdzewiała , kupiłem w " Focie " zestaw o różnych wymiarach ( nie było pojedynczych i na wymiar ) i maszeruje taki ważny ( że to niby czaje bazę ) do mechanika żeby się brał za robotę .
Wziął do ręki woreczek z tymi zaślepkami i na moich oczach wyrzucił do beki ze złomostwem i powiedział żebym przyszet za 2 godz . i bedzie zrobione .
O żesz ty ... ... .... pomyślałem i tyle mnie widział .
No i męcze problem od tamtego czasu i myślę że sie kiedyś uda choćbym nawet miał mięszać kocie gvvna z pajęczyno .
Aaale , żeby tylko takie problemy były . Z większymi sie dawało rade .
Z tymi brokami to naiwiększy problem z ich wydłubywaniem . Jak się ma ściągacz do wyjmowania malutkiego łożyska igiełkowego z wału korbowego i nie roztrajboliło się śrubokrętem denka tego broka , to podobno mały pikuś .
Trzy lata temu jak mi ta zaślepka przerdzewiała , kupiłem w " Focie " zestaw o różnych wymiarach ( nie było pojedynczych i na wymiar ) i maszeruje taki ważny ( że to niby czaje bazę ) do mechanika żeby się brał za robotę .
Wziął do ręki woreczek z tymi zaślepkami i na moich oczach wyrzucił do beki ze złomostwem i powiedział żebym przyszet za 2 godz . i bedzie zrobione .
O żesz ty ... ... .... pomyślałem i tyle mnie widział .
No i męcze problem od tamtego czasu i myślę że sie kiedyś uda choćbym nawet miał mięszać kocie gvvna z pajęczyno .
Aaale , żeby tylko takie problemy były . Z większymi sie dawało rade .