[AAH] Problem z jazda na benzynie
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
Kuba988 po świętach auto stanie u mechanika i wtedy będzie wszystko sprawdzone od A do Z, te czujniki o których wspominasz mam już zakupione i będą podmienione u mechanika
bzibzi, z kolektorem jest na pewno wszystko dobrze, osobiście go rozbierałem czyściłem i uszczelniałem, siłownik zaciąga więc tu jest wszystko ok,
ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może wiązać się ze słabą góra i odcięciem na PB przy 5tyś km? co 5 głów to nie 2, czy 1
odpinaliśmy wczoraj sondy, zero poprawy, jedna jest chyba kaput no ale to mniejsza z tym, wtryski działają, czujnik temp. też bo silnik pozytywnie reaguje na jego ponowne podpięcie
bzibzi, z kolektorem jest na pewno wszystko dobrze, osobiście go rozbierałem czyściłem i uszczelniałem, siłownik zaciąga więc tu jest wszystko ok,
ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może wiązać się ze słabą góra i odcięciem na PB przy 5tyś km? co 5 głów to nie 2, czy 1
odpinaliśmy wczoraj sondy, zero poprawy, jedna jest chyba kaput no ale to mniejsza z tym, wtryski działają, czujnik temp. też bo silnik pozytywnie reaguje na jego ponowne podpięcie
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
zaktualizuje w czym problem, odcina paliwo na PB przy 5 tyś. brak mocy powyżej 4 tyś. na PB jak i LPG, strasznie trzęsie silnikiem na PB, tak samo na zimnym jak i ciepłym silniku, jak na moje oko, słuch jakby wypadanie zapłonu... a najlepsze to, że po przełączeniu na LPG chodzi idealnie równiutko, zero przerywania, falowania obrotami itp. całkiem jest inna praca silnika na LPG, ostatnimi dniami zauważone przebicia nowych kabli WN przy świecach, świece nowe przy zmianie kabli
Dumamy z mechanikiem, oczywiście narzucam wasze pomysły i na razie jest jedna wielka kiszka ale nie do końca rozumiemy co może mieć wspólnego z takim zachowaniem moduł zapłonowy albo cewka? za nierówną p[race to bym się zgodził ale czemu tylko na PB tak jest na na LPG nie chodź bardziej LPG jest czulsze od PB
Dumamy z mechanikiem, oczywiście narzucam wasze pomysły i na razie jest jedna wielka kiszka ale nie do końca rozumiemy co może mieć wspólnego z takim zachowaniem moduł zapłonowy albo cewka? za nierówną p[race to bym się zgodził ale czemu tylko na PB tak jest na na LPG nie chodź bardziej LPG jest czulsze od PB
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
bzibzi, odpinaliśmy pokolei kostki od wtrysków i na każdym była reakcja silnika, więc wtryski działają, tak w ogóle wtryski były zmieniane jakieś 4 miesiące temu, bo właśnie myśleliśmy, że przez to odcina paliwo i po zmianie nic się nie zmieniło z tym, a silnik pracował jakby równiej na tych "nowych"
co do gazu to jest tam 1 generacja, więc tu nie ma żadnych manewrów, sami nie mamy już głowy co to może być.... jak to powiedział mój mechanik śpij spokojnie, postawisz auto przepatrzymy wszystko i coś z tego będzie no ale jak wcześniej pisałem drąże temat, żeby mieć jakieś nakierowanie, bo nie będę rozbierał całego silnika w drobny mak, a tak już połowa osprzętu została podmieniona i lipa, jesteśmy przekonani, że to coś z "elektroniką" czyli jakiś czujnika albo coś, tak naprawde został do podmiany czujnik położenia wału korbowego i czujnik prędkości obrotowej, ale czy to coś da? :roll:
Dopiero po świętach coś zaczne działać i zobaczymy, a co sądzicie o tych przebiciach na kablach, bo to jest też bardzo dziwne, tym bardziej że kable są od Słonika jestem z nim w kontakcie i jak do tej pory nikt nie miał z nimi problemu... :-|
co do gazu to jest tam 1 generacja, więc tu nie ma żadnych manewrów, sami nie mamy już głowy co to może być.... jak to powiedział mój mechanik śpij spokojnie, postawisz auto przepatrzymy wszystko i coś z tego będzie no ale jak wcześniej pisałem drąże temat, żeby mieć jakieś nakierowanie, bo nie będę rozbierał całego silnika w drobny mak, a tak już połowa osprzętu została podmieniona i lipa, jesteśmy przekonani, że to coś z "elektroniką" czyli jakiś czujnika albo coś, tak naprawde został do podmiany czujnik położenia wału korbowego i czujnik prędkości obrotowej, ale czy to coś da? :roll:
Dopiero po świętach coś zaczne działać i zobaczymy, a co sądzicie o tych przebiciach na kablach, bo to jest też bardzo dziwne, tym bardziej że kable są od Słonika jestem z nim w kontakcie i jak do tej pory nikt nie miał z nimi problemu... :-|
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
bzibzi, na pierwszej stronie napisałem, że rozrząd jest prawidłowo ustawiony był sprawdzany nie dawno okazało sie, że był przestawiony o jeden ząbek, poprawiono i auto zyskało moc od dołu ale nic więcej...
kablami zajme się jutro,
będzie po świętach wszystko oganiane, te czujniki pójdą w podmianke, tak samo moduł zapłonowy jak i cewki i zobaczymy, wszystko zostanie sprawdzone dokładnie, będę pisał jak coś ruszy w tym temacie
kablami zajme się jutro,
będzie po świętach wszystko oganiane, te czujniki pójdą w podmianke, tak samo moduł zapłonowy jak i cewki i zobaczymy, wszystko zostanie sprawdzone dokładnie, będę pisał jak coś ruszy w tym temacie
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
Jeszcze nic nie ruszyłem , na dniach auto będzie ogarnianeviper370 pisze:Hej
Czy coś się zmieniło po wymianie w pracy silnika??
Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
Patrząc na wykres z hamownii, nie wydaje mi się żeby przepływka zrobiła zbytnio duża poprawe w mocy, a już tym bardziej sondy no ale od czegoś trzeba zacząćbzibzi pisze:podstaw przeplywke sprawdz sondy panieviper370 pisze:Hej
Czy coś się zmieniło po wymianie w pracy silnika??
Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
może czujnik temperatury płynu siedzi? nie koniecznie musi od razu pokazać błąd na vagubzibzi pisze:chodzi mnie bardziej o toviper370 pisze:Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
[ Dodano: 2012-11-22, 19:23 ]
Panowie i panie, autko odebrane od mechanika, pare pierdółek porobionych, typu nowe popychacze, czujnik temperatury wleciał z Bosha, termostat z ASO, nowe przewody wn BERU, zalany świeżutki olej Motul 10w40, zmienione czujniki położenia wału i prędkości obrotowej, stare miały braki w otulinie i jeden miał lekko poharatany przewód
Podsumowanie, odcięcie na benzynie aktualne, czyli 5,5 tyś, na gazie wkręca się do spodu
Co do samego silnika i jego pracy, poprawa na wielki plus, wcześniej miał dość duże problemy z pracą na benzynie na biegu jałowym
Teraz silniczek chodzi idealnie na benzynie jak i na gazie, nie buja nim, jest silniejszy niż wcześniej, nie testowałem jeszcze na benzynie
co do tego odcięcia, podumaliśmy nad tym i wracamy do punktu wyjścia, czyli przeglądnięcie całego układu paliwowego, począwszy od wtrysków
dla wiadomości był podmieniany moduł zapłonowy i nie było żadnej różnicy