Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problem z jazda na benzynie

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 20 paź 2012, 10:59

a sprawdzales czy kolektor napewno poprawnie sie otwiera . moze cos jest zle podlaczone z podcisnien i zamiast otwarcia krotkiego kolektora przy 4200 sie on zamyka

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 20 paź 2012, 11:15

Kuba988 po świętach auto stanie u mechanika i wtedy będzie wszystko sprawdzone od A do Z, te czujniki o których wspominasz mam już zakupione i będą podmienione u mechanika

bzibzi, z kolektorem jest na pewno wszystko dobrze, osobiście go rozbierałem czyściłem i uszczelniałem, siłownik zaciąga więc tu jest wszystko ok,

ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może wiązać się ze słabą góra i odcięciem na PB przy 5tyś km? co 5 głów to nie 2, czy 1 :-P

odpinaliśmy wczoraj sondy, zero poprawy, jedna jest chyba kaput no ale to mniejsza z tym, wtryski działają, czujnik temp. też bo silnik pozytywnie reaguje na jego ponowne podpięcie

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 20 paź 2012, 11:31

a sprawdzales wszystkie polaczenia elektryczne i masy na silniku i wiazkach ?

Awatar użytkownika
Kuba988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 24 lip 2008, 00:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kuba988 » 20 paź 2012, 19:15

A moduł zapłonowy przykręcony do grodzi ,koło vinu też warto podmienić albo sprawdzić

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 21 paź 2012, 11:20

zaktualizuje w czym problem, odcina paliwo na PB przy 5 tyś. brak mocy powyżej 4 tyś. na PB jak i LPG, strasznie trzęsie silnikiem na PB, tak samo na zimnym jak i ciepłym silniku, jak na moje oko, słuch jakby wypadanie zapłonu... a najlepsze to, że po przełączeniu na LPG chodzi idealnie równiutko, zero przerywania, falowania obrotami itp. całkiem jest inna praca silnika na LPG, ostatnimi dniami zauważone przebicia nowych kabli WN przy świecach, świece nowe przy zmianie kabli

Dumamy z mechanikiem, oczywiście narzucam wasze pomysły i na razie jest jedna wielka kiszka :-( ale nie do końca rozumiemy co może mieć wspólnego z takim zachowaniem moduł zapłonowy albo cewka? za nierówną p[race to bym się zgodził ale czemu tylko na PB tak jest na na LPG nie chodź bardziej LPG jest czulsze od PB

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 21 paź 2012, 11:42

a wtryski benzynowe sprawdzales moze sa przypchane i nie daja dobrych dawek . Nie wiem jak to sie ma do obrotow na gazie czy komp od gazy ustawia max. obroty osiagniete na benzynie czy jak

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 21 paź 2012, 12:20

bzibzi, odpinaliśmy pokolei kostki od wtrysków i na każdym była reakcja silnika, więc wtryski działają, tak w ogóle wtryski były zmieniane jakieś 4 miesiące temu, bo właśnie myśleliśmy, że przez to odcina paliwo i po zmianie nic się nie zmieniło z tym, a silnik pracował jakby równiej na tych "nowych"

co do gazu to jest tam 1 generacja, więc tu nie ma żadnych manewrów, sami nie mamy już głowy co to może być.... jak to powiedział mój mechanik śpij spokojnie, postawisz auto przepatrzymy wszystko i coś z tego będzie :-D no ale jak wcześniej pisałem drąże temat, żeby mieć jakieś nakierowanie, bo nie będę rozbierał całego silnika w drobny mak, a tak już połowa osprzętu została podmieniona i lipa, jesteśmy przekonani, że to coś z "elektroniką" czyli jakiś czujnika albo coś, tak naprawde został do podmiany czujnik położenia wału korbowego i czujnik prędkości obrotowej, ale czy to coś da? :roll:
Dopiero po świętach coś zaczne działać i zobaczymy, a co sądzicie o tych przebiciach na kablach, bo to jest też bardzo dziwne, tym bardziej że kable są od Słonika jestem z nim w kontakcie i jak do tej pory nikt nie miał z nimi problemu... :-|

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 21 paź 2012, 20:02

ciezki ten twoj przypadek , a teraz z innej bajki sprawdzales ustawienie rozrzadu ??? . przebicie na kablach wplywa napewno na delirke motoru i zwieksza mozliwosc wystrzalu gazu . podmieniaj jeszcze te czujniki na wale koniecznie ale zacznij od rozrzadu

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 21 paź 2012, 20:14

bzibzi, na pierwszej stronie napisałem, że rozrząd jest prawidłowo ustawiony ;-) był sprawdzany nie dawno okazało sie, że był przestawiony o jeden ząbek, poprawiono i auto zyskało moc od dołu ale nic więcej...
kablami zajme się jutro,
będzie po świętach wszystko oganiane, te czujniki pójdą w podmianke, tak samo moduł zapłonowy jak i cewki i zobaczymy, wszystko zostanie sprawdzone dokładnie, będę pisał jak coś ruszy w tym temacie

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 21 paź 2012, 20:23

a moze i cos bylo skleroza nic nie poradze :-P . dzialaj bo ja bym spac nie mogl jakby tak u mnie bylo :!:

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 15 lis 2012, 19:03

Hej
Czy coś się zmieniło po wymianie w pracy silnika??
Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 16 lis 2012, 09:28

viper370 pisze:Hej
Czy coś się zmieniło po wymianie w pracy silnika??
Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
podstaw przeplywke sprawdz sondy panie :-P

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 16 lis 2012, 10:08

viper370 pisze:Hej
Czy coś się zmieniło po wymianie w pracy silnika??
Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
Jeszcze nic nie ruszyłem , na dniach auto będzie ogarniane :-P
bzibzi pisze:
viper370 pisze:Hej
Czy coś się zmieniło po wymianie w pracy silnika??
Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
podstaw przeplywke sprawdz sondy panie :-P
Patrząc na wykres z hamownii, nie wydaje mi się żeby przepływka zrobiła zbytnio duża poprawe w mocy, a już tym bardziej sondy ;-) no ale od czegoś trzeba zacząć :-P

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 17 lis 2012, 10:03

viper370 pisze:Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
chodzi mnie bardziej o to :-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 17 lis 2012, 10:48

bzibzi pisze:
viper370 pisze:Mi zaczął palić 18/100km, wcześniej palił 12/100 po mieście i też nie ma mocy, nie wiem co jest grane ;( vag nic nie pokazuje...
chodzi mnie bardziej o to :-)
może czujnik temperatury płynu siedzi? nie koniecznie musi od razu pokazać błąd na vagu

[ Dodano: 2012-11-22, 19:23 ]
Panowie i panie, autko odebrane od mechanika, pare pierdółek porobionych, typu nowe popychacze, czujnik temperatury wleciał z Bosha, termostat z ASO, nowe przewody wn BERU, zalany świeżutki olej Motul 10w40, zmienione czujniki położenia wału i prędkości obrotowej, stare miały braki w otulinie i jeden miał lekko poharatany przewód

Podsumowanie, odcięcie na benzynie aktualne, czyli 5,5 tyś, na gazie wkręca się do spodu
Co do samego silnika i jego pracy, poprawa na wielki plus, wcześniej miał dość duże problemy z pracą na benzynie na biegu jałowym
Teraz silniczek chodzi idealnie na benzynie jak i na gazie, nie buja nim, jest silniejszy niż wcześniej, nie testowałem jeszcze na benzynie ;-)
co do tego odcięcia, podumaliśmy nad tym i wracamy do punktu wyjścia, czyli przeglądnięcie całego układu paliwowego, począwszy od wtrysków :-P

dla wiadomości był podmieniany moduł zapłonowy i nie było żadnej różnicy :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl