Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problem z jazda na benzynie

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 14 paź 2012, 22:25

Madison, dzięki za odpowiedź, doczytałem temat takiego kolegi, który też miał odcinke i spadek mocy i sam pomagałem w jego temacie o AAH, pomogły właśnie stukowce, więc u mnie pójdzie to na pierwszy rzut, a później zobaczymy reszte

podpiąłem auto pod vaga, był tylko bląd od przepływki i sond ale to oczywiste, bo jedno i drugie było odłączane :-P
sondy żyją, więc jestem happy, a co do przepływki na bloku 000 pokazało wartość 144(czytałem, że powinno być 147-167) zmieniać przepływke czy waszym zdaniem można tą wartość obrać jako tolerancje? :-)

jutro telefon i działam odnośnie stukowców ;-) trzymajcie kciuki żeby to było to, dam znać jak zmienie :-P

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 14 paź 2012, 22:35

u mnie po zmianie byl efekt ale niestety cos go jeszcze boli :/ teraz jestem po wymianie popychaczy panewek poduszek pod skrzynia silnikiem i kilku tam pierdow ale nadal zero efektow

[ Dodano: 2012-10-14, 22:37 ]
jutro zamawiam czujnik polozenia walu korbowego zobaczymy czy to cos zmieni a jak nie to nast czujnik halla:)

[ Dodano: 2012-10-14, 22:39 ]
dodam tylko ze ja osobiscie zaopatruje sie w czesci w bosh serwis i wymieniam na orginaly wszytko :) nawet lewa lape pod silnik kupilem orginal za niestety grube pieniadze :/

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 14 paź 2012, 22:42

Madison, też mam zamiar zmienić ten czujnik położenia wału korbowego i chyba zrobie to razem ze stukowcami :-P

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 14 paź 2012, 22:53

ja go zmienie za rada radek kocio z 2 tematu nawet jak nie pomoze wymiana to zawsze kolejna czesc nowa :)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 paź 2012, 18:42

Jeszcze mam pytanie odnośnie tych czujników stukowych... jak to jest w końcu, ma być jeden z zieloną wtyczką i drugi z niebieską czy może byś 2x niebieska??
Zamówiłem z 2.8 AAH 95r. i ma 2 niebieskie kostki do tego końcówka numeru to ....377G, a teraz zaglądnąłem pod maske i dojrzałem jeden stukowy, a na nim była końcówka 377A, jak myślicie będzie działać to co kupiłem? :roll:

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 16 paź 2012, 11:57

ja kupilem po koloze wtyczki i blad z kompa znikl :)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 17 paź 2012, 22:12

stukowce zmienione i dalej lipa na benzynie :-| jutro zmieniam czujniki położenia wału korbowego i prędkości obrotowej

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 17 paź 2012, 22:21

czyli kosztow ciag dalszy . a nic sie nie zmienila praca silnika ?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 17 paź 2012, 23:25

bzibzi, no niestety :-| wydaje mi się, że ciągnie teraz lepiej przy wyższych obrotach i wkręca się jadąc pod górke bez takiego oporu jak wcześniej, jeden stukowiec był w strasznym stanie, przy okazji wpadła przepływka z pewnego źródła i teraz auto pięknie wciska od 3 tyś. :-)

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 18 paź 2012, 09:49

wiec mi tez sie szykuje wymiana stukow bo mam popekane . najgorsze ze to kase ciagnie wszystko ale ja tez bym walczyl bo 2.8 zyje dopiero od 4.2tys obrotow w gore ;-)

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 18 paź 2012, 22:16

ja juz czujnik walu mam jutro wymiana :) ciekawe jaki bedzie efekt :)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 18 paź 2012, 23:45

ja niestety nie dałem rady dzisiaj zmienić :-P Madison, daj znać jak po zmianie ;-)
coś musze podziałać, bo strasznie kuleje mi to auto na PB na biegu jałowym, podłączyłem dzisiaj pod Vaga to nie było błędów :-/

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 19 paź 2012, 22:33

witam :) jestem po wymianie czujnika jest jak by lepsza poprawa ale jak jest zimny to nadal ma takie dlawienie na PB :/ ale musze zajzec jeszcze w kolektor ssacy bo widze ze to w wielu postach sie pojawia a jak nie to juz nie wiem co moze byc wymienilem prawie wszytko po za czujnikiem halla ale jak sie zdenerwoje to go kupie i bedzie chyba wszytko :)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 20 paź 2012, 01:18

Madison, aha... ja podmieniałem dzisiaj(a raczej wczoraj) czujnik halla i bez zmian jest odcięcie i auto nie ma mocy powyżej 4000 tyś na pb jak i gazie

Awatar użytkownika
Kuba988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 24 lip 2008, 00:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kuba988 » 20 paź 2012, 02:09

Sprawdź czujnik na kole zamachowy , gdzieś na forum było jaką powinien mieć oporność ale i może być zalany olejem albo w opiłkach ,warto sprawdzić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl