[AAH] Problem z jazda na benzynie
Głupi to nie jestem ani najmądrzejszy Poczekamy pożyjemy na efekty
Nikomu źle nie życzę w te święta ani ich samochodom.Sterownik silnika zbiera błędy i zapisuje w pamięci które nie od razu powodują złą prace silnika czas nie określony rycia fazy kierowcy.Mapa wtrysku to zapisane w pamięci sterownika czasy otwarcia wtryskiwaczy benzyny w zależności od prędkości obrotowej silnika i jego obciążenia.Tak czy siak zresetował bym owy sterownik bo koszt zmiany instalacji jest przecież nie opłacalny.Kolega "CLA"byłby wprost niezastąpiony jak to dobrze zrobić.10 lat to jest ważność butli gazowej a nie jaka instalacja jest z niej wyprowadzona.
Proszę uprzejmie nie wypowiadać się o mojej głupocie bo nawet się nie znamy.Cześć

Proszę uprzejmie nie wypowiadać się o mojej głupocie bo nawet się nie znamy.Cześć

- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
luzSlawo777 pisze:Proszę uprzejmie nie wypowiadać się o mojej głupocie bo nawet się nie znamy.Cześć

PuSzEk pisał że robił reset ECU i nawet go podmieniał więc to co napisał cla w tym przypadku nie ma racji bytu.
Akurat Instalacja I gen przy tym silniku to najbardziej bezinwazyjny system, który nie powinien negatywnie wpływać na jego pracę pb.
Mam pomysł
Kiedyś linka gazu blokowała mi klapkę anty wybuchową co spowodowało wystrzał.Wyskoczył mi z przepustnicy dolot.Szczęście że go nie rozwaliło,wyskoczył z dołu z uszczelką
Efekt był taki że zapalił i po chwili gasł.Zanim zauważyłem powód odłączyłem przepływomierz. Auto jeździło na benzynie.Więc spróbował bym odkręcić dolot po prostu żeby przepustnica zasysała swobodnie powietrze i odłączyć kabel od przepływki.
Pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem masz blos który może przekłamywać dane z przepływomierza.Zasysane powietrze reguluje dozowanie gazu przez BLOS co może powodować Twoje efekty odcinania obrotów na benzynie.BLOS trzeba okresowo czyścić z syfu
Tylko zapalaj na benzynie.Blos działa najlepiej z ll generacją jak co to zmień na mikser "shellah" 
Ciekawi i mnie czy się wkręci na wyższe obroty Twój silnik.Spróbuj patent


Pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem masz blos który może przekłamywać dane z przepływomierza.Zasysane powietrze reguluje dozowanie gazu przez BLOS co może powodować Twoje efekty odcinania obrotów na benzynie.BLOS trzeba okresowo czyścić z syfu


Ciekawi i mnie czy się wkręci na wyższe obroty Twój silnik.Spróbuj patent

- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
ściągaliśmy gume przy blosie, bo padło podejrzenie, że może nie do końca otwiera się klapka ale wszystko jest ok z blosem, nie przycina się itp.Slawo777 pisze:Mam pomysłKiedyś linka gazu blokowała mi klapkę anty wybuchową co spowodowało wystrzał.Wyskoczył mi z przepustnicy dolot.Szczęście że go nie rozwaliło,wyskoczył z dołu z uszczelką
Efekt był taki że zapalił i po chwili gasł.Zanim zauważyłem powód odłączyłem przepływomierz. Auto jeździło na benzynie.Więc spróbował bym odkręcić dolot po prostu żeby przepustnica zasysała swobodnie powietrze i odłączyć kabel od przepływki.
Pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem masz blos który może przekłamywać dane z przepływomierza.Zasysane powietrze reguluje dozowanie gazu przez BLOS co może powodować Twoje efekty odcinania obrotów na benzynie.BLOS trzeba okresowo czyścić z syfuTylko zapalaj na benzynie.Blos działa najlepiej z ll generacją jak co to zmień na mikser "shellah"
Ciekawi i mnie czy się wkręci na wyższe obroty Twój silnik.Spróbuj patent
z rzeczy błachych wszystko zostało sprawdzone, jedynie co zostało porobić pomiary ciśnienia paliwa, sprawdzenie wtrysków jak pylą( wtryski, regulator i pompa były podmieniane ale po tej zmianie nie było sprawdzane ciśnienie), była konsultacja w elektronikiem i on uważa, że gaz tu nie ma nic do rzeczy, tylko coś siedzi w zasilaniu PB
jedno czego jeszcze nie sprawdziłem to czy siłownik zostaje zaciągnięty cały czas powyżej 4 tyś. obr., bo jak przekroczy te obroty to zaciąga ale czy trzyma....

Tak to samo Puszek
Widziałeś aukcje na allegro czy kolegi? Silnik był w porządku,widziałem kilka aut a na tym mi zależało najbardziej.Ten był pierwszy nie cieknący.Blacharsko prawa strona robiona ale auto miało być na chwile na szybki dojazd do pracy
.Ukończyłem wymianę silnika w b3 ale w między czasie po prostu zakochałem się w poruszaniu tym autem.Kierownica wyleciała od razu,kupiłem na naszym forum od coupe Na szrocie drewno.Zawieszenie, układ napędowy,budę doprowadziłem do ładu.Wydech nie jest orginał ale pięknie brzmi.Chciałbym żeby i Twoja sunia przestała się obrażać i otwarła się na moc a nie na tylko kasę
Na razie zostaje.No chyba że życie zweryfikuje inaczej.



- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
troche znam właściciela,Slawo777 pisze:Tak to samo PuszekWidziałeś aukcje na allegro czy kolegi? Silnik był w porządku,widziałem kilka aut a na tym mi zależało najbardziej.Ten był pierwszy nie cieknący.Blacharsko prawa strona robiona ale auto miało być na chwile na szybki dojazd do pracy
.Ukończyłem wymianę silnika w b3 ale w między czasie po prostu zakochałem się w poruszaniu tym autem.Kierownica wyleciała od razu,kupiłem na naszym forum od coupe Na szrocie drewno.Zawieszenie, układ napędowy,budę doprowadziłem do ładu.Wydech nie jest orginał ale pięknie brzmi.Chciałbym żeby i Twoja sunia przestała się obrażać i otwarła się na moc a nie na tylko kasę
Na razie zostaje.No chyba że życie zweryfikuje inaczej.


ważne że autko ogarnąłeś i jesteś zadowolony :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 18:32 przez PuSzEk, łącznie zmieniany 1 raz.
Świat jest mały
Szkoda że nie dorwałem auta zanim się gdzieś zawinął
Fakt drzwi są nadal Twoje <piwo>W auto wpakowałem masę potu szarych komórek i kasy jak Ty w Swoje.Czego nie widać to sercu nie żal
Dobrze przyspiesza ale czasem myślę o tym sterowniku.Mam zasadę że jak coś działa to zostawiam w spokoju.Mam prośbę co konkretnie było robione z tym sterownikiem jeśli coś wiesz?



- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
dużo rzeczy zmieniłem profilaktycznie, gdyż nie mam możliwości postawić auta na dłuższy czas do konkretnego zdiagnozowania problemu ale znowu nie przesadzajmy z tą włożoną kasą, bo tak dużo nie kosztowały mnie te podzespoły typu czujniki, wtryski itp, gdyż akurat trafiły mi się mega okazjeSlawo777 pisze:Świat jest małySzkoda że nie dorwałem auta zanim się gdzieś zawinął
Fakt drzwi są nadal Twoje <piwo>W auto wpakowałem masę potu szarych komórek i kasy jak Ty w Swoje.Czego nie widać to sercu nie żal
Dobrze przyspiesza ale czasem myślę o tym sterowniku.Mam zasadę że jak coś działa to zostawiam w spokoju.Mam prośbę co konkretnie było robione z tym sterownikiem jeśli coś wiesz?

domyślam się że sporo kasy i zdrowia kosztowało cię to auto ale ważne, że silnik zdrowy
był tam ponoć wgrywany chip, takie coś jak z ogłoszenia na Allegro, wysyłasz sterownik, oni niby coś tam robią i mam być ok 200KM, tyle moge powiedzieć, bo tyle mi wiadomo

alusów nie sprzedajesz?

Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 18:33 przez PuSzEk, łącznie zmieniany 1 raz.
Auto pali 11 do 15 litrów gazu.Zależy od drogi i dociskania pedału gazu.Ale rozejrzę się za nie modyfikowanym sterownikiem.Faktycznie felgi pasą jedwabiście.Zamiennik RS2
Kolega z pracy kupił do Mazdy 323F i ma zamiar polerować.Zobaczę efekt to może i ja zrobię.Na allegro w opcjach ustaw 4+108 to się wyświetlą.Oto przykład:
oferta nr 2826906616 "17" jak moje na zimówkach
oferta nr 2861832661 "17" czarne BORBET
oferta nr 2798179448 "16"

oferta nr 2826906616 "17" jak moje na zimówkach
oferta nr 2861832661 "17" czarne BORBET
oferta nr 2798179448 "16"
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
gdyby kogos interesowało to problem został rozwiązany w 80% jesli chodzi spadek mocy, taka błahostka a tyle nerwów i kasy w czujniki itp. winny okazał się uszkodzony czujnik TPS, po zmianie przepustnicy nie to auto, rwie jak głupie :mrgreen: jeszcze tylko podmianka przepływki, reset ecu i można jeździć ze 100% wykorzystaniem mocy 
