Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problem z jazda na benzynie

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 09 gru 2012, 11:20

Slawo777, mam dokładnie taką samą instalację I gen na mikserze co PuSzEk, i żadnych problemów z odcinką i jazdą na pb nie mam więc głupot nie pisz że to wina lpg

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 09 gru 2012, 12:41

Głupi to nie jestem ani najmądrzejszy Poczekamy pożyjemy na efekty :-) Nikomu źle nie życzę w te święta ani ich samochodom.Sterownik silnika zbiera błędy i zapisuje w pamięci które nie od razu powodują złą prace silnika czas nie określony rycia fazy kierowcy.Mapa wtrysku to zapisane w pamięci sterownika czasy otwarcia wtryskiwaczy benzyny w zależności od prędkości obrotowej silnika i jego obciążenia.Tak czy siak zresetował bym owy sterownik bo koszt zmiany instalacji jest przecież nie opłacalny.Kolega "CLA"byłby wprost niezastąpiony jak to dobrze zrobić.10 lat to jest ważność butli gazowej a nie jaka instalacja jest z niej wyprowadzona.
Proszę uprzejmie nie wypowiadać się o mojej głupocie bo nawet się nie znamy.Cześć :-)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 09 gru 2012, 14:41

Slawo777 pisze:Proszę uprzejmie nie wypowiadać się o mojej głupocie bo nawet się nie znamy.Cześć
luz ;-)
PuSzEk pisał że robił reset ECU i nawet go podmieniał więc to co napisał cla w tym przypadku nie ma racji bytu.
Akurat Instalacja I gen przy tym silniku to najbardziej bezinwazyjny system, który nie powinien negatywnie wpływać na jego pracę pb.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 09 gru 2012, 16:24

Mam pomysł :-) Kiedyś linka gazu blokowała mi klapkę anty wybuchową co spowodowało wystrzał.Wyskoczył mi z przepustnicy dolot.Szczęście że go nie rozwaliło,wyskoczył z dołu z uszczelką :-D Efekt był taki że zapalił i po chwili gasł.Zanim zauważyłem powód odłączyłem przepływomierz. Auto jeździło na benzynie.Więc spróbował bym odkręcić dolot po prostu żeby przepustnica zasysała swobodnie powietrze i odłączyć kabel od przepływki.

Pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem masz blos który może przekłamywać dane z przepływomierza.Zasysane powietrze reguluje dozowanie gazu przez BLOS co może powodować Twoje efekty odcinania obrotów na benzynie.BLOS trzeba okresowo czyścić z syfu :-) Tylko zapalaj na benzynie.Blos działa najlepiej z ll generacją jak co to zmień na mikser "shellah" :-)
Ciekawi i mnie czy się wkręci na wyższe obroty Twój silnik.Spróbuj patent :-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 09 gru 2012, 20:09

Slawo777 pisze:Mam pomysł :-) Kiedyś linka gazu blokowała mi klapkę anty wybuchową co spowodowało wystrzał.Wyskoczył mi z przepustnicy dolot.Szczęście że go nie rozwaliło,wyskoczył z dołu z uszczelką :-D Efekt był taki że zapalił i po chwili gasł.Zanim zauważyłem powód odłączyłem przepływomierz. Auto jeździło na benzynie.Więc spróbował bym odkręcić dolot po prostu żeby przepustnica zasysała swobodnie powietrze i odłączyć kabel od przepływki.

Pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem masz blos który może przekłamywać dane z przepływomierza.Zasysane powietrze reguluje dozowanie gazu przez BLOS co może powodować Twoje efekty odcinania obrotów na benzynie.BLOS trzeba okresowo czyścić z syfu :-) Tylko zapalaj na benzynie.Blos działa najlepiej z ll generacją jak co to zmień na mikser "shellah" :-)
Ciekawi i mnie czy się wkręci na wyższe obroty Twój silnik.Spróbuj patent :-)
ściągaliśmy gume przy blosie, bo padło podejrzenie, że może nie do końca otwiera się klapka ale wszystko jest ok z blosem, nie przycina się itp.
z rzeczy błachych wszystko zostało sprawdzone, jedynie co zostało porobić pomiary ciśnienia paliwa, sprawdzenie wtrysków jak pylą( wtryski, regulator i pompa były podmieniane ale po tej zmianie nie było sprawdzane ciśnienie), była konsultacja w elektronikiem i on uważa, że gaz tu nie ma nic do rzeczy, tylko coś siedzi w zasilaniu PB

jedno czego jeszcze nie sprawdziłem to czy siłownik zostaje zaciągnięty cały czas powyżej 4 tyś. obr., bo jak przekroczy te obroty to zaciąga ale czy trzyma.... :-P coś u mnie nie czuć uderzenia mocy po przełączeniu klap i to dało mi troche do myślenia

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 10 gru 2012, 11:12

Szkoda że nie mieszkamy ciut bliżej od siebie Puszek bo można było by porównać oba samochody 2.8 AAH BLOS i wymienić informacje Choć co ciekawe moja COUPEjka pochodzi właśnie z Rzeszowa.Kupiłem o dziwo w mieście Dąbrowa Górnicza od dilera.
Powodzenia i niech moc zagości w Twoim aucie :-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 10 gru 2012, 18:10

Slawo777, czyżby czarne coupe, kiera sportowa, na alusach 17 alluet? podwójny wydech taki zrównany z otworem w zderzaku? RZE... :-P

co do mocy to ogarniemy do wiosny :mrgreen:

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 10 gru 2012, 20:20

Tak to samo Puszek :-) Widziałeś aukcje na allegro czy kolegi? Silnik był w porządku,widziałem kilka aut a na tym mi zależało najbardziej.Ten był pierwszy nie cieknący.Blacharsko prawa strona robiona ale auto miało być na chwile na szybki dojazd do pracy ;-) .Ukończyłem wymianę silnika w b3 ale w między czasie po prostu zakochałem się w poruszaniu tym autem.Kierownica wyleciała od razu,kupiłem na naszym forum od coupe Na szrocie drewno.Zawieszenie, układ napędowy,budę doprowadziłem do ładu.Wydech nie jest orginał ale pięknie brzmi.Chciałbym żeby i Twoja sunia przestała się obrażać i otwarła się na moc a nie na tylko kasę ;-) Na razie zostaje.No chyba że życie zweryfikuje inaczej.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 10 gru 2012, 20:38

Slawo777 pisze:Tak to samo Puszek :-) Widziałeś aukcje na allegro czy kolegi? Silnik był w porządku,widziałem kilka aut a na tym mi zależało najbardziej.Ten był pierwszy nie cieknący.Blacharsko prawa strona robiona ale auto miało być na chwile na szybki dojazd do pracy ;-) .Ukończyłem wymianę silnika w b3 ale w między czasie po prostu zakochałem się w poruszaniu tym autem.Kierownica wyleciała od razu,kupiłem na naszym forum od coupe Na szrocie drewno.Zawieszenie, układ napędowy,budę doprowadziłem do ładu.Wydech nie jest orginał ale pięknie brzmi.Chciałbym żeby i Twoja sunia przestała się obrażać i otwarła się na moc a nie na tylko kasę ;-) Na razie zostaje.No chyba że życie zweryfikuje inaczej.
troche znam właściciela, :-P silnik który tam masz był zmieniany i długo na nim nie jeździł, więc jak widze jeszcze to jeździ :lol: nawet prawe drzwi masz z mojego Coupe haha :mrgreen: nie wiem jak ci to jedzie, bo to twoje niby coś miało grzebane w sterowniku ale to nie jechało lepiej po tym czipie z tego co mi było wiadomo :-)
ważne że autko ogarnąłeś i jesteś zadowolony :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 18:32 przez PuSzEk, łącznie zmieniany 1 raz.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 10 gru 2012, 21:18

Świat jest mały :-) Szkoda że nie dorwałem auta zanim się gdzieś zawinął :-( Fakt drzwi są nadal Twoje <piwo>W auto wpakowałem masę potu szarych komórek i kasy jak Ty w Swoje.Czego nie widać to sercu nie żal :-( Dobrze przyspiesza ale czasem myślę o tym sterowniku.Mam zasadę że jak coś działa to zostawiam w spokoju.Mam prośbę co konkretnie było robione z tym sterownikiem jeśli coś wiesz?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 10 gru 2012, 21:39

Slawo777 pisze:Świat jest mały :-) Szkoda że nie dorwałem auta zanim się gdzieś zawinął :-( Fakt drzwi są nadal Twoje <piwo>W auto wpakowałem masę potu szarych komórek i kasy jak Ty w Swoje.Czego nie widać to sercu nie żal :-( Dobrze przyspiesza ale czasem myślę o tym sterowniku.Mam zasadę że jak coś działa to zostawiam w spokoju.Mam prośbę co konkretnie było robione z tym sterownikiem jeśli coś wiesz?
dużo rzeczy zmieniłem profilaktycznie, gdyż nie mam możliwości postawić auta na dłuższy czas do konkretnego zdiagnozowania problemu ale znowu nie przesadzajmy z tą włożoną kasą, bo tak dużo nie kosztowały mnie te podzespoły typu czujniki, wtryski itp, gdyż akurat trafiły mi się mega okazje :-)

domyślam się że sporo kasy i zdrowia kosztowało cię to auto ale ważne, że silnik zdrowy
był tam ponoć wgrywany chip, takie coś jak z ogłoszenia na Allegro, wysyłasz sterownik, oni niby coś tam robią i mam być ok 200KM, tyle moge powiedzieć, bo tyle mi wiadomo ;-)
alusów nie sprzedajesz? :-P
Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 18:33 przez PuSzEk, łącznie zmieniany 1 raz.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 11 gru 2012, 08:41

Auto pali 11 do 15 litrów gazu.Zależy od drogi i dociskania pedału gazu.Ale rozejrzę się za nie modyfikowanym sterownikiem.Faktycznie felgi pasą jedwabiście.Zamiennik RS2 :-) Kolega z pracy kupił do Mazdy 323F i ma zamiar polerować.Zobaczę efekt to może i ja zrobię.Na allegro w opcjach ustaw 4+108 to się wyświetlą.Oto przykład:
oferta nr 2826906616 "17" jak moje na zimówkach
oferta nr 2861832661 "17" czarne BORBET
oferta nr 2798179448 "16"

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 31 maja 2013, 00:08

gdyby kogos interesowało to problem został rozwiązany w 80% jesli chodzi spadek mocy, taka błahostka a tyle nerwów i kasy w czujniki itp. winny okazał się uszkodzony czujnik TPS, po zmianie przepustnicy nie to auto, rwie jak głupie :mrgreen: jeszcze tylko podmianka przepływki, reset ecu i można jeździć ze 100% wykorzystaniem mocy :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl