Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problem z jazda na benzynie

Wszystko co tyczy się silników V6
cla
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 09 kwie 2010, 16:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: cla » 25 lis 2012, 13:13

te odcięcie wygląda mi na rozjechanie map benzyny przez instalacje 1 gen, komputer benzynowy ma mapowenie względem odczytu z sond lambda i czujników ecu koryguje czasy wtrysku a gdy przełączysz na gaz nie ma możliwości korekcji i wchodzi w tryb awaryjny,
tego nie raz nie zobaczysz na vagu, taka moja teoria montuję instalacje lpg od kilku lat także już przerabiałem podobne tematy

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 25 lis 2012, 13:45

cla pisze:te odcięcie wygląda mi na rozjechanie map benzyny przez instalacje 1 gen, komputer benzynowy ma mapowenie względem odczytu z sond lambda i czujników ecu koryguje czasy wtrysku a gdy przełączysz na gaz nie ma możliwości korekcji i wchodzi w tryb awaryjny,
tego nie raz nie zobaczysz na vagu, taka moja teoria montuję instalacje lpg od kilku lat także już przerabiałem podobne tematy
Więc na co zwrócić uwage? reset ECU poprzez odłączenie aku na xx minut nic nie daje... na pewno siedzi mi jedna sonda lambda

cla
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 09 kwie 2010, 16:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: cla » 25 lis 2012, 13:55

a teraz mi się przypomniało może katalizatory masz przypchane ja miałem identycznie jak ty z początku do 4,5 ty odr a potem nie mogłem jej odpalić, wjechałem na kanał rozcięłem katy wysypałem zawartość (były roztrzaskane ) i pospawałem, silnik jak nowy lata, sprawdź to mówie ci

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 25 lis 2012, 20:24

cla, tyle że ja katów nie mam :mrgreen:

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 28 lis 2012, 22:28

podmien kompa bo to tak juz nie moze byc :-P

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 29 lis 2012, 16:21

bzibzi, był podmieniany :mrgreen:

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 29 lis 2012, 16:44

a vagiem paczales obroty ?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 29 lis 2012, 17:55

bzibzi pisze:a vagiem paczales obroty ?
ale co mi to niby da? w czary raczej nie wierze, przecież obrotomierz tak samo działa na benzynie jak i na gazie.... :roll:

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 07 gru 2012, 13:18

PuSzEk pisze:
bzibzi pisze:a vagiem paczales obroty ?
ale co mi to niby da? w czary raczej nie wierze, przecież obrotomierz tak samo działa na benzynie jak i na gazie.... :roll:
da to ze bedziesz wiedziec czy ci przeklamuje obrotek , odcinka powinna byc przy ponad 6500obr na benzie . na twojej instalacji gazowej odcinki nie bedziesz miec bo to 1 generacja <piwo>

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 08 gru 2012, 12:54

Zgadzam się z kolegą "cla" Fabianem że to wina gazu I generacji stosowanego pod gaźniki jeśli takowy jest zainstalowany.Mam ten sam silnik na BLOSIE ale instalacje ll generacji i mam właśnie to zabezpieczenie układu wtryskowego przed generowaniem błędu z czujników i po jakimś czasie zmiany mapy wtrysku. Nie wyssałem tego z palca gdyż mam pdf "Układy zasilania gazem propan-butan"Adama Majerczyka i Sławomira Tauberta ściągnięte z torrentu.
Auto na razie sprawuje się dobrze jak i na gazie tak i benzynie choć poprzedni właściciel zbytnio nie dbał tak jak ja teraz.
Masę kasy włożyłeś w wózek to może taka rada dolej sobie ruski specyfik "modyfikator plus" który naprawdę działa minus to że coraz bardziej drożeje :-( Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 08 gru 2012, 15:11

Slawo777 pisze:Zgadzam się z kolegą "cla" Fabianem że to wina gazu I generacji stosowanego pod gaźniki jeśli takowy jest zainstalowany.Mam ten sam silnik na BLOSIE ale instalacje ll generacji i mam właśnie to zabezpieczenie układu wtryskowego przed generowaniem błędu z czujników i po jakimś czasie zmiany mapy wtrysku. Nie wyssałem tego z palca gdyż mam pdf "Układy zasilania gazem propan-butan"Adama Majerczyka i Sławomira Tauberta ściągnięte z torrentu.
Auto na razie sprawuje się dobrze jak i na gazie tak i benzynie choć poprzedni właściciel zbytnio nie dbał tak jak ja teraz.
Masę kasy włożyłeś w wózek to może taka rada dolej sobie ruski specyfik "modyfikator plus" który naprawdę działa minus to że coraz bardziej drożeje :-( Pozdrawiam.
nie będę lał żadnych syfów do silnika, bo jest w dobrej kondycji, coś go po prostu trzyma i od taka filozofia... prędzej czy później dojde z tym do ładu ;-)

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 08 gru 2012, 20:12

To tak na marginesie, nie namawiając nikogo na siłę do nanotechnolgi świetnej zresztą.Do swojej wlałem do silnika i ostatnio przy wymianie oleju do skrzyni .W b3 jest tylko w silniku.
Więc jak bo nie wiem,masz instalacje l generacji w suczce?

[ Dodano: 2012-12-08, 20:15 ]
PuSzEk pisze:
Slawo777 pisze:Zgadzam się z kolegą "cla" Fabianem że to wina gazu I generacji stosowanego pod gaźniki jeśli takowy jest zainstalowany.Mam ten sam silnik na BLOSIE ale instalacje ll generacji i mam właśnie to zabezpieczenie układu wtryskowego przed generowaniem błędu z czujników i po jakimś czasie zmiany mapy wtrysku. Nie wyssałem tego z palca gdyż mam pdf "Układy zasilania gazem propan-butan"Adama Majerczyka i Sławomira Tauberta ściągnięte z torrentu.
Auto na razie sprawuje się dobrze jak i na gazie tak i benzynie choć poprzedni właściciel zbytnio nie dbał tak jak ja teraz dbam.
Masę kasy włożyłeś w wózek to może taka rada dolej sobie ruski specyfik "modyfikator plus" który naprawdę działa minus to że coraz bardziej drożeje :-( Pozdrawiam.
nie będę lał żadnych syfów do silnika, bo jest w dobrej kondycji, coś go po prostu trzyma i od taka filozofia... prędzej czy później dojde z tym do ładu ;-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 08 gru 2012, 23:40

Slawo777,
Więc jak bo nie wiem,masz instalacje l generacji w suczce?
ja cię proszę, pisz po Polsku :-P 1 generacja + Blos

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 09 gru 2012, 10:32

Chłopie też trochę dołożyłem do aut.W b3 zmiana silnika nowa uszczelka pod głowicą,rozrząd,uszczelki,kable itd.Coupe też je swoje ale wszystko robię sam i odpada mi kasa za mechanika.Nikt z Nas nie lubi wymieniać części dobrych bo można wymienić coś co jest faktycznie na wykończeniu. Nazywam wozy suczki bo ciągną kasę na maxa.Na szczęście oddają co zabierają podczas jazdy nimi ;-)
Teraz na temat :-) Myślę żę "CLA" trafił w powód Twojego problemu z autem.Zaznaczam że :-) ja mam wóz z ll generacją gazu + blos i działa poprawnie. Cześć i powodzenia :-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 09 gru 2012, 10:46

Slawo777, tylko że gaz jest z dobre 10 lat i nigdy nie było z tym problemu(odcinka na paliwie), a teraz nagle wszystko przez gaz? :lol:
gdyby nawet coś to miało do rzeczy to po resecie ECU i pojeżdżeniu na PB problem by znikł, nawet na chwile, a tak nie jest :roll: więc chyba nie do końca jest trafiona ta teza...

cla, napisz co trzeba zrobić, bo nic mi z takich podpowiedzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl