[AAH] Problem z jazda na benzynie
te odcięcie wygląda mi na rozjechanie map benzyny przez instalacje 1 gen, komputer benzynowy ma mapowenie względem odczytu z sond lambda i czujników ecu koryguje czasy wtrysku a gdy przełączysz na gaz nie ma możliwości korekcji i wchodzi w tryb awaryjny,
tego nie raz nie zobaczysz na vagu, taka moja teoria montuję instalacje lpg od kilku lat także już przerabiałem podobne tematy
tego nie raz nie zobaczysz na vagu, taka moja teoria montuję instalacje lpg od kilku lat także już przerabiałem podobne tematy
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
Więc na co zwrócić uwage? reset ECU poprzez odłączenie aku na xx minut nic nie daje... na pewno siedzi mi jedna sonda lambdacla pisze:te odcięcie wygląda mi na rozjechanie map benzyny przez instalacje 1 gen, komputer benzynowy ma mapowenie względem odczytu z sond lambda i czujników ecu koryguje czasy wtrysku a gdy przełączysz na gaz nie ma możliwości korekcji i wchodzi w tryb awaryjny,
tego nie raz nie zobaczysz na vagu, taka moja teoria montuję instalacje lpg od kilku lat także już przerabiałem podobne tematy
da to ze bedziesz wiedziec czy ci przeklamuje obrotek , odcinka powinna byc przy ponad 6500obr na benzie . na twojej instalacji gazowej odcinki nie bedziesz miec bo to 1 generacjaPuSzEk pisze:ale co mi to niby da? w czary raczej nie wierze, przecież obrotomierz tak samo działa na benzynie jak i na gazie.... :roll:bzibzi pisze:a vagiem paczales obroty ?
Zgadzam się z kolegą "cla" Fabianem że to wina gazu I generacji stosowanego pod gaźniki jeśli takowy jest zainstalowany.Mam ten sam silnik na BLOSIE ale instalacje ll generacji i mam właśnie to zabezpieczenie układu wtryskowego przed generowaniem błędu z czujników i po jakimś czasie zmiany mapy wtrysku. Nie wyssałem tego z palca gdyż mam pdf "Układy zasilania gazem propan-butan"Adama Majerczyka i Sławomira Tauberta ściągnięte z torrentu.
Auto na razie sprawuje się dobrze jak i na gazie tak i benzynie choć poprzedni właściciel zbytnio nie dbał tak jak ja teraz.
Masę kasy włożyłeś w wózek to może taka rada dolej sobie ruski specyfik "modyfikator plus" który naprawdę działa minus to że coraz bardziej drożeje Pozdrawiam.
Auto na razie sprawuje się dobrze jak i na gazie tak i benzynie choć poprzedni właściciel zbytnio nie dbał tak jak ja teraz.
Masę kasy włożyłeś w wózek to może taka rada dolej sobie ruski specyfik "modyfikator plus" który naprawdę działa minus to że coraz bardziej drożeje Pozdrawiam.
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
nie będę lał żadnych syfów do silnika, bo jest w dobrej kondycji, coś go po prostu trzyma i od taka filozofia... prędzej czy później dojde z tym do ładuSlawo777 pisze:Zgadzam się z kolegą "cla" Fabianem że to wina gazu I generacji stosowanego pod gaźniki jeśli takowy jest zainstalowany.Mam ten sam silnik na BLOSIE ale instalacje ll generacji i mam właśnie to zabezpieczenie układu wtryskowego przed generowaniem błędu z czujników i po jakimś czasie zmiany mapy wtrysku. Nie wyssałem tego z palca gdyż mam pdf "Układy zasilania gazem propan-butan"Adama Majerczyka i Sławomira Tauberta ściągnięte z torrentu.
Auto na razie sprawuje się dobrze jak i na gazie tak i benzynie choć poprzedni właściciel zbytnio nie dbał tak jak ja teraz.
Masę kasy włożyłeś w wózek to może taka rada dolej sobie ruski specyfik "modyfikator plus" który naprawdę działa minus to że coraz bardziej drożeje Pozdrawiam.
To tak na marginesie, nie namawiając nikogo na siłę do nanotechnolgi świetnej zresztą.Do swojej wlałem do silnika i ostatnio przy wymianie oleju do skrzyni .W b3 jest tylko w silniku.
Więc jak bo nie wiem,masz instalacje l generacji w suczce?
[ Dodano: 2012-12-08, 20:15 ]
Więc jak bo nie wiem,masz instalacje l generacji w suczce?
[ Dodano: 2012-12-08, 20:15 ]
PuSzEk pisze:nie będę lał żadnych syfów do silnika, bo jest w dobrej kondycji, coś go po prostu trzyma i od taka filozofia... prędzej czy później dojde z tym do ładuSlawo777 pisze:Zgadzam się z kolegą "cla" Fabianem że to wina gazu I generacji stosowanego pod gaźniki jeśli takowy jest zainstalowany.Mam ten sam silnik na BLOSIE ale instalacje ll generacji i mam właśnie to zabezpieczenie układu wtryskowego przed generowaniem błędu z czujników i po jakimś czasie zmiany mapy wtrysku. Nie wyssałem tego z palca gdyż mam pdf "Układy zasilania gazem propan-butan"Adama Majerczyka i Sławomira Tauberta ściągnięte z torrentu.
Auto na razie sprawuje się dobrze jak i na gazie tak i benzynie choć poprzedni właściciel zbytnio nie dbał tak jak ja teraz dbam.
Masę kasy włożyłeś w wózek to może taka rada dolej sobie ruski specyfik "modyfikator plus" który naprawdę działa minus to że coraz bardziej drożeje Pozdrawiam.
Chłopie też trochę dołożyłem do aut.W b3 zmiana silnika nowa uszczelka pod głowicą,rozrząd,uszczelki,kable itd.Coupe też je swoje ale wszystko robię sam i odpada mi kasa za mechanika.Nikt z Nas nie lubi wymieniać części dobrych bo można wymienić coś co jest faktycznie na wykończeniu. Nazywam wozy suczki bo ciągną kasę na maxa.Na szczęście oddają co zabierają podczas jazdy nimi
Teraz na temat Myślę żę "CLA" trafił w powód Twojego problemu z autem.Zaznaczam że ja mam wóz z ll generacją gazu + blos i działa poprawnie. Cześć i powodzenia
Teraz na temat Myślę żę "CLA" trafił w powód Twojego problemu z autem.Zaznaczam że ja mam wóz z ll generacją gazu + blos i działa poprawnie. Cześć i powodzenia
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
Slawo777, tylko że gaz jest z dobre 10 lat i nigdy nie było z tym problemu(odcinka na paliwie), a teraz nagle wszystko przez gaz? :lol:
gdyby nawet coś to miało do rzeczy to po resecie ECU i pojeżdżeniu na PB problem by znikł, nawet na chwile, a tak nie jest :roll: więc chyba nie do końca jest trafiona ta teza...
cla, napisz co trzeba zrobić, bo nic mi z takich podpowiedzi
gdyby nawet coś to miało do rzeczy to po resecie ECU i pojeżdżeniu na PB problem by znikł, nawet na chwile, a tak nie jest :roll: więc chyba nie do końca jest trafiona ta teza...
cla, napisz co trzeba zrobić, bo nic mi z takich podpowiedzi