[ABC] Trzęsący się silnik i słabe przyśpieszenie
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
Wyczytane z książki A4 sam naprawiam: "W razie uszkodzenia czujnika spalania stukowego urządzenie sterujące automatycznie opóźnia zapłon na tyle aby silnik nie uległ uszkodzeniu. Jest to związane z takim spadkiem mocy, jaki następuje wówczas, gdy zamiast bezołowiowej benzyny "super" (LO 95) zostanie zatankowana normalna benzyna bezołowiowa (LO 91)"
Czyli trzeba będzie dokładnie prześwietlić te czujniki.
Czyli trzeba będzie dokładnie prześwietlić te czujniki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam panowie po regeneracji głowic i wymianie paska rozrządu oraz czujnika spalania stukowego auto straciło moc nie mogę wkręcić go więcej niż 4tys obrotów kiedy mechanik zdejmował kolektor okazało się że czujnik spalania stukowego był zerwany kupiłem więc nowy, został założony, ale jest problem małej mocy, mam założoną sekwencje i zawsze na tym gazie auto śmigało super a na Pb tak słabiej, teraz nie mam porównania bo nie mogłem sie przełączyć na gaz, noże jakieś porady opinie cokolwiek. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wiecie co jak, silnik zimny to jest wszystko ok i ciąg ładny, ale jak juz się rozgrzeje to nie tak jak powinno byc jeszcze wymienie czujnik temperatury i napisze jakie objawy po tym zabiegu , bo jakos nikt nie może soebie z tym problemem poradzic a jak juz poradzi to i tak nie napisze jak to zrobił i tak temat sie kręci w bezdenną wieczność :mrgreen:
Tomku ......... teoretycznie.
Ja miałem identyczne objawy i jednak pompa na saniu daje rade a po rozgrzaniu silnika ciśnienie paliwa na tyle mocno siadało że ile byś nie sicnoł to nie doił.
Nie mówię że to pompa na 100% . mówię "podłącz waga" a "wag" powie ci prawdę. lepiej jednak wymienić pompę niż czujnik temperatury który w prawdzie jest odpowiedzialny za mieszankę ale nie powoduje aż takich reperkusji. Jeśli Kolega wcześniej sprawdził pzewód od map-s, ma katalizator i sprawne sondy i zostaje pompa. Powtarzam.... o ile podłączył waga.... Wag to koszt 120 zł. i utrata dziewictwa.. bo jakoś tak dziwnie wszyscy się boją waga jak wielkiego fi....a.
Ja miałem identyczne objawy i jednak pompa na saniu daje rade a po rozgrzaniu silnika ciśnienie paliwa na tyle mocno siadało że ile byś nie sicnoł to nie doił.
Nie mówię że to pompa na 100% . mówię "podłącz waga" a "wag" powie ci prawdę. lepiej jednak wymienić pompę niż czujnik temperatury który w prawdzie jest odpowiedzialny za mieszankę ale nie powoduje aż takich reperkusji. Jeśli Kolega wcześniej sprawdził pzewód od map-s, ma katalizator i sprawne sondy i zostaje pompa. Powtarzam.... o ile podłączył waga.... Wag to koszt 120 zł. i utrata dziewictwa.. bo jakoś tak dziwnie wszyscy się boją waga jak wielkiego fi....a.
Przeglądając tematy na innym forum znalazłem takie cos związane z słabym dołem auta, ze nie ciągnie dobrze od 1400 obr a powinno i tu jest na to niby odpowiedz napisał ze jest ok wiec tez postaram sie wymienic ten element http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=20 użytkownik scob tak ze to podcisnienie w kolektorze tez ma duże znaczenie :->
Z kolektorem dolotowym to ostrożnie. Zależy jaki masz. W ABC są 2 typy. ze zintegrowaną kierownicą dolotu i bez. Tez ze zintegrowaną to jeśli coś się dzieje to można to usłyszeć. Jak wsłuchasz się przy podniesionej masce i ktoś będzie lekko dodawał gazu a coś się tam dzieje to będziesz słyszeć odgłos jak by łożysko siadało. Jeśli ze zintegrowaną to nic tam nie ma prawa się dziać. Jeśli myślisz że coś przy uszczelce lub kierownica wytarła dziury w kolektorze, to dla bezpieczeństwa odpal zimny silnik i pomacaj ręką wzdłuż uszczelki i trochę pod nią czy nie ma przedmuchów. Jeśli są to wyczujesz wiaterek na 100%. W razie co zamiast kilku experymentów ze szrotem to po prostu kup http://seekpart24.com/pierburg/intake-m ... 0?c=100386. 100 eurosów padnie ale za to nówka nie do zajechania. Moim zdaniem jednak marnujesz czas. Etka.
własnie mam takie cos z innego kolektora co mi został z silnika i musze to przełożyć bo inaczej to nie da rady :mrgreen: .Bo kupiłem silnik inny od audi cabrio z 97 rok i jak rozebrałem niedawno kolektor to nie było tam żadnej puszki i musze go całego założyci tylko jak nawiertki zrobi bo musza byc pod jakimś kątem czy jak to :?
A co do tego łożyska to tak czasami mam ze jak przegazuje to takie cos słysze ale to ostatnio słyszalne jakies miesiąc temu wiec nie mam zintegrowanej kierownicy i kolektor do wymiany
A co do tego łożyska to tak czasami mam ze jak przegazuje to takie cos słysze ale to ostatnio słyszalne jakies miesiąc temu wiec nie mam zintegrowanej kierownicy i kolektor do wymiany