Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.3 7A] Modyfikacje - Kompresor - teoria - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 06 sty 2008, 20:02

Na razie postaram się zamontować kompresor i zrobić doładowanie 0,3 - 0,4 bar bez odprężania silnika.
Puzniej ewentualnie jeśli wszystko wypali zastanowię się nad odprężaniem silnika,póki co to kompletuje części,muszę opracować mocowanie kompresora,konstrukcje dolotu,koła pasowe itp.
Będę pisał na bieżąco o postępach w pracach i postaram się wrzucić jakieś foto.

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 23 lut 2008, 17:49

i jak ci idzie z tym zakładaniem kompresora?:D bo jestem ciekaw jak ci to idzie...

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 24 lut 2008, 17:20

wtryski jakiej wydajnosci? jakie cisnienie paliwa?

janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janek1coupe » 13 wrz 2008, 13:56

teraz to już sam nie wiem bo ciśnienie jest równe na wszystkich tłokach (10) :-( .Przeglądałem dane na stronie klubu i takie ma ten silnik nominalne :-/ nominalne
Nie powiem ze nie ciągnie od dołu ale taki porządny ciąg zaczyna się od ok 4500 obr.Leo u Ciebie jak jest?A może ktoś ma taki model i coś powie jek to jest u niego :?: :?: :?:
Pozdrawiam :!: :!: :!: :shock:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 wrz 2008, 14:37

u mnie też jest kopnięcie przy 4500 i tak ma być! To jest silnik który potrzebuje obrotów aby jechać, ale to nie jest tak że od dołu nie jedzie, jedzie i to bardzo dobrze, w porownaniu do innych. a to, że ma kopa powyżej 4500 to tylko sprawia, że tam gdzie inne auta puchną, ten się dopiero wyrywa. I oto chodzi <ok>

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 14 wrz 2008, 17:31

ABT miało ponoć jakiegoś chipa na 190KM :)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 14 wrz 2008, 23:18

janek1coupe pisze:To ja już nie wiem jak mam poprawić moment obr. :-( :cry:
Przyzwyczaić się, już nie narzekaj tak, zdrowe 7A od 3000rpm już ładnie ciągnie, a powyżej 4500 jeszcze ładniej

To nie TDI ;-)

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 17 paź 2008, 23:41

przedłóż mu dolot, bedzie ci łapał troche niżej... ale czy żwawiej... trzeb aby było sprawdzić.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 18 paź 2008, 11:50

Tutaj macie chłopaki wykres serii 7A.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 25 paź 2008, 23:12

*RoBi* pisze:
seba1025 pisze:Co ty gadasz, jakich bolidów S2 to mała przepaść miedzy 7A. Troche pogrzebać i S2 bedzie wciagał nosem:)(wolnossący, bo turbo podejzewam ze by jeździło jak S2).
Jakies konkrety :mrgreen: ??
Ale o co chodzi, S2 bez turbo? Czyżbyś padł ofiarą S2 2.8 z allegro? :lol:

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 26 paź 2008, 08:33

jmm pisze:
*RoBi* pisze:
seba1025 pisze:Co ty gadasz, jakich bolidów S2 to mała przepaść miedzy 7A. Troche pogrzebać i S2 bedzie wciagał nosem:)(wolnossący, bo turbo podejzewam ze by jeździło jak S2).
Jakies konkrety :mrgreen: ??
Ale o co chodzi, S2 bez turbo? Czyżbyś padł ofiarą S2 2.8 z allegro? :lol:
Ja nie.Interesuje mnie to co napisał Seba "S2 to mała przepasc miedzy 7A.Troche pogrzebać i S2 bedzie wciagał nosem :) " .
Wiec sie pytam czy ma jakies konkrety co do tego wciagania ;-) .

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 26 paź 2008, 09:07

Opowieści z mchu i paproci.
Chciałbym się dowiedzieć jak seba1025 masz zamiar pogrzebać aby uzyskać w 7A to co S2 oferuje w serii.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 26 paź 2008, 15:06

Stożek i koncowy tlumik KM :D

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 26 paź 2008, 17:34

nie ma to jak nutka irytujących postów.No coż S2 i 7A z turbo by było coś ala S2 ale jeszcze by go nie brało. To po pierwsze. Po drugie pisałem o 7A mającym tyle samo koni co S2 ale jako wolnossący, wtedy by S2 wciągało o to mi chodziło. A żeby tak zrobić nie trzeba sie męczyć za wiele, nie mówie o stożka i innych badziewiach. Wystarczy troche po czytać, podłubać w głowicy wałku itp. ogólnie pisząć. A praktycznego potwierdzenia niestety nie mam. Ale bardzo bym chciał pomuc komuś kto ma na to kase.

Jmm a twoja wypowiedź była denna, bo jak widzisz ani słowa o AAH nie pisałem:]. A może mi go zazdrościsz? uuuuu to taka słabość:) Pozdro 2800ccm hehe
Ps.
sory za częsciowy OT ale chyba Jmm mi wybaczy:]

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 26 paź 2008, 17:35

labek pisze:Stożek i koncowy tlumik KM :D
Mało ,dorzucil bym jeszcze magnetyzery ze dwie sztuki :mrgreen:
No a tak na powaznie,mysle ze zmiana walka , głowicy duzo nie da :-/

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl