Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.3 7A] Modyfikacje - Kompresor - teoria - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 02 sty 2009, 10:17

emcior pisze:Robcio, przy tym silniku nie ma sensu zmieniac srednicy rury, jak bedzie turbo to trzeba bedzie pomyslec, teraz szkoda kasy ;-)
Też tak podejrzewałem ze nic to nie da.Jedynie co zrobie to wywale ta puszke po kacie i pojdzie tam rurka bo jakos dziwnie słychac te auto przez ta puche :-/

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 04 sty 2009, 15:36

Maroonio ma chyba u siebie 2,5" więc mógłby się wypowiedzieć.
Myślę, że wstawienie baranka to dobry pomysł. Do tego oryginalne tłumiki bez kata i powinno być git.
Ale mi chodzi po głowie jednak 2,5" z kwasiaka na baranku. :-)
Baranka już mam ;-) ale na razie w stodole.

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 04 sty 2009, 16:49

zserty pisze:Maroonio ma chyba u siebie 2,5" więc mógłby się wypowiedzieć.
Myślę, że wstawienie baranka to dobry pomysł. Do tego oryginalne tłumiki bez kata i powinno być git.
Ale mi chodzi po głowie jednak 2,5" z kwasiaka na baranku. :-)
Baranka już mam ;-) ale na razie w stodole.
No takie zestrojenie jak mowisz chodziło mi po głowie.
Kata wywalam na wiosne tzn resztki po kacie i puche.
Pozatym musze poprawic cały wydech bo zle jest pospawany i wisi :-/ takze myślałem o 2,5 cala.
Okaze sie w praniu.
Ale mysle ze autko nabralo by nowego ładniejszego dzwięku :mrgreen:

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 04 sty 2009, 20:08

*RoBi* pisze: Ale mysle ze autko nabralo by nowego ładniejszego dzwięku :mrgreen:
Ja miałem kwaśny końcowy firmy FOX dedykowany do CQ i odkąd go wywaliłem jestem szczęśliwy. Wyło, buczało, ryczało, itp. Ładny dźwiękiem bym tego nie nazwał

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 04 sty 2009, 23:01

jmm pisze:
*RoBi* pisze: Ale mysle ze autko nabralo by nowego ładniejszego dzwięku :mrgreen:
Ja miałem kwaśny końcowy firmy FOX dedykowany do CQ i odkąd go wywaliłem jestem szczęśliwy. Wyło, buczało, ryczało, itp. Ładny dźwiękiem bym tego nie nazwał
Tylko ja mam na mysli ori tłumiki ,wywalenie kata(resztki po nim) i rurke 2,5 z barankiem.
O zmianie tłumików nie wspominałem ,chociaz Maronioo ma cos innego.
Ogolnie mam do poprawy wydech i jesli 2,5 cala nie bedzie drogi to go zrobie na ori tłumikach.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 17 sty 2009, 19:15

Jaki jest sens ładowania 2,5" przy seryjnych tłumikach?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 sty 2009, 11:30

żaden :) pierwsza zasada budowy układu wydechowego to zachowanie takiej samej średnicy przez cały układ wydechowy. A resztę się dobiera lub oblicza jak ktoś potrafi :)

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 18 sty 2009, 19:45

Ja to wiem. :-)
Nie chciałem tylko wyjść na zarozumiałego. Tak w ogóle to ja skromny chłopak jestem ;-)

Moim zdaniem jak wstawiać oryginał to cały (no może bez kata), a jak 2,5" to już pojechać po całości razem z puszkami.

Zdrówka.

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 19 sty 2009, 21:14

zserty pisze:Ja to wiem. :-)
Nie chciałem tylko wyjść na zarozumiałego. Tak w ogóle to ja skromny chłopak jestem ;-)

Moim zdaniem jak wstawiać oryginał to cały (no może bez kata), a jak 2,5" to już pojechać po całości razem z puszkami.

Zdrówka.
Niestety musze sie z przedmowca zgodzic. Co ci po 2,5 cala jak bedziesz mial dalej zwezke... BTW macie jakis patent na pustego kata w tych silnikach? Rurka jak dla mnie jest troszke bez sensu bo i tak bedzie rzezic, tlumik przelotowy moze i wyciszy ale bedzie z tylu niemilosienie walic (pachniec z rurki), nie wiem czy powinno sie przespawac środek kata uniwersalnego o slusznej srednicy w obudowe ori.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 19 sty 2009, 21:38

A czemu będzie śmierdzieć? Kat nie jest od likwidowania brzydkiego zapachu. Z resztą co Cię obchodzi zapach z tyłu samochodu (20letniego) jak sam siedzisz za kierownicą?
Myślę, że najlepsza pod względem cena/jakość jest rura.
Jak chcesz profi to wstaw tłumik przelotowy.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 19 sty 2009, 23:05

Ja mam rurę i nic nie rzęzi, silniczek tylko trochę głośniej słychać, ale o to mi chodziło, nie ma jakiegoś brzęczenia itp. Musze w końcu jakiś filmik nagrać

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl