[b3 2.3 7A] Modyfikacje - Kompresor - teoria - sens ?
nie znam sie na cenach S2, no ale skoro wiecej niz 15 tys, to ja bym wolał 7A z wyłuskanym 220-230km.
po za tym bardziej mi sie podoba przód od b3(ale to juz moje zdanie).
Do tego nieupierająć sie juz nawet przy wolnossącym, z 7A uturbionego bez wiekszegoproblemu wyciągnie sie 220-230km i zostanie na doposazenie sobie auteczka w jakieś pierdółki. Co prawda co ori to ori:).
po za tym bardziej mi sie podoba przód od b3(ale to juz moje zdanie).
Do tego nieupierająć sie juz nawet przy wolnossącym, z 7A uturbionego bez wiekszegoproblemu wyciągnie sie 220-230km i zostanie na doposazenie sobie auteczka w jakieś pierdółki. Co prawda co ori to ori:).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
Popieram mody i rezania silników,ale często koszty są większe niż kupno takiej dobrej S-ki do tego musimy jeszcze tą powiększoną moc przenieść na napęd i autko wyhamować.Do tego może być bardzo awaryjne.Osobiście wybrałbym serię i zbierałbym na Eskę, lub RS. Ewentualnie pobawiłbym się w stożek i wydech.Cyba że miałbym tyle kasy że nie miałbym co z nią robić to bawiłbym się w przeróbki niepozornych bolidów żeby po potrzeć na reakcję cwaniaków( w swoich wypasionych seryjnych formółkach )kiedy moja zwykła bryka ich objeżdża. :mrgreen:
Powracając do tematu :jak ktoś lubi mody i sie tym fascynuje to jak najbardziej go poprę :!: ,ale często to jest poprostu wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Dla jasności dodam że drobne modyfikacje jak najbardziej popieram ale dogłębne rezanie żeby osiągnąć z 7A to co ma S2 po prosty nie ma sensu.Ale ti tylko moje zdanie <ok>
Powracając do tematu :jak ktoś lubi mody i sie tym fascynuje to jak najbardziej go poprę :!: ,ale często to jest poprostu wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Dla jasności dodam że drobne modyfikacje jak najbardziej popieram ale dogłębne rezanie żeby osiągnąć z 7A to co ma S2 po prosty nie ma sensu.Ale ti tylko moje zdanie <ok>
dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.PawelG pisze:4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>*RoBi* pisze:dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .
Miejmy nadzieje że nie wyjdzie jak u wiekszości z forum <ok> czyli, że skonczy sie na planach <ok>*RoBi* pisze:dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.PawelG pisze:4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>*RoBi* pisze:dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja bym zaczął od remontu.*RoBi* pisze:dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.PawelG pisze:4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>*RoBi* pisze:dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .
Witam chłopaki założyłem tego posta ponieważ miałem nadzieje że uda mi się wsadzić do 7a kompresor i w miarę niedużym kosztem podnieść moc niestety nie jest to takie proste jak mi się wydawało po prostu nie da się tanim kosztem podnieść mocy w wolnossaku.Na szczęście poszedłem po rozum do głowy i kupiłem 2.2 T jest to bardziej opłacalne moment jest dostępny z samego dołu a turbo aż wgniata w fotel i można łatwo podnieść moc chipem a w 7a chip nie daje nic oprócz komfortu psychicznego wiem z doświadczenia
Leo dobrze prawisz i remont bedzie planowo na wiosne a jak dobrze pojdzie to na wiosne 20V wyjedzie zrezane i mysle ze bedzie miało wiecej niz seria :mrgreen:Leo pisze:ja bym zaczął od remontu.*RoBi* pisze:dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.PawelG pisze: 4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .
co do modyfikacji glowicy z wiekszymi gniazdami i zaworami to nie poszalejecie za bardzo, poniewaz nie ma miejsca, a koszta zrobienia dobrze glowicy na nowych czesciach, wieksze zawory, gniazda plus talerzyki sprezynki walki przerosna "4 tys" spokojnie z dwa razy .
Wkladalem rok temu 7A do 80ki budowanej od podstaw, w silniku robilem obrobke glowicy na seryjnych zaworach, wydech 2.5cala. dol silnika seria.klient to pozniej hamowal na inercji i wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.
Wkladalem rok temu 7A do 80ki budowanej od podstaw, w silniku robilem obrobke glowicy na seryjnych zaworach, wydech 2.5cala. dol silnika seria.klient to pozniej hamowal na inercji i wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
"oni to wiedzą Kocie..."SPEED pisze:Pytanie na ile było zdrowe to S4 poza tym S4 jest strasznie ciężkie i seryjna moc nie jest wystarczająca ale ma jedną przewagę bardzo łatwo z niego wykręcić 300hp i wtedy jest zabawa :mrgreen:arthur pisze:wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.
dobre .Leo pisze:"oni to wiedzą Kocie..."SPEED pisze:Pytanie na ile było zdrowe to S4 poza tym S4 jest strasznie ciężkie i seryjna moc nie jest wystarczająca ale ma jedną przewagę bardzo łatwo z niego wykręcić 300hp i wtedy jest zabawa :mrgreen:arthur pisze:wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.
Artur a powiedz mi z tym wydechem czy jest sens wymieniac rurke na 2,5 cala a tłumiki zostawic ori ?? do tego dorzucic baranka.
Bo chodzi mi to po gowie i chce sie dowiedziec czy ma to sens.