Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.3 7A] Modyfikacje - Kompresor - teoria - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 30 paź 2008, 17:24

nie znam sie na cenach S2, no ale skoro wiecej niz 15 tys, to ja bym wolał 7A z wyłuskanym 220-230km.
po za tym bardziej mi sie podoba przód od b3(ale to juz moje zdanie).
Do tego nieupierająć sie juz nawet przy wolnossącym, z 7A uturbionego bez wiekszegoproblemu wyciągnie sie 220-230km i zostanie na doposazenie sobie auteczka w jakieś pierdółki. Co prawda co ori to ori:).

guziq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 03 lip 2008, 00:08
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guziq » 29 lis 2008, 16:39

seba1025
Ty wogole wiesz o czym mówisz?
Znasz koszty dłubania auta N/A albo uturbienia auta N/A tak zeby jezdziło bezawaryjnie? Zdecydowanie taniej i mniej problematycznie wyjdzie jednak zakup drozszej o te kilka tysiecy S2.

janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janek1coupe » 30 lis 2008, 19:45

Popieram mody i rezania silników,ale często koszty są większe niż kupno takiej dobrej S-ki :-( do tego musimy jeszcze tą powiększoną moc przenieść na napęd i autko wyhamować.Do tego może być bardzo awaryjne.Osobiście wybrałbym serię i zbierałbym na Eskę, lub RS. Ewentualnie pobawiłbym się w stożek i wydech.Cyba że miałbym tyle kasy że nie miałbym co z nią robić to bawiłbym się w przeróbki niepozornych bolidów żeby po potrzeć na reakcję cwaniaków( w swoich wypasionych seryjnych formółkach )kiedy moja zwykła bryka ich objeżdża. :mrgreen:
Powracając do tematu :jak ktoś lubi mody i sie tym fascynuje to jak najbardziej go poprę :!: ,ale często to jest poprostu wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Dla jasności dodam że drobne modyfikacje jak najbardziej popieram ale dogłębne rezanie żeby osiągnąć z 7A to co ma S2 po prosty nie ma sensu.Ale ti tylko moje zdanie <ok>

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 03 gru 2008, 18:40

Grzebałem ostatnio w temacie zwiekszenia mocy w 7A tzn doprowadzenia serii .I dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 03 gru 2008, 18:52

*RoBi* pisze:dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.
4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 03 gru 2008, 23:18

PawelG pisze:
*RoBi* pisze:dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.
4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>
dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 04 gru 2008, 10:22

*RoBi* pisze:
PawelG pisze:
*RoBi* pisze:dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.
4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>
dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .
Miejmy nadzieje że nie wyjdzie jak u wiekszości z forum <ok> czyli, że skonczy sie na planach <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 gru 2008, 11:09

*RoBi* pisze:
PawelG pisze:
*RoBi* pisze:dowiedziałem sie ze z 7A mozna uzyskac 200KM ale jest troszku roboty i wkład $$ to jakies 4tys zł.
4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>
dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .
ja bym zaczął od remontu.

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 16 gru 2008, 17:54

Witam chłopaki założyłem tego posta ponieważ miałem nadzieje że uda mi się wsadzić do 7a kompresor i w miarę niedużym kosztem podnieść moc niestety nie jest to takie proste jak mi się wydawało po prostu nie da się tanim kosztem podnieść mocy w wolnossaku.Na szczęście poszedłem po rozum do głowy i kupiłem 2.2 T jest to bardziej opłacalne moment jest dostępny z samego dołu a turbo aż wgniata w fotel i można łatwo podnieść moc chipem a w 7a chip nie daje nic oprócz komfortu psychicznego wiem z doświadczenia :-D

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 20 gru 2008, 23:52

Leo pisze:
*RoBi* pisze:
PawelG pisze: 4tys, to nie wiem, czy starczy na powrót do serii, ale dziel się tą wiedzą <ok>
dokładnie to nakład nie jest az tak duzy.Tzn jak dla kogo.
Do uzyskania tych 200KM z serii nie jest az tak duzo do robienie
Ingerencja w głowice,wieksze zawory,od czego jaka srednica nie wiem .
Planowanie koła zamachowego i docisku.
Przydał by sie baranek i jakis wylot 2,5 cala.
To tak w skrócie co wiem.Nie wiem szczegołów co gdzie i jak dokładnie.
Ale jestem pzed zrobieniem rozrzadu imam zmiar zrzucic głowice bo siorbie mi oliwe ,takze sie skusze chyba na zrobienie głowicy pod wiekszą moc.
Same wentyle beda troche kosztować,splanowanie i wytoczenie gniazd pod nie.
Narazie u mnie to sa plany a jak wyjdzie to nie wiem .
ja bym zaczął od remontu.
Leo dobrze prawisz i remont bedzie planowo na wiosne a jak dobrze pojdzie to na wiosne 20V wyjedzie zrezane i mysle ze bedzie miało wiecej niz seria :mrgreen:

Awatar użytkownika
arthur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: arthur » 28 gru 2008, 15:54

co do modyfikacji glowicy z wiekszymi gniazdami i zaworami to nie poszalejecie za bardzo, poniewaz nie ma miejsca, a koszta zrobienia dobrze glowicy na nowych czesciach, wieksze zawory, gniazda plus talerzyki sprezynki walki przerosna "4 tys" spokojnie z dwa razy .
Wkladalem rok temu 7A do 80ki budowanej od podstaw, w silniku robilem obrobke glowicy na seryjnych zaworach, wydech 2.5cala. dol silnika seria.klient to pozniej hamowal na inercji i wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 29 gru 2008, 21:39

arthur pisze:wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.
Pytanie na ile było zdrowe to S4 poza tym S4 jest strasznie ciężkie i seryjna moc nie jest wystarczająca ale ma jedną przewagę bardzo łatwo z niego wykręcić 300hp i wtedy jest zabawa :mrgreen:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 gru 2008, 21:53

SPEED pisze:
arthur pisze:wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.
Pytanie na ile było zdrowe to S4 poza tym S4 jest strasznie ciężkie i seryjna moc nie jest wystarczająca ale ma jedną przewagę bardzo łatwo z niego wykręcić 300hp i wtedy jest zabawa :mrgreen:
"oni to wiedzą Kocie..."

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 29 gru 2008, 23:17

Leo pisze:
SPEED pisze:
arthur pisze:wyszlo ciut ponad 200 koni, Dla porownania zdrowe S4 230 PS dostawalo becki na kazdym biegu.
Pytanie na ile było zdrowe to S4 poza tym S4 jest strasznie ciężkie i seryjna moc nie jest wystarczająca ale ma jedną przewagę bardzo łatwo z niego wykręcić 300hp i wtedy jest zabawa :mrgreen:
"oni to wiedzą Kocie..."
<spoko> dobre .
Artur a powiedz mi z tym wydechem czy jest sens wymieniac rurke na 2,5 cala a tłumiki zostawic ori ?? do tego dorzucic baranka.
Bo chodzi mi to po gowie i chce sie dowiedziec czy ma to sens.

Awatar użytkownika
emcior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 07 kwie 2007, 09:47
Lokalizacja: KrK

Post autor: emcior » 31 gru 2008, 18:33

Robcio, przy tym silniku nie ma sensu zmieniac srednicy rury, jak bedzie turbo to trzeba bedzie pomyslec, teraz szkoda kasy ;-)

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl