[b3 2.3 7A] Modyfikacje - Kompresor - teoria - sens ?
[b3 2.3 7A] Modyfikacje - Kompresor - teoria - sens ?
Witam
Przymierzam się do założenia do swojego silniczka kompresora od Mercedesa
Zamierzam założyć go w miejsce kompresora klimy (niestety zostanę bez klimy)
I tu moje pytanie czy ktoś z was robił już kiedyś coś takiego-jakie mogę napotkać przeszkody?
Dodam że na początku mam zamiar jezdzić do 0,4 a pozniej w razie potrzeby odprężyć silnik.
Widziałem podobny projekt na Niemieckim forum audi http://www.forumprofi.de/forum6305/7a-m ... r-t51.html
ps.Tylko proszę nie pisać zmień auto i kup s2
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Przymierzam się do założenia do swojego silniczka kompresora od Mercedesa
Zamierzam założyć go w miejsce kompresora klimy (niestety zostanę bez klimy)
I tu moje pytanie czy ktoś z was robił już kiedyś coś takiego-jakie mogę napotkać przeszkody?
Dodam że na początku mam zamiar jezdzić do 0,4 a pozniej w razie potrzeby odprężyć silnik.
Widziałem podobny projekt na Niemieckim forum audi http://www.forumprofi.de/forum6305/7a-m ... r-t51.html
ps.Tylko proszę nie pisać zmień auto i kup s2
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 13:27 przez SPEED, łącznie zmieniany 3 razy.
jezeli mu sie udalo to czemu nam ma sie nie udac zycze ci powodzenia <ok> <ok> <ok>
0.4 bara hmmm sprawdz kompresje teraz na cylindrach ile wynosi i ile brakuje ci do seri
tu masz jak chlopaki uturbiaja autka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=41573
0.4 bara hmmm sprawdz kompresje teraz na cylindrach ile wynosi i ile brakuje ci do seri
tu masz jak chlopaki uturbiaja autka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=41573
No niekiepski pomysł. Też nad tym myślałem. Na myśleniu się skończyło. Moze to i dobrze bo bym pewnie silnik mał już zdentkowany. Ja znowu wstawiałem gażniki od ścigacza do 1.8 16V i osiągnąłem zamierzony cel. Ale niedługo się cieszyłem panewkami :shock:
Jak to zrobisz z głową to na bank wpadnę i obejrzę w celu skopiowania :mrgreen:
Jak to zrobisz z głową to na bank wpadnę i obejrzę w celu skopiowania :mrgreen:
Mam nadzieję że wypali
Jest kilka spraw które będę musiał dobrze przemyśleć
1-przepustnica -zostać prze standardowej czy zastosować od G60
2-przepływomierz standard czy od tego merca co kompresor
3-ECU
4-interkuler pewnie od A4 2.5 V6 TDi
Mam nadzieje że ktoś pomoże mi rozwiać niektóre wątpliwości wyżej wymienione.
Jest kilka spraw które będę musiał dobrze przemyśleć
1-przepustnica -zostać prze standardowej czy zastosować od G60
2-przepływomierz standard czy od tego merca co kompresor
3-ECU
4-interkuler pewnie od A4 2.5 V6 TDi
Mam nadzieje że ktoś pomoże mi rozwiać niektóre wątpliwości wyżej wymienione.
Na razie spróbuj bez interculera i na oryginalnej przepustnicy. Przepływomierz też proponowałbym pozostawić 20V najwyżej lekko go przydławić. Trzeba pokombinować i za cel ustalić sobie na początek 200KM to i tak dużo. :mrgreen:
Tak naprawdę nie wiadomo jak to wyjdzie i lepiej nie topić maksymalnie kasy.
Z resztą zrobisz jak będziesz uważał.
Tak naprawdę nie wiadomo jak to wyjdzie i lepiej nie topić maksymalnie kasy.
Z resztą zrobisz jak będziesz uważał.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Mam nowe wieści standardowa przepustnica nie może zostać
Muszę kupić od g60- ponieważ przy zastosowaniu kompresora potrzebne są 2 obwody zasilaniem powietrza
1-kanał doprowadzający powietrze sprężone z kompresora
2-kanał doprowadzający powietrze z za przepływomierza ale przed kompresorem (pod ciśnieniem atmosferycznym) w tym obwodzie znajduje się przepustnica która zamyka się w miarę dodawania gazu i zwiększania się ciśnienia doładowania - bez tego kanału silnik na wolnych obrotach miał by problem z brakiem powietrza (wiadomo że na wolnych obrotach kompresor słabo pompuje)Gdyby nie było tej mniejszej przepustnicy to na większych obrotach gdy kompresor już pompuje ciśnienie uciekało by tym kanałem a nie szło do silnika.
http://moto.allegro.pl/item292347512_vw ... eczni.html
Na tej stronie znajdują się zdjęcia takiej przepustnicy
Muszę kupić od g60- ponieważ przy zastosowaniu kompresora potrzebne są 2 obwody zasilaniem powietrza
1-kanał doprowadzający powietrze sprężone z kompresora
2-kanał doprowadzający powietrze z za przepływomierza ale przed kompresorem (pod ciśnieniem atmosferycznym) w tym obwodzie znajduje się przepustnica która zamyka się w miarę dodawania gazu i zwiększania się ciśnienia doładowania - bez tego kanału silnik na wolnych obrotach miał by problem z brakiem powietrza (wiadomo że na wolnych obrotach kompresor słabo pompuje)Gdyby nie było tej mniejszej przepustnicy to na większych obrotach gdy kompresor już pompuje ciśnienie uciekało by tym kanałem a nie szło do silnika.
http://moto.allegro.pl/item292347512_vw ... eczni.html
Na tej stronie znajdują się zdjęcia takiej przepustnicy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
- Lokalizacja: wielun
Bardzo chętnie bym taki silnik zakupił ale:michalwielun pisze:silnik aan ostatnio z osprzetem widzialem za 4000zl
1-nie znalazłem za takie pieniądze
2-jeśli nawet znajdę to nie mam pewności czy nie jest zajeżdzony -a trafić na taki w dobrym stanie to będzie kosztował znacznie więcej
3-zabawa z kompresorem to koszt:1300zł kompresor,150zł przepustnica,200zł na duperele+trochę pracy własnej-spawanie frezowanie cięcie rezanie
Co do kosztów to nie ma porównania a przyjemność z jazdy z silnikiem własnoręcznie rezanym bezcenne :mrgreen:
pomysl niezly, ale skoro ma byc rezanie to pomysl tez nad kondycja samego silnika (tloki, korbowody, panewki itp). silnik twoj nowy juz nie jest i nie wiadomo czy dobrze zniesie podciagniecie parametrow. skoro masz w planach odprezanie silnika to moze lepiej zrobic to od razu, wtedy bedziesz mial nowy silnik i nowa moc...