Też tak podejrzewałem ze nic to nie da.Jedynie co zrobie to wywale ta puszke po kacie i pojdzie tam rurka bo jakos dziwnie słychac te auto przez ta pucheemcior pisze:Robcio, przy tym silniku nie ma sensu zmieniac srednicy rury, jak bedzie turbo to trzeba bedzie pomyslec, teraz szkoda kasy
[b3 2.3 7A] Modyfikacje - Kompresor - teoria - sens ?
No takie zestrojenie jak mowisz chodziło mi po głowie.zserty pisze:Maroonio ma chyba u siebie 2,5" więc mógłby się wypowiedzieć.
Myślę, że wstawienie baranka to dobry pomysł. Do tego oryginalne tłumiki bez kata i powinno być git.
Ale mi chodzi po głowie jednak 2,5" z kwasiaka na baranku.
Baranka już mam ale na razie w stodole.
Kata wywalam na wiosne tzn resztki po kacie i puche.
Pozatym musze poprawic cały wydech bo zle jest pospawany i wisi takze myślałem o 2,5 cala.
Okaze sie w praniu.
Ale mysle ze autko nabralo by nowego ładniejszego dzwięku :mrgreen:
Tylko ja mam na mysli ori tłumiki ,wywalenie kata(resztki po nim) i rurke 2,5 z barankiem.jmm pisze:Ja miałem kwaśny końcowy firmy FOX dedykowany do CQ i odkąd go wywaliłem jestem szczęśliwy. Wyło, buczało, ryczało, itp. Ładny dźwiękiem bym tego nie nazwał*RoBi* pisze: Ale mysle ze autko nabralo by nowego ładniejszego dzwięku :mrgreen:
O zmianie tłumików nie wspominałem ,chociaz Maronioo ma cos innego.
Ogolnie mam do poprawy wydech i jesli 2,5 cala nie bedzie drogi to go zrobie na ori tłumikach.
Niestety musze sie z przedmowca zgodzic. Co ci po 2,5 cala jak bedziesz mial dalej zwezke... BTW macie jakis patent na pustego kata w tych silnikach? Rurka jak dla mnie jest troszke bez sensu bo i tak bedzie rzezic, tlumik przelotowy moze i wyciszy ale bedzie z tylu niemilosienie walic (pachniec z rurki), nie wiem czy powinno sie przespawac środek kata uniwersalnego o slusznej srednicy w obudowe ori.zserty pisze:Ja to wiem.
Nie chciałem tylko wyjść na zarozumiałego. Tak w ogóle to ja skromny chłopak jestem
Moim zdaniem jak wstawiać oryginał to cały (no może bez kata), a jak 2,5" to już pojechać po całości razem z puszkami.
Zdrówka.