Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 gru 2010, 20:49

tak naprawde to najlepsza alternatywa jest air ride bo co Ci da gwint? staniesz przed dziura i bedziesz go skrecal do gory? nie po malych wertpeach jezdzilem na tej "glebie" i rzadko kiedy charatam progami...

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 12 gru 2010, 23:48

Patrique pisze:Panowie to nie na nasze drogi :roll: ... Niemcy, Austria, Szwajcaria <ok> to wtedy nawet -100 8-)
słysząc takie słowa to ściska mnie głęboko pod serduszkiem! :evil:

był z was ktoś ostatnio na autobanie w dojczach? fakt remonty są przeprowadzane przemyślanie i w miare szybko ale stan tych dróg nie jest nawet w połowie taki jak te nowo otwarte odcinki w pl i te zreanimowane ;-) przynajmniej teraz <lol>

wiosną zeszłego roku latało sie 20mm od asfaltu wahaczem <urodziny>
Obrazek
wiem, skromny jestem :mrgreen:
pzdr dziewczyny <lol>

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 13 gru 2010, 00:23

Patrique, gleba -50 była dla Ciebie uciążliwa?? :roll:
Przecież to nie jest gleba tylko obniżenie auta o 5 centów... No chyba że miałeś 16" 9J na niskim profilu to można powiedzieć że musiałeś uważać... Ja aktualnie mam 60/40 latem jeżdżę na Borbet T 16" 9J do tego opony 205/45/16 z tylu delikatnie wystają mi felgi ale o tym już nie będę wspominał a i tak wydaję mi się że jeżdżę terenówką :roll: Do tego 1km polnej drogi (jedyna która łączy mnie ze światem) która po każdym deszczu wygląda inaczej :mrgreen: więc gdybym ja myślał po Twojemu to chyba musiałbym podwyższyć swoje auta żeby wyjechać bo nie daj boże gdzieś przytrę... :roll: już nie będę wspominał jak jest zimą zaspy to ja chyba przebijam swoim autem... do tego ciągle zawiewa i nikt nie jest chętny by odgarnąć tą drogę...
Według mnie jak ktoś będzie chciał jeździć na glebie to będzie jeździł nie patrząc na to gdzie mieszka i jak wyglądają drogi w jego okolicy :mrgreen: Pozdrawiam tu wszystkie glebogryzarki :mrgreen: <hura>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 gru 2010, 08:04

Arturo997, dobrze mówisz ja mam podobnie i nie narzekam, że gleba, ze dziury, że zaspy itp itd. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 gru 2010, 15:43

szuan, dobry dżeciok dobry ;]

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 13 gru 2010, 18:45

Witam dziwi mnie wypowiedz kolegi Patrique!Ja jeżdże na Borbet A 16x9'' oponka 215/40 na -60/40 wydaje mi się że to terenówka.Tak jak nap Arturo ;-) coś kosztem czegoś

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 13 gru 2010, 20:01

Po prostu jeszcze nie jestem przekonany do obniżania. Może dlatego, że za długo jeżdżę na seryjnie wysokim zawieszeniu (wymieniałem jakiś czas temu sprężyny na nowe więc niunia siedzi jeszcze wyżej :-o ) w dodatku moje kapcie to 195/60/R15 :oops: ... no i na tle mojego wozidełka auta obniżane widzą mi się trochę specyficznie <ok>. Obecnie w mojej 80-tce czuję się trochę jak w terenówie <ok> . Nie wiem może przyjdzie dzień kiedy obniżę zawiechę i wstawię jakieś laczki a`la Adams80B4, oponka 215/40 na -60/40. Tylko wydaje mi się, że musiałbym jednak wcześniej popracować nad wyglądem niuni. Bo jakby nie było to obniżanie kojarzy się z lekkim tuningiem.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 13 gru 2010, 21:12

Patrique, skoro jeszcze nie przekonałeś się do tego by obniżać swoje auto to chociaż nie pisz że to nie na nasze drogi itd... bo czuję się jakbym słyszał mojego ojca który ma już prawie 50 lat :-P co do obniżania auta skoro jeszcze się tak czaisz to mogę Ci zaproponować -40/-40 ale na seryjnych amorach na stalufeldze z oponami takimi jak masz. Komfort jazdy za wiele Ci się nie pogorszy auto będzie trzymało się lepiej drogi i będzie już o niebo lepiej wyglądało. Po jakimś czasie zmienisz amory na sportowe albo zakupisz sobie jakaś ładną felgę bo wybacz ale 15 z takim balonem nadaję się na zimę :mrgreen: a na końcu proponuję przód na -60 i już będzie zadowolony jak będzie widział swoje audi :mrgreen: A co do wyglądu auta to najpierw je obniż bo według mnie to podstawa ;-) no i oczywiście zakup dobre koło <tance>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 gru 2010, 15:28

Patrique pisze:że za długo jeżdżę na seryjnie wysokim zawieszeniu
watpie zeby duzo dluzej niz ja... to moj pierwszy samochod na glebie w dodatku pol roku zeszlo moim znajomym zanim mnie namowili na glebe, a teraz nie umiem jezdzic autem bez gleby...
a wszystko co napisal Arturo997 to samiuśka prawda, nic dodac nic ujac ;]

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 14 gru 2010, 21:28

Jak można zejść jeszcze 2 dychy(-20mm) głównie chodzi o przód?jest jakaś alternatywa dla gwintu,lub sprężyny -80,jak sprawa się ma w przypadku obcinania zwoju?!Z góry dzięki za pomoc.

https://audi80.pl/privmsg.htm?folder ... d&p=195611

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 14 gru 2010, 22:52

Kolczat, też już nie umiem jeździć "terenówkami" :mrgreen:

Adams80B4, co do obcinania zwoju to z tego co kojarzę to springi z przodu zwężają się u góry i na dole więc obcinanie odpada ale z tylu można obciąć springi o jeden zwój kilku forumowiczów zastosowało już ten patent ja zastosuję dopiero na wiosnę :-P ... Spróbuj może zastosować telerzyki obniżające ponoć obniżają auto od 10mm do 20mm w zależności od firmy. Na forum jest nawet teraz o talerzykach >>> https://audi80.pl/80-b4-talerzyki-ob ... t48274.htm poczytaj może dowiesz się czegoś :mrgreen: Powodzenia w obniżaniu <wodka>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 gru 2010, 15:26

Adams80B4, sam mam pod nogami wlasnie -80 ;p jak znajde gwint na wiosne to bede mial na handel, natomiast jezeli chodzi o obcinanie to Grzechu z Rybnika obcial jeden zwoj z przodu w coupe ośka (pamietajac o tym ze od dolu obcinamy) i jezdzil juz caly sezon tak ;]

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 15 gru 2010, 16:54

Myślałem że w audi nie ma możliwości skrócić sprężyny z przodu... :roll:
Kolczat, te springi z przodu masz oryginalnie -80 czy rezałeś??

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 15 gru 2010, 18:30

Kolczat daj zdj poglądowe prośba,tego przodu bo z tego co zdążyłem się rozejrzeć to masz tam chyba 17 na niskim profilu więc dodając 12,7mm na samej feldze 16'' u mnie plus opona to prześwit między kołem a nadkolem będzie troszkę większy,tak jak u mnie chyba?że się mylę?!co wy na to?napewno jest to 8 dych na minusie,było by świetnie :-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 gru 2010, 19:33

panowie dzis sytuacja sie rozjasnila... na 90% zawias bedzie sprzedany, jest to orginalne -80 z tego samochodu:

Obrazek

akurat tu jest na 16" z opona w granicach 195/40, czyli to co zawsze polecam... nie jestem tego pewien bo jak bylem po sprezyny i ogladac auto to juz stalo na 18" i wlasciciel (nowy) zdecydowal go podniesc...

sprezyny wygaldaja tak:

Obrazek

nie am tu za duzo pokazane ale nie sa obcinane... podobno sa to KW, ale blizszych dowodow na ten fakt nie ma :/ jednak tak naprawde kogo to interesuje przy takim obnizeniu? :mrgreen: mnie bynajmniej nie interesowalo ;p gdyby nie to ze mam gwintowa okazje to sam bym to wciepal w auto ;]
Adams80B4, nie skumalem Twojego postu wogole, mam nadzieje ze rozjasnilem Ci to moimi wczesniejszymi slowami? jezeli nie to dodam ze zdjecia mojego auta przedstawiaja kolejno brak gleby -> gleba -50 -> gelba -60... -80 znalazlbys po przeszukaniu ogroma stron mojego tematu... ale tylko z tylu, w dodatku na jedenj ze stron, wiec zadne porownanie, ale podejrzewam ze na tyl tez bede potrzebowal gwint bo -80 to cos w rodzaju najnizeszego poziomu AR czyli miejsca prawie styku blotnika z opona, a ten fakt mnie cieszy, z glownego powodu braku w rozsadnych pieniadzach naprawde twardego amora, ktory de facto i tak moglby mi niezle pokiereszowac kielichy tylnego zawieszenia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl