[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
słysząc takie słowa to ściska mnie głęboko pod serduszkiem! :evil:Patrique pisze:Panowie to nie na nasze drogi :roll: ... Niemcy, Austria, Szwajcaria <ok> to wtedy nawet -100 8-)
był z was ktoś ostatnio na autobanie w dojczach? fakt remonty są przeprowadzane przemyślanie i w miare szybko ale stan tych dróg nie jest nawet w połowie taki jak te nowo otwarte odcinki w pl i te zreanimowane przynajmniej teraz <lol>
wiosną zeszłego roku latało sie 20mm od asfaltu wahaczem <urodziny>
wiem, skromny jestem :mrgreen:
pzdr dziewczyny <lol>
Patrique, gleba -50 była dla Ciebie uciążliwa?? :roll:
Przecież to nie jest gleba tylko obniżenie auta o 5 centów... No chyba że miałeś 16" 9J na niskim profilu to można powiedzieć że musiałeś uważać... Ja aktualnie mam 60/40 latem jeżdżę na Borbet T 16" 9J do tego opony 205/45/16 z tylu delikatnie wystają mi felgi ale o tym już nie będę wspominał a i tak wydaję mi się że jeżdżę terenówką :roll: Do tego 1km polnej drogi (jedyna która łączy mnie ze światem) która po każdym deszczu wygląda inaczej :mrgreen: więc gdybym ja myślał po Twojemu to chyba musiałbym podwyższyć swoje auta żeby wyjechać bo nie daj boże gdzieś przytrę... :roll: już nie będę wspominał jak jest zimą zaspy to ja chyba przebijam swoim autem... do tego ciągle zawiewa i nikt nie jest chętny by odgarnąć tą drogę...
Według mnie jak ktoś będzie chciał jeździć na glebie to będzie jeździł nie patrząc na to gdzie mieszka i jak wyglądają drogi w jego okolicy :mrgreen: Pozdrawiam tu wszystkie glebogryzarki :mrgreen: <hura>
Przecież to nie jest gleba tylko obniżenie auta o 5 centów... No chyba że miałeś 16" 9J na niskim profilu to można powiedzieć że musiałeś uważać... Ja aktualnie mam 60/40 latem jeżdżę na Borbet T 16" 9J do tego opony 205/45/16 z tylu delikatnie wystają mi felgi ale o tym już nie będę wspominał a i tak wydaję mi się że jeżdżę terenówką :roll: Do tego 1km polnej drogi (jedyna która łączy mnie ze światem) która po każdym deszczu wygląda inaczej :mrgreen: więc gdybym ja myślał po Twojemu to chyba musiałbym podwyższyć swoje auta żeby wyjechać bo nie daj boże gdzieś przytrę... :roll: już nie będę wspominał jak jest zimą zaspy to ja chyba przebijam swoim autem... do tego ciągle zawiewa i nikt nie jest chętny by odgarnąć tą drogę...
Według mnie jak ktoś będzie chciał jeździć na glebie to będzie jeździł nie patrząc na to gdzie mieszka i jak wyglądają drogi w jego okolicy :mrgreen: Pozdrawiam tu wszystkie glebogryzarki :mrgreen: <hura>
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Po prostu jeszcze nie jestem przekonany do obniżania. Może dlatego, że za długo jeżdżę na seryjnie wysokim zawieszeniu (wymieniałem jakiś czas temu sprężyny na nowe więc niunia siedzi jeszcze wyżej :-o ) w dodatku moje kapcie to 195/60/R15 :oops: ... no i na tle mojego wozidełka auta obniżane widzą mi się trochę specyficznie <ok>. Obecnie w mojej 80-tce czuję się trochę jak w terenówie <ok> . Nie wiem może przyjdzie dzień kiedy obniżę zawiechę i wstawię jakieś laczki a`la Adams80B4, oponka 215/40 na -60/40. Tylko wydaje mi się, że musiałbym jednak wcześniej popracować nad wyglądem niuni. Bo jakby nie było to obniżanie kojarzy się z lekkim tuningiem.
Patrique, skoro jeszcze nie przekonałeś się do tego by obniżać swoje auto to chociaż nie pisz że to nie na nasze drogi itd... bo czuję się jakbym słyszał mojego ojca który ma już prawie 50 lat co do obniżania auta skoro jeszcze się tak czaisz to mogę Ci zaproponować -40/-40 ale na seryjnych amorach na stalufeldze z oponami takimi jak masz. Komfort jazdy za wiele Ci się nie pogorszy auto będzie trzymało się lepiej drogi i będzie już o niebo lepiej wyglądało. Po jakimś czasie zmienisz amory na sportowe albo zakupisz sobie jakaś ładną felgę bo wybacz ale 15 z takim balonem nadaję się na zimę :mrgreen: a na końcu proponuję przód na -60 i już będzie zadowolony jak będzie widział swoje audi :mrgreen: A co do wyglądu auta to najpierw je obniż bo według mnie to podstawa no i oczywiście zakup dobre koło <tance>
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
watpie zeby duzo dluzej niz ja... to moj pierwszy samochod na glebie w dodatku pol roku zeszlo moim znajomym zanim mnie namowili na glebe, a teraz nie umiem jezdzic autem bez gleby...Patrique pisze:że za długo jeżdżę na seryjnie wysokim zawieszeniu
a wszystko co napisal Arturo997 to samiuśka prawda, nic dodac nic ujac ;]
Jak można zejść jeszcze 2 dychy(-20mm) głównie chodzi o przód?jest jakaś alternatywa dla gwintu,lub sprężyny -80,jak sprawa się ma w przypadku obcinania zwoju?!Z góry dzięki za pomoc.
https://audi80.pl/privmsg.htm?folder ... d&p=195611
https://audi80.pl/privmsg.htm?folder ... d&p=195611
Kolczat, też już nie umiem jeździć "terenówkami" :mrgreen:
Adams80B4, co do obcinania zwoju to z tego co kojarzę to springi z przodu zwężają się u góry i na dole więc obcinanie odpada ale z tylu można obciąć springi o jeden zwój kilku forumowiczów zastosowało już ten patent ja zastosuję dopiero na wiosnę ... Spróbuj może zastosować telerzyki obniżające ponoć obniżają auto od 10mm do 20mm w zależności od firmy. Na forum jest nawet teraz o talerzykach >>> https://audi80.pl/80-b4-talerzyki-ob ... t48274.htm poczytaj może dowiesz się czegoś :mrgreen: Powodzenia w obniżaniu <wodka>
Adams80B4, co do obcinania zwoju to z tego co kojarzę to springi z przodu zwężają się u góry i na dole więc obcinanie odpada ale z tylu można obciąć springi o jeden zwój kilku forumowiczów zastosowało już ten patent ja zastosuję dopiero na wiosnę ... Spróbuj może zastosować telerzyki obniżające ponoć obniżają auto od 10mm do 20mm w zależności od firmy. Na forum jest nawet teraz o talerzykach >>> https://audi80.pl/80-b4-talerzyki-ob ... t48274.htm poczytaj może dowiesz się czegoś :mrgreen: Powodzenia w obniżaniu <wodka>
Kolczat daj zdj poglądowe prośba,tego przodu bo z tego co zdążyłem się rozejrzeć to masz tam chyba 17 na niskim profilu więc dodając 12,7mm na samej feldze 16'' u mnie plus opona to prześwit między kołem a nadkolem będzie troszkę większy,tak jak u mnie chyba?że się mylę?!co wy na to?napewno jest to 8 dych na minusie,było by świetnie
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
panowie dzis sytuacja sie rozjasnila... na 90% zawias bedzie sprzedany, jest to orginalne -80 z tego samochodu:
akurat tu jest na 16" z opona w granicach 195/40, czyli to co zawsze polecam... nie jestem tego pewien bo jak bylem po sprezyny i ogladac auto to juz stalo na 18" i wlasciciel (nowy) zdecydowal go podniesc...
sprezyny wygaldaja tak:
nie am tu za duzo pokazane ale nie sa obcinane... podobno sa to KW, ale blizszych dowodow na ten fakt nie ma jednak tak naprawde kogo to interesuje przy takim obnizeniu? :mrgreen: mnie bynajmniej nie interesowalo ;p gdyby nie to ze mam gwintowa okazje to sam bym to wciepal w auto ;]
Adams80B4, nie skumalem Twojego postu wogole, mam nadzieje ze rozjasnilem Ci to moimi wczesniejszymi slowami? jezeli nie to dodam ze zdjecia mojego auta przedstawiaja kolejno brak gleby -> gleba -50 -> gelba -60... -80 znalazlbys po przeszukaniu ogroma stron mojego tematu... ale tylko z tylu, w dodatku na jedenj ze stron, wiec zadne porownanie, ale podejrzewam ze na tyl tez bede potrzebowal gwint bo -80 to cos w rodzaju najnizeszego poziomu AR czyli miejsca prawie styku blotnika z opona, a ten fakt mnie cieszy, z glownego powodu braku w rozsadnych pieniadzach naprawde twardego amora, ktory de facto i tak moglby mi niezle pokiereszowac kielichy tylnego zawieszenia...
akurat tu jest na 16" z opona w granicach 195/40, czyli to co zawsze polecam... nie jestem tego pewien bo jak bylem po sprezyny i ogladac auto to juz stalo na 18" i wlasciciel (nowy) zdecydowal go podniesc...
sprezyny wygaldaja tak:
nie am tu za duzo pokazane ale nie sa obcinane... podobno sa to KW, ale blizszych dowodow na ten fakt nie ma jednak tak naprawde kogo to interesuje przy takim obnizeniu? :mrgreen: mnie bynajmniej nie interesowalo ;p gdyby nie to ze mam gwintowa okazje to sam bym to wciepal w auto ;]
Adams80B4, nie skumalem Twojego postu wogole, mam nadzieje ze rozjasnilem Ci to moimi wczesniejszymi slowami? jezeli nie to dodam ze zdjecia mojego auta przedstawiaja kolejno brak gleby -> gleba -50 -> gelba -60... -80 znalazlbys po przeszukaniu ogroma stron mojego tematu... ale tylko z tylu, w dodatku na jedenj ze stron, wiec zadne porownanie, ale podejrzewam ze na tyl tez bede potrzebowal gwint bo -80 to cos w rodzaju najnizeszego poziomu AR czyli miejsca prawie styku blotnika z opona, a ten fakt mnie cieszy, z glownego powodu braku w rozsadnych pieniadzach naprawde twardego amora, ktory de facto i tak moglby mi niezle pokiereszowac kielichy tylnego zawieszenia...