[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej
- prezes3000
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 wrz 2007, 22:57
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Wtrące sie w temat, wszyscy jeczą ze -6 to na nasze drogi za dużo, trzeba wziąść pod uwagę ze 80 fabrycznie są strasznie wysokie, na zawieszeniu -6 są optymalne
ja sam jeździłem na -6 i do tego była felga r15 o profilu 50 co jeszcze niżej siedział samochód i nie miałem problemów nigdy, raz tylko całym spodem zaryłem bo był próg z kostki a uliczka była jedno kierunkowa i za mną sznur samochodów
I podobnie jak autor tego tematu na wiosnę będzie koło -10 tyle że juz na feldze 16.
ja sam jeździłem na -6 i do tego była felga r15 o profilu 50 co jeszcze niżej siedział samochód i nie miałem problemów nigdy, raz tylko całym spodem zaryłem bo był próg z kostki a uliczka była jedno kierunkowa i za mną sznur samochodów
I podobnie jak autor tego tematu na wiosnę będzie koło -10 tyle że juz na feldze 16.
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
A co zamierzasz zrobic z blotnikami bo stosujac ori zamiennik dla kola (felga z opona) to nierealne jest posadzic nizej niz wspomniane -60mm (-70 max), bo przy skrecie bedziesz ryl o blotnik. <ok> Ja tez nie mam problemu poruszajac sie na drogach ale czasami jest cieplo jak trzeba po garbach kolein zasuwac np. wylotowka tranzytowa z centrum gdanska na w-we albo wjazd do poznania od strony pily...monti pisze:Wtrące sie w temat, wszyscy jeczą ze -6 to na nasze drogi za dużo, trzeba wziąść pod uwagę ze 80 fabrycznie są strasznie wysokie, na zawieszeniu -6 są optymalne
ja sam jeździłem na -6 i do tego była felga r15 o profilu 50 co jeszcze niżej siedział samochód i nie miałem problemów nigdy, raz tylko całym spodem zaryłem bo był próg z kostki a uliczka była jedno kierunkowa i za mną sznur samochodów
I podobnie jak autor tego tematu na wiosnę będzie koło -10 tyle że juz na feldze 16.
Ja codziennie jeżdżę 80 B4 na 60/40 - springi zielone Weitec + amory KYB sportowe o skróconym skoku na felgach Borbet T 16" 9J ET30 z oponami Bridgestone 205/45/16 i nie jest źle :mrgreen: fakt faktem że jak są dziury trzeba uważać tak samo na progach lub torach kolejowych ale nikt mi nie powie że nie da się jeździć <lol> Dodaje foto:
patrząc od tylu delikatnie felgi wystają na boki ale komu by to przeszkadzało :mrgreen:
patrząc od tylu delikatnie felgi wystają na boki ale komu by to przeszkadzało :mrgreen:
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wiele mniejsze kolo niz wielkosc oryginalna, co za tym idzie pewnie osiagasz po 200km/h z paluszkiem <buu> Rowniez jezdze na -60/40 i nie jest to nic szalonego - ot zwykla modyfikacja na plus.Arturo997 pisze:Ja codziennie jeżdżę 80 B4 na 60/40 - springi zielone Weitec + amory KYB sportowe o skróconym skoku na felgach Borbet T 16" 9J ET30 z oponami Bridgestone 205/45/16 i nie jest źle :mrgreen: fakt faktem że jak są dziury trzeba uważać tak samo na progach lub torach kolejowych ale nikt mi nie powie że nie da się jeździć <lol> Dodaje foto:
[url=http://img140.imageshack.us/img140/8270/dsc00544w.th.jpg]Obrazek[/URL]
patrząc od tylu delikatnie felgi wystają na boki ale komu by to przeszkadzało :mrgreen:
Zgadzam się da się tak jeździć i ładnie trzyma się drogi ale powoli wydaję mi się że jeżdżę terenówką <zyga>UFOtm pisze:Wiele mniejsze kolo niz wielkosc oryginalna, co za tym idzie pewnie osiagasz po 200km/h z paluszkiem <buu> Rowniez jezdze na -60/40 i nie jest to nic szalonego - ot zwykla modyfikacja na plus.Arturo997 pisze:Ja codziennie jeżdżę 80 B4 na 60/40 - springi zielone Weitec + amory KYB sportowe o skróconym skoku na felgach Borbet T 16" 9J ET30 z oponami Bridgestone 205/45/16 i nie jest źle :mrgreen: fakt faktem że jak są dziury trzeba uważać tak samo na progach lub torach kolejowych ale nikt mi nie powie że nie da się jeździć <lol> Dodaje foto:
[url=http://img140.imageshack.us/img140/8270/dsc00544w.th.jpg]Obrazek[/URL]
patrząc od tylu delikatnie felgi wystają na boki ale komu by to przeszkadzało :mrgreen:
Zatem na wiosnę jak się uda będzie jakieś 70/50 - przód talerzyki obniżające z tyłu rezanko w postaci obcięcia jednego zwoju i jak się uda jakieś dystanse bądź same dystanse bez obniżania :-> Wtedy dystanse będą oczywiście grubsze :mrgreen: