Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 sty 2008, 11:24

Progi bleeee :shock: :mrgreen:

Awatar użytkownika
prezes3000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 04 wrz 2007, 22:57
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: prezes3000 » 29 sty 2008, 14:01

po dzisiejszej trasie zwatpiłem w to aby zmieniac na -60 u siebie , po zimie polskie drogi to tragedia, uważaj żebyś tych progów gdzieś nie zostawił, prezentuje sie super ale musisz uważać.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 29 sty 2008, 16:49

a ja zapodaje jednak -100 jak co to bede dopiero puznije zalowal ale wyglad bedzie przekozak <ok> :lol:

[ Dodano: 2008-01-29, 16:49 ]
a i nie orientuje sie ktos czy oponka 205/55 nie bedzie zbyt baloniasta?? :roll:

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 29 sty 2008, 19:43

dzięki ale ta listewka nie będzie pasowała ponieważ moja jest z chromem i jest szersza :-/
Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 22:37 przez willi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
monti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 22 sie 2010, 22:24
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: monti » 08 gru 2010, 19:41

Wtrące sie w temat, wszyscy jeczą ze -6 to na nasze drogi za dużo, trzeba wziąść pod uwagę ze 80 fabrycznie są strasznie wysokie, na zawieszeniu -6 są optymalne ;-)
ja sam jeździłem na -6 i do tego była felga r15 o profilu 50 co jeszcze niżej siedział samochód i nie miałem problemów nigdy, raz tylko całym spodem zaryłem bo był próg z kostki a uliczka była jedno kierunkowa i za mną sznur samochodów :-?
I podobnie jak autor tego tematu na wiosnę będzie koło -10 tyle że juz na feldze 16.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 08 gru 2010, 22:49

monti pisze:Wtrące sie w temat, wszyscy jeczą ze -6 to na nasze drogi za dużo, trzeba wziąść pod uwagę ze 80 fabrycznie są strasznie wysokie, na zawieszeniu -6 są optymalne ;-)
ja sam jeździłem na -6 i do tego była felga r15 o profilu 50 co jeszcze niżej siedział samochód i nie miałem problemów nigdy, raz tylko całym spodem zaryłem bo był próg z kostki a uliczka była jedno kierunkowa i za mną sznur samochodów :-?
I podobnie jak autor tego tematu na wiosnę będzie koło -10 tyle że juz na feldze 16.
A co zamierzasz zrobic z blotnikami bo stosujac ori zamiennik dla kola (felga z opona) to nierealne jest posadzic nizej niz wspomniane -60mm (-70 max), bo przy skrecie bedziesz ryl o blotnik. <ok> Ja tez nie mam problemu poruszajac sie na drogach ale czasami jest cieplo jak trzeba po garbach kolein zasuwac np. wylotowka tranzytowa z centrum gdanska na w-we albo wjazd do poznania od strony pily...

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 09 gru 2010, 20:07

Ja codziennie jeżdżę 80 B4 na 60/40 - springi zielone Weitec + amory KYB sportowe o skróconym skoku na felgach Borbet T 16" 9J ET30 z oponami Bridgestone 205/45/16 i nie jest źle :mrgreen: fakt faktem że jak są dziury trzeba uważać tak samo na progach lub torach kolejowych ale nikt mi nie powie że nie da się jeździć <lol> Dodaje foto:

Obrazek

patrząc od tylu delikatnie felgi wystają na boki ale komu by to przeszkadzało :mrgreen:

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 09 gru 2010, 20:28

Arturo997 pisze:Ja codziennie jeżdżę 80 B4 na 60/40 - springi zielone Weitec + amory KYB sportowe o skróconym skoku na felgach Borbet T 16" 9J ET30 z oponami Bridgestone 205/45/16 i nie jest źle :mrgreen: fakt faktem że jak są dziury trzeba uważać tak samo na progach lub torach kolejowych ale nikt mi nie powie że nie da się jeździć <lol> Dodaje foto:

[url=http://img140.imageshack.us/img140/8270/dsc00544w.th.jpg]Obrazek[/URL]

patrząc od tylu delikatnie felgi wystają na boki ale komu by to przeszkadzało :mrgreen:
Wiele mniejsze kolo niz wielkosc oryginalna, co za tym idzie pewnie osiagasz po 200km/h z paluszkiem <buu> Rowniez jezdze na -60/40 i nie jest to nic szalonego - ot zwykla modyfikacja na plus.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 09 gru 2010, 20:54

UFOtm pisze:
Arturo997 pisze:Ja codziennie jeżdżę 80 B4 na 60/40 - springi zielone Weitec + amory KYB sportowe o skróconym skoku na felgach Borbet T 16" 9J ET30 z oponami Bridgestone 205/45/16 i nie jest źle :mrgreen: fakt faktem że jak są dziury trzeba uważać tak samo na progach lub torach kolejowych ale nikt mi nie powie że nie da się jeździć <lol> Dodaje foto:

[url=http://img140.imageshack.us/img140/8270/dsc00544w.th.jpg]Obrazek[/URL]

patrząc od tylu delikatnie felgi wystają na boki ale komu by to przeszkadzało :mrgreen:
Wiele mniejsze kolo niz wielkosc oryginalna, co za tym idzie pewnie osiagasz po 200km/h z paluszkiem <buu> Rowniez jezdze na -60/40 i nie jest to nic szalonego - ot zwykla modyfikacja na plus.
Zgadzam się da się tak jeździć i ładnie trzyma się drogi ale powoli wydaję mi się że jeżdżę terenówką <zyga>
Zatem na wiosnę jak się uda będzie jakieś 70/50 - przód talerzyki obniżające z tyłu rezanko w postaci obcięcia jednego zwoju i jak się uda jakieś dystanse bądź same dystanse bez obniżania :-> Wtedy dystanse będą oczywiście grubsze :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 gru 2010, 21:03

UFOtm pisze:Wiele mniejsze kolo niz wielkosc oryginalna
Co się nie robi dla wyglądu... ;-)

Ja latam na 60/50 i jest gitez do tego takie same koło 16/9 ET15 opona 205/45. ;-) 80/60 to już jest gleba a to to tylko poprawienie serii :-P

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 09 gru 2010, 21:27

Niki20 pisze:Ja latam na 60/50 i jest gitez do tego takie same koło 16/9 ET15 opona 205/45. ;-) 80/60 to już jest gleba a to to tylko poprawienie serii :-P
Poprawienie serii :mrgreen: Lepiej tego ująć nie można :mrgreen: ja robie to odkąd mam moja Be4 :-P

Awatar użytkownika
monti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 22 sie 2010, 22:24
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: monti » 09 gru 2010, 22:19

UFOtm, No własnie do tej geleby kolego chce zmienić koła, myślałem o brock b2 albo dezent o tym samym wykonaniu mowa oczywiscie r16 i 2x9' i 2x7,5'

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 09 gru 2010, 22:22

monti, sprzedam Ci azev typ e 4x9J, wszystkie 16" ;-) 450zł + przesyłka (z oponami 110pln, bez ok70pln - opony nie fajne bo 225.50 balony)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 gru 2010, 22:44

UFOtm pisze:stosujac ori zamiennik dla kola (felga z opona) to nierealne jest posadzic nizej niz wspomniane -60mm (-70 max), bo przy skrecie bedziesz ryl o blotnik.
Michaś, ale on nie pisal ze bedzie dawal ori rozmiar ;p

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 10 gru 2010, 00:10

monti, no nie wiem czy na 16" 9J z tył zejdziesz 10 centów... z przodu może i tak ale nie wiem czy będziesz mógł skręcać :roll: proponuje 15" 8J ale zrobisz jak będziesz uważał ;-) No i nie wiem jak tam w 1Z wygląda sprawa z wydechem i miską olejową...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl