Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 1Z] Brak mocy

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

[1.9 1Z] Brak mocy

Post autor: mlodyRwmb » 13 sie 2012, 18:07

Witam!
Na początku chciałem wspomnieć że jestem początkującym forumowiczem a także początkującym użytkownikiem Audi 80 :) Szukałem postów na podobny temat wszystkie przeczytałem ale zakładam kolejny ponieważ każde auto objawia inaczej swoje bolączki. A więc tak najpierw problem zaczął sie gdy jadąc na 4-tym biegu wciskałem gaz do spodu auto przyspieszało aż do osiągniecia ok. 2800obr i wtedy traciło moc, z czasem problem sie pogarszał ponieważ auto nie chciało jechać od początku czyli od obrotów 1000 poprostu jakby sie dławiło ja mu gaz a auto nie reaguje. pogrzebałem troche na forum i zacząłem grzebać w aucie dopatrzyłem sie pękniętego wężyka idącego od n75 do gruszki wymieniłem wężyki i pozostał tylko problem przy obrotach 2800, a więc ominiąłem zawór n75 aby sprawdzić czy to on nie jest uszkodzony, ale po zmostkowaniu wężyków auto nie przyspieszało tak dynamicznie jak powinno więc juz sam nie wiem czy zawór n75 jest sprawny czy nie i co może być przyczyną owych objawów. czy mogę liczyć na jakąś pomoc, jakieś sugestie??
Ostatnio zmieniony 15 sie 2012, 11:22 przez mlodyRwmb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 13 sie 2012, 18:22

Witaj, z którego roku masz zetorka? Na przepływomierzu boscha czy pierburga?

Najlepiej to będzie podłączyć pod vaga o ile masz pierburga ;d

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 13 sie 2012, 18:24

94 na przepływce pierburga. Vag'a dopiero zamówiłem i czekam żeby podłączyć ale nie moge sie doczekać i kombinuje :P

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 13 sie 2012, 18:33

Można gdybać i gdybać. Z takich podstaw to może być przypływka, jak podepniesz vaga zrobisz logi dynamiczne to będzie wiadomo czy to przepływomierz czy nie. Od tego w każdym bądź razie trzeba będzie zacząć.

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 14 sie 2012, 00:22

byłem sie przejechać i objawy sie zmieniły, teraz za kazdym razem musze dwa razy naciskać pedał gazu, pierwszy raz jak naciskam to obroty rosną do ok. 1600 następnie spadają do 900 mimo wciśniętego gazu do dechy, wtedy odpuszczam i naciskam poraz kolejny i auto przyspiesza normalnie tak jak powinno, zmieniam bieg i historia sie powtarza. a vag bedzie dopiero w czwartek bo w środe mamy święto;/

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 14 sie 2012, 07:55

objawy podobne do jazdy w trybie awaryjnym....a przy odpalaniu nie rosną obroty na chwilę?

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 14 sie 2012, 09:41

prawdopodobine auto przechodzi w tryb awaryjny, nie zauwazyłem zeby obroty rosły przy odpalniu, a jak bardzo miałyby rosnąć?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 14 sie 2012, 10:07

ostatnio padł mi zawór odcinający N109 i przy rozruchu podnosiły się do 2000 ale tylko na ciepłym silniku na zimnym normalnie...ale zamulony był kompletnie,czasami odnosiło sie wrażenie że przyspiesza w momencie kiedy puszcza się nogę z gazu.. coś podobnego do tego co opisujesz....musisz podpiąć Vag bo bez tego to wróżenie z fusów...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 14 sie 2012, 22:58

pierwszy raz jak naciskam to obroty rosną do ok. 1600 następnie spadają do 900 mimo wciśniętego gazu do dechy, wtedy odpuszczam
popraw temat łapie tryb awaryjny n75 do wymiany a wogóle to podłącz VAG i będzie wszystko wiadomo

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 20 sie 2012, 14:29

witam po przerwie. vag doszłedł - po podłączeniu go wyskoczył błąd

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 Uszkodzony moduł sterujący

Chciałem zrobić logi i je podać, ale niestety nie wiem jak to zrobić. Potrzebuję pomocy - korzystam z programu
Polski WAG 4.9 .

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 sie 2012, 19:50

mlodyRwmb pisze: po podłączeniu go wyskoczył błąd

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
A po co tu logi :?: jak wszystko jest jasne 8-) ciśnienie ucieka z dolotu :-P standard ,ostatnio w kilku "boschach "po przekładce po kolei ...0,6 -0,7 bara z ledwo bidą i to po chipsie :mrgreen: rozbierz sobie cały dolot i znajdziesz przyczynę :mrgreen: a uszkoodzony moduł sterujący jak daje się skasować ,to skasować i zapomnieć ,jak nie daje się skasować ,coś nie halo z kompem
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 21 sie 2012, 11:01

mlodyRwmb pisze:Chciałem zrobić logi i je podać, ale niestety nie wiem jak to zrobić. Potrzebuję pomocy - korzystam z programu
Polski WAG 4.9 .
tym to sobie możesz kolego sprawdzić błędy :D logów żadnych nie zrobisz.
Jak chcesz robić logi to na przyszłość: program vag com + lektura tego: https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 21 sie 2012, 11:08

błąd modułu daje sie skasować ale po jakims czasie znowu go wywala. :-/ moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?: a co do logów to lekture przeczytałem ale nie moge sie uporać z zainstalowaniem VAG-com.... :cry: a dokładniej z crackowaniem....
biorę się za robieranie dolotu! :lol: i mam pytanie czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 sie 2012, 12:59

mlodyRwmb pisze: czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:
Nie , można zdjąć koło i podniesc na lewarku, zdemontujesz obudowe filtra powietrza i bedziesz mial duzo miejsca. poluzujesz opaski i zdejmiesz przewody , a IC przykrecony bedzie od gory na 2 nakretki 13, potem tylko opuscisz go sobie na dół i jest juz Twój :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 21 sie 2012, 15:27

mlodyRwmb pisze:błąd modułu daje sie skasować ale po jakims czasie znowu go wywala. :-/ moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?: a co do logów to lekture przeczytałem ale nie moge sie uporać z zainstalowaniem VAG-com.... :cry: a dokładniej z crackowaniem....
biorę się za robieranie dolotu! :lol: i mam pytanie czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:
Jak chcesz dopełnić rejestrację vaga to najpierw musisz pójść do auta podłączyć go sobie żeby się połączył możesz sobie jeszcze ew. dać na wykaz błędów i po tym pokaże ci się w informacjach(about) numer ten numer do keygena i masz nowy, który potem wklejasz w opcji aktywacji. Voila!

Co do icka nie, kanału mieć nie musisz ale zderzak przedni trzeba zdjąć bo inaczej nie odkręcisz tam jednej śruby.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga