Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] koniec turbo?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pawelek1800
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 26 gru 2011, 20:12

[1.9 TDI 1z] koniec turbo?

Post autor: pawelek1800 » 29 gru 2012, 20:30

Turbina T2 na przepływce bosha jadąc na 4 biegu pod obciążeniem przy 3000 Obr. jest ciśnienie 0,3-0,4 bara. Czego to wina czy kończy się już turbo czy coś innego . Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 gru 2012, 20:54

N75 i jego przewody podłączone prawidłowo :?:

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 29 gru 2012, 23:15

Sprawdz przewody( czy nie masz nieszczelnosci) i zawor n -75, 3 bieg 1500 obrotow i pedal w podloge ma wydusic 0,8-0,9 bara
:-D :-D :-D Mój Avanturnik :-D :-D :-D
b4-1z-avant-moj-avanturnik-t69144.html

1z+chip(Kostrz)+wtryski 0.216+pompa 11mm (munior)+gt1549s+brak kat+brak egr + SKRZYNIA FHN
Do odsprzedania wtryski afn i turbo t-2

Awatar użytkownika
pawelek1800
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 26 gru 2011, 20:12

Post autor: pawelek1800 » 01 sty 2013, 13:39

przewody sprawdzone nie ma nieszczelności a ciśnienia brak ktoś może ma jeszcze jakieś pomysły? czy to turbina?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 sty 2013, 15:09

Baypass'a zrób i zobacz czy lepiej bedzie, tylko nie cisnij za mocno po obrotach. Jam masz w zapasie przewodu tego od przelewu wtryskiwaczy to podłącz jeden koniec do gruszki WG a drugi do zimnej czesci turbo.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 01 sty 2013, 17:40

ile Ci wyciagnal na 3 biegu?

1.wsadz trojnik przed mapsensorem i wepnij sie z manometrem, lub przeloz mapsensor na krociec przy kolektorze(zeby z tamtad bral sygnal a w przewod od mapsensora wepnij manometr)

2. hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara
:-D :-D :-D Mój Avanturnik :-D :-D :-D
b4-1z-avant-moj-avanturnik-t69144.html

1z+chip(Kostrz)+wtryski 0.216+pompa 11mm (munior)+gt1549s+brak kat+brak egr + SKRZYNIA FHN
Do odsprzedania wtryski afn i turbo t-2

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2013, 17:57

A zobacz czy sztanga na WG nie jest za luzna, bo moglo nadar podstawic pod zaworem i upuszcza czesc spalin ew. mogl sie tez zaciac ciengielko.
Sprzedam turbo Vnt15/ARL na dzielonym kolektorze , przebieg 17tys. robiona u turbo-bogdana. Posiadam tez GT18V , 2szt w stnie BDB.

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 01 sty 2013, 18:11

spawacz pisze:A zobacz czy sztanga na WG nie jest za luzna, bo moglo nadar podstawic pod zaworem i upuszcza czesc spalin ew. mogl sie tez zaciac ciengielko.
tez sie pod tym podpisuje:)..mogla sie nawet zaciac:)
:-D :-D :-D Mój Avanturnik :-D :-D :-D
b4-1z-avant-moj-avanturnik-t69144.html

1z+chip(Kostrz)+wtryski 0.216+pompa 11mm (munior)+gt1549s+brak kat+brak egr + SKRZYNIA FHN
Do odsprzedania wtryski afn i turbo t-2

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 sty 2013, 18:42

A może spaliny nie mają dobrego ujścia.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 sty 2013, 18:51

pawelek1800 pisze:przewody sprawdzone nie ma nieszczelności a ciśnienia brak ktoś może ma jeszcze jakieś pomysły? czy to turbina?
Prócz szczelności dolotu,pomysłów masz aż nadto <ok>
spawacz pisze:zobacz czy sztanga na WG nie jest za luzna, bo moglo nadar podstawic pod zaworem i upuszcza czesc spalin ew. mogl sie tez zaciac ciengielko.
Krzysiek 84 pisze:Baypass'a zrób i zobacz czy lepiej bedzie,
rodzynek87 pisze:hardcorowo zaslep przewod od n - 75( ten na metalowym kroccu) i przejedz sie tylko tak rzeby nieprzekroczyc 1 bara
W ostatniej propozycji żeby nie komplikować sobie sprawy ,w zupełnosci wystarczy zdjąć weżyk z N75 do gruszki ;-) Pomysł z zapchanym katalizatorem też nie głupi ,tyle że jak doładowanie zginęło nagle ewentualnie z dnia na dzień to nie ma opcji że się katalizator zapchał w tak krótkim czasie 8-) ...ale faktem jest że jak jest w aucie, to po tylu latach najlepszą rzeczą jaką można zrobić ,jest jego wywalenie...Ja bym jednak w pierwszej kolejnosci sprawdził klapkę WG ,jak radzi spawacz ,czy nie jest "wyklepana " i lużna
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga