Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 03 maja 2013, 13:33

Ja na ori pompie + wtryski AFN +przekladka na Pierburga i nasze turbo T2 mam 130 KM i ok 300 Nm wiec daje rade ale raczej wiecej nie podola dodac mocy wiec na montaz czeka pompa od AFN. Tak wiec smialo nie musisz sie martwic ze nie podola
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-by-matek-vt68826.htm
Przekladka MUNIOR :-) + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 maja 2013, 13:33

pompa da rade, wstawiaj afn'ki lub 210-tki. Kostrz powinien mieć jeszcze na stanie :mrgreen:

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 03 maja 2013, 14:31

dzieki za odpowiedz ;-) , hmm w przekladke raczej sie juz nie bede bawił na pierburga, musiałby softa zmienic w tedy nie? zastanawiam sie nad wtryskami chcialbym 130ps zrobic <ok> . czym sie róznia afn od 210-tkami jeśli można zapytać? :oops:
1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)

"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"

Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 maja 2013, 14:40

Większa srednica otworkow. Afn maja 205, a te z Volvo/Ael 210
Jak przekladka to i inny komp i soft tez na nowym sterowniku.

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 03 maja 2013, 14:47

Hmmm bez przekladki bede zakladać, na boshu i na tym samym sofciku, Afn 205 i z volvo / Ael 210 wystarczy jesli podejda <ok> aż taki wymagajacy dla mojej żabci nie bede :lol:
1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)

"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"

Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 maja 2013, 14:51

Podejda, weź wieksze, zawsze to z zapasem bedzie :mrgreen:

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 03 maja 2013, 14:53

1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)

"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"

Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 maja 2013, 14:59

Otóż to. Uderzaj do Kostrza, ma pewniaki. Teraz jak mam pełną diagnostyke to sprawdzone zostały korekcje i zera były z przodu, więc jest dobrze <ok>

Ztnkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 21 sty 2012, 15:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ztnkrk » 03 maja 2013, 15:01

Więc bede musiał uderzyć ponownie do Mistrza <ok> dzięki za pomoc
1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)

"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"

Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 20 cze 2013, 20:37

Czy turbo k14 jest dużo większe od t15 ? jak to ma się z rozmiarami tych turbosprężarek ? Cały czas mnie korci ta k14 bo k16 to jednak już za późno będzie wstawać i miejsca przy kolektorze mało.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 23 cze 2013, 13:40

brabus124, różnica jest jak K14 i K24.

jeśli chodzi Ci o K16 i K14 z 2.5TDI z Audi C4 to K16 lepsza, wstaje pododnie ale wydajność lepsza.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 cze 2013, 20:35

arwam, Ok. a czy Turbo z 1.9 TD np. Passat b3 które ma k14 jest takie same jak w 2.5 TDI ? Powiedzmy że będę miał Turbo k14 z kolektorem z Passata, będzie pasować spływ i doprowadzenie oleju ?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 28 cze 2013, 22:32

brabus124,

to całkiem inne turbo, począwszy od rdzenia, po wirniki, i na gorących muszlach wszystko jest inne.


ewentualnie jeszcze jak chcesz mam K14 z omegi, wydajnościowo podobne do T3 ale z mniejszym lagiem.

do jego montażu też są potrzebne flansze jak w przypadku K14 z 2.5TDI, ale już spływ oleju jest przykręcany, a nie na flanszy,
te turba są naprawdę pancerne.
dwa lata na silnikach 1.9 TD i TDI na ciśnieniu 1,8 bara, i rok na silniku 2.5TDI na ciśnieniu 1.5bara nie zrobiły mu żadnej krzywdy.
turbo idealne dla osób które się uczą chiptuningu.
nawet najbardziej idiotyczna chyba pomyłka nie będzie w stanie zabić tej turbiny, jak do tej pory jeśli wypnie się odmę to turbo jest suche jak pieprz.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 lip 2013, 08:38

arwam, Posiadam Turbo z kolektorem od passata b3 TD, Garrett T2, to jest takie same jak w audi 80 b4 1z? Oraz nabyłem turbo od audi 2.5 TDi 140KM k14 myślę o zamontowaniu tej suszarki, jest już dość spora przy mojej obecnej Garrett T15, tylko żeby za poźno nie wstawała,
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 11 lip 2013, 09:15

brabus124, K14 przy sofcie który w dolnych obrotach za mozno przyspiesza kąt wtrysku na AAT wstaje i to już przy 1500 rpm na wysokich biegach. przy 2000 rpm daje już u mnie 1.0bara.
jak znajdę logi to wrzucę.
T2 z paska jest tylko inaczej poskładana, a tak jest to to samo turbo.
jako że Ty masz o 20% mniejsza pojemność no to myślę że przy takim sofcie jak masz teraz turbo wstanie przy około 2000-2500rpm przy czym na wyższych biegach już powinno przy 2500rpm osiągać zadane doładowanie.




ewentualnie mam jeszcze K14 z omegi 2.3TD, to wstaje już wyraźnie przy 1800rpm a przy 2200-2300 masz pełne ciśnienie.
tą mogę oddać za grosze, na mniejszą częśc wydechowa. więc wstaje szybciej.
jak jeszcze w audi miałem M-TDI to nie miałem trakcji na jedynce i dwójce bo turbo bardzo szybko wstawało.


va wracając do K14 z 2.5TDI to opuźnijcie w sofcie kąt wtrysku przy pełnym wciśnięciu gazu pomiedzy obrotami 1400-1800rpm i turbo będzie zdecydowanie szybciej wstawać. nawet jeden z kolegów w dziale TDI miał problem z kątem dynamicznym bo pompa mu nie wyprzedzała kąta wtrysku to miał i to spore przeładowania ( ori turbo) tak że N75 sobie nie radziło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga