[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Ja na ori pompie + wtryski AFN +przekladka na Pierburga i nasze turbo T2 mam 130 KM i ok 300 Nm wiec daje rade ale raczej wiecej nie podola dodac mocy wiec na montaz czeka pompa od AFN. Tak wiec smialo nie musisz sie martwic ze nie podola
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-by-matek-vt68826.htm
Przekladka MUNIOR + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:
Przekladka MUNIOR + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
dzieki za odpowiedz , hmm w przekladke raczej sie juz nie bede bawił na pierburga, musiałby softa zmienic w tedy nie? zastanawiam sie nad wtryskami chcialbym 130ps zrobic <ok> . czym sie róznia afn od 210-tkami jeśli można zapytać? :oops:
1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Hmmm bez przekladki bede zakladać, na boshu i na tym samym sofciku, Afn 205 i z volvo / Ael 210 wystarczy jesli podejda <ok> aż taki wymagajacy dla mojej żabci nie bede :lol:
1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
masz na mysli ===> http://allegro.pl/wtryskiwacze-0-210-ae ... 62494.html :lol: ??
1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Więc bede musiał uderzyć ponownie do Mistrza <ok> dzięki za pomoc
1Z+ pierburg, 216, pompa 11m, Soft made in by Kostrz =)
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
"Patrz w lusterka. Sprawdź dwa razy. Motocykle są wszędzie!"
Moj Audik http://www.fotosik.pl/u/ztnkrk/zdjecia
Czy turbo k14 jest dużo większe od t15 ? jak to ma się z rozmiarami tych turbosprężarek ? Cały czas mnie korci ta k14 bo k16 to jednak już za późno będzie wstawać i miejsca przy kolektorze mało.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
arwam, Ok. a czy Turbo z 1.9 TD np. Passat b3 które ma k14 jest takie same jak w 2.5 TDI ? Powiedzmy że będę miał Turbo k14 z kolektorem z Passata, będzie pasować spływ i doprowadzenie oleju ?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
brabus124,
to całkiem inne turbo, począwszy od rdzenia, po wirniki, i na gorących muszlach wszystko jest inne.
ewentualnie jeszcze jak chcesz mam K14 z omegi, wydajnościowo podobne do T3 ale z mniejszym lagiem.
do jego montażu też są potrzebne flansze jak w przypadku K14 z 2.5TDI, ale już spływ oleju jest przykręcany, a nie na flanszy,
te turba są naprawdę pancerne.
dwa lata na silnikach 1.9 TD i TDI na ciśnieniu 1,8 bara, i rok na silniku 2.5TDI na ciśnieniu 1.5bara nie zrobiły mu żadnej krzywdy.
turbo idealne dla osób które się uczą chiptuningu.
nawet najbardziej idiotyczna chyba pomyłka nie będzie w stanie zabić tej turbiny, jak do tej pory jeśli wypnie się odmę to turbo jest suche jak pieprz.
to całkiem inne turbo, począwszy od rdzenia, po wirniki, i na gorących muszlach wszystko jest inne.
ewentualnie jeszcze jak chcesz mam K14 z omegi, wydajnościowo podobne do T3 ale z mniejszym lagiem.
do jego montażu też są potrzebne flansze jak w przypadku K14 z 2.5TDI, ale już spływ oleju jest przykręcany, a nie na flanszy,
te turba są naprawdę pancerne.
dwa lata na silnikach 1.9 TD i TDI na ciśnieniu 1,8 bara, i rok na silniku 2.5TDI na ciśnieniu 1.5bara nie zrobiły mu żadnej krzywdy.
turbo idealne dla osób które się uczą chiptuningu.
nawet najbardziej idiotyczna chyba pomyłka nie będzie w stanie zabić tej turbiny, jak do tej pory jeśli wypnie się odmę to turbo jest suche jak pieprz.
arwam, Posiadam Turbo z kolektorem od passata b3 TD, Garrett T2, to jest takie same jak w audi 80 b4 1z? Oraz nabyłem turbo od audi 2.5 TDi 140KM k14 myślę o zamontowaniu tej suszarki, jest już dość spora przy mojej obecnej Garrett T15, tylko żeby za poźno nie wstawała,
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
brabus124, K14 przy sofcie który w dolnych obrotach za mozno przyspiesza kąt wtrysku na AAT wstaje i to już przy 1500 rpm na wysokich biegach. przy 2000 rpm daje już u mnie 1.0bara.
jak znajdę logi to wrzucę.
T2 z paska jest tylko inaczej poskładana, a tak jest to to samo turbo.
jako że Ty masz o 20% mniejsza pojemność no to myślę że przy takim sofcie jak masz teraz turbo wstanie przy około 2000-2500rpm przy czym na wyższych biegach już powinno przy 2500rpm osiągać zadane doładowanie.
ewentualnie mam jeszcze K14 z omegi 2.3TD, to wstaje już wyraźnie przy 1800rpm a przy 2200-2300 masz pełne ciśnienie.
tą mogę oddać za grosze, na mniejszą częśc wydechowa. więc wstaje szybciej.
jak jeszcze w audi miałem M-TDI to nie miałem trakcji na jedynce i dwójce bo turbo bardzo szybko wstawało.
va wracając do K14 z 2.5TDI to opuźnijcie w sofcie kąt wtrysku przy pełnym wciśnięciu gazu pomiedzy obrotami 1400-1800rpm i turbo będzie zdecydowanie szybciej wstawać. nawet jeden z kolegów w dziale TDI miał problem z kątem dynamicznym bo pompa mu nie wyprzedzała kąta wtrysku to miał i to spore przeładowania ( ori turbo) tak że N75 sobie nie radziło.
jak znajdę logi to wrzucę.
T2 z paska jest tylko inaczej poskładana, a tak jest to to samo turbo.
jako że Ty masz o 20% mniejsza pojemność no to myślę że przy takim sofcie jak masz teraz turbo wstanie przy około 2000-2500rpm przy czym na wyższych biegach już powinno przy 2500rpm osiągać zadane doładowanie.
ewentualnie mam jeszcze K14 z omegi 2.3TD, to wstaje już wyraźnie przy 1800rpm a przy 2200-2300 masz pełne ciśnienie.
tą mogę oddać za grosze, na mniejszą częśc wydechowa. więc wstaje szybciej.
jak jeszcze w audi miałem M-TDI to nie miałem trakcji na jedynce i dwójce bo turbo bardzo szybko wstawało.
va wracając do K14 z 2.5TDI to opuźnijcie w sofcie kąt wtrysku przy pełnym wciśnięciu gazu pomiedzy obrotami 1400-1800rpm i turbo będzie zdecydowanie szybciej wstawać. nawet jeden z kolegów w dziale TDI miał problem z kątem dynamicznym bo pompa mu nie wyprzedzała kąta wtrysku to miał i to spore przeładowania ( ori turbo) tak że N75 sobie nie radziło.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga