Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Kierownica S-line w B4

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 09 gru 2012, 19:54

W B4 jest mały, duży wieloklin jest stosowany od połowy roku 97, ale można też kupić przejściówkę i wtedy zakładać na duży.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 09 gru 2012, 19:55

Tak mały a dorwać kiere ori z małym wieloklinem to problem z dużym jest ich więcej tylko przejściówka wieloklinu <ok>

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 09 gru 2012, 20:03

Ok dzięki zabieram się za szukanie :)

[ Dodano: 2012-12-13, 18:52 ]
Kupiłem niezniszczoną trójramienną, skórzaną kierownice razem z poduchą od S4, z dużym wieloklinem i przejściówka na mały. Dałem za wszystko 250zł chyba nie dużo?

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 27 gru 2012, 11:43

juba, zamontowałeś tą kiere juz ?

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 27 gru 2012, 21:53

Kupiłem ale jakoś nie mam czasu jej rezać... jak zrobię to na pewno podzielę się doświadczeniami ;)

[ Dodano: 2013-01-10, 16:16 ]
Koledzy znalazłem nareszcie czas żeby zacząć rezać kierownice ale natknąłem się na problem, do kierownicy dostałem tuleje redukcyjna ale nie chce się spasować,a nie chce robić tego na chama żeby nie zepsuć wieloklinu.
To moja tuleja
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czy któraś z tych będzie pasować? Jeżeli nie to gdzie szukać takiego ustrojstwa ASO?

http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-kierownicy-vw-golf-ii-polo-ii-i2926527223.html

http://allegro.pl/tulejka-tuleja-redukcyjna-kierownicy-vw-seat-i2930136912.html

[ Dodano: 2013-01-12, 00:26 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego http://allegro.pl/vw-passat-b3-b4-tulejka-tuleja-kolumny-kierownicy-i2907117752.html

Pytałem w ASO maja tylko taka przejściówkę do Golfa2 ale nie maja wymiarów.

Awatar użytkownika
vmax300
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 06 wrz 2010, 23:02
Lokalizacja: pieszyce

Post autor: vmax300 » 23 sty 2013, 20:02

Witajcie :), żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj. Mam pytanie do tych co założyli kiere od sline z a4 z osobną tasmą na may frez, jak wam pasowała do przełącznika zespolonego (pająka). Ja założyłem ostatnio do swojej b4 z 94r. z 2 poduchami , założyłem też obudowę od b4 na taką taśmę, która trochę nie pasowała na śrubki i jest problem z odbijakiem do kierunkowskazów bo ma on za dużą średnicę co do otworu w pająku i teraz drugie pytani czy jeszcze potrzebny inny pająk?? pozdrawiam

jackaj

Post autor: jackaj » 23 sty 2013, 21:53

vmax300 . Miałem podobny problem , mam deskę przedliftową , obudowę pająka poliftową i kierę na mały wieliklin. Wygląda na to że trzeba by zamontować pająka poliftowego , coć nie jestem pewny czy tam średnica otworu jest większa. Ja problem rozwiązałem w ten sposób że obciąłem istniejący odbijak i wkleiłem nowy w tą tuleję na taśmie, wzmacniając od środka dorobionym pierścieniem z tworzywa. ;-)

Awatar użytkownika
vmax300
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 06 wrz 2010, 23:02
Lokalizacja: pieszyce

Post autor: vmax300 » 24 sty 2013, 19:48

dzieki za podsuniecie pomysłu, bede musiał zrobic tak samo bo narazie mam bez odbijaka i może sie jeszcze ktoś wypowie

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 24 sty 2013, 19:57

vmax300 pisze:Witajcie :), żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj. Mam pytanie do tych co założyli kiere od sline z a4 z osobną tasmą na may frez, jak wam pasowała do przełącznika zespolonego (pająka). Ja założyłem ostatnio do swojej b4 z 94r. z 2 poduchami , założyłem też obudowę od b4 na taką taśmę, która trochę nie pasowała na śrubki i jest problem z odbijakiem do kierunkowskazów bo ma on za dużą średnicę co do otworu w pająku i teraz drugie pytani czy jeszcze potrzebny inny pająk?? pozdrawiam
U mnie pomogło oszlifowanie ze średnicy samego odbijaka oraz obcięcie troche całych płaszczyzn które wchodzą w pająką. One są sporo większe niż w ori kierze i ja w pierwszej przymiarce miałem ogólnie problem żeby kiere sline umieścic na swoim miejscu.

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 30 mar 2013, 18:04

Panowie odgrzeję trochę temat: mamy z kolegą mały problem, do s2 z 95r chcemy zamontować kierownicę z poduchą tą S-linową (poprzednio była ori z poduchą).

Problem polega na tym, że nowa kiera ma inny odbijak kierunków (foto poniżej)
Obrazek Obrazek

U nas objawia się to rzecz jasna tym, że kierunki nie odbijają... czytałem już wiele postów ale nigdzie nie mogę się doczytać jak to zmienić. Nie bardzo uśmiecha się wersja cięcia i przeklejania... Prosiłbym o pomoc, jakąś podpowiedź może...

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 30 mar 2013, 18:47

vigo1984sz pisze:Panowie odgrzeję trochę temat: mamy z kolegą mały problem, do s2 z 95r chcemy zamontować kierownicę z poduchą tą S-linową (poprzednio była ori z poduchą).

Problem polega na tym, że nowa kiera ma inny odbijak kierunków (foto poniżej)
[url=http://images44.fotosik.pl/649/e3bc3ccbc919e163m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images42.fotosik.pl/821/3e30d2fd2f4cd063m.jpg]Obrazek[/URL]

U nas objawia się to rzecz jasna tym, że kierunki nie odbijają... czytałem już wiele postów ale nigdzie nie mogę się doczytać jak to zmienić. Nie bardzo uśmiecha się wersja cięcia i przeklejania... Prosiłbym o pomoc, jakąś podpowiedź może...

Pozdrawiam!
Cała reszta wam pasuje?? tzn obudowa pająką jest z miejscem na taśmę od poduszki i tylko kierunki nie odbijają??
U mnie pomogło coś takiego : obijak ściąć mniej więcej tak jak żółte linie do samego dołu i przyszlifować po całości powierzchni z naciskiem na sam dół zaznaczony na czerwono.
Obrazek

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 30 mar 2013, 21:56

Cała kierownica weszła nam bez problemu, ale sprawdzę po świętach ten patent. Dziękuję!

[ Dodano: 2013-03-30, 23:05 ]
Panowie a spotkaliście się z czymś takim, że w pająku jak jest wieloklin pod kierę po lifcie z poduszką jest jakby taki oring, bo cięzko mi to fachowo nazwać teraz, który pogrubia ten bolec do odbijania kierunków ???

kowalmarcinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kowalmarcinek » 19 cze 2015, 23:13

odgrzeję ...

Jeżdzę Avantem z 1992
mam niby fabryczną poduszkę ale po zdemontowaniu jej był odcięty kabel od poduchy
mniejsza z tym ...
Zakupiłem kierownicę s line która jeździła w Avancie z 1995 r
wieloklin pasuje ale ta s-kową kiera na jeszcze taką kwadratową odbudowę z tyłu z kabelkami
Jak to przerobić aby to pasowało do obudowy przed lift'owej ?
Chcę aby działał klakson , poduszka oraz odbijały kierunki

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 18 lip 2016, 14:10

zapodaj zdjęcie kiery od tyłu :D

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 18 lip 2016, 19:55

Jestem po zamontowaniu kierki s-line - by to miało ręce i nogi potrzebujesz obudowę poliftową i pająka po lifcie - obudowa jest przykręcana do pająka.

kwadratowa obudowa z kablami to taśma poduszki - ma ona miejsce w obudowie (foto) w pająku są zaznaczone miejsca gdzie przykręca się nową obudowę - dodatkowo pająk po lifcie ma większą średnicę w środku - montując go na kolumnie z przedlifta trzeba dać tulejkę, można także pokusić się o wymianę kolumny na poliftową. Pająk ma też inne piny (grubsze) więc kostka jest do przerobienia - jednak nie jest to nic skomplikowanego. Ogólnie polecam wymianę kierownicy - fajny efekt wizualny.

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga