[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Uszczelka od diesla nie podpasuje, sprawdzalem to kiedyś.
Przekladki z kwasa też nie bede doradiał, bo nie muszę schodzić ze stopniem az tak nisko.
Najlepszym rozwiązaniem będzie jak dam do dorobienia komuś kto się tym zajmuje.
Zejscie ze stopniem do 9,5 powinno być wykonalne poprzez zastosowanie jednej grubszej uszczelki.
Moja uszczelka jest metalowa o grubości 1,6mm a dorabiają nawet do 3 mm.
Przekladki z kwasa też nie bede doradiał, bo nie muszę schodzić ze stopniem az tak nisko.
Najlepszym rozwiązaniem będzie jak dam do dorobienia komuś kto się tym zajmuje.
Zejscie ze stopniem do 9,5 powinno być wykonalne poprzez zastosowanie jednej grubszej uszczelki.
Moja uszczelka jest metalowa o grubości 1,6mm a dorabiają nawet do 3 mm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
tylko wąż wtedy z butli załóż o prekroju 8 - nie 6krs pisze:A ja mam pytanie z innej beczki jak podłączyć drugi reduktor gazu konkretnie chodzi mi jak go zasilić z butli trzeba jakiś trójnik wstawić na miedzianą rurkę??
PH Jacus na allegro ma dobre ceny - wszytsko do gazowni ma polecam, wiele zakupów u niego wykonanych, dawsze profesjonalnieturbofin pisze:Jedziesz do gazownika i bez problemu dostaniesz taki trójnik.
spaykee jak byś zgadł jeden tłok sie wysrał, palowałem do 7000 rpm i stukowe go zabilo. Głowna przyczyna to żle skonstuowany kolektor wydechowy. Wypalilo jeden tlok, bo akurat z tego cylindra spaliny wychodzą pod katem 180 stopni co powoduje złe opróznianie cylindra. To była glowna przyczyna stukania no i teraz to wyszło....spaykee pisze:turbofin, jak tam, tłoki jeszcze nie spłynęły? :lol: :lol: :lol:
hybryda
Zamierzam wsadzić G60, ale bez osprzętu i bez seryjnej głowicy.
Silnik będzie zasilany glównie LPG na tej samej zasadzie jak do tej pory. Z PG wykorzystany bedzie praktycznie sam slupek.
Moje JV jak na doladowanie 0,35 bara niezle sie zwijalo, ale najslabszym ogniwem glównie byl dół silnika ( stopień sprężania 10 i brak natrysku na denko tloka) co uniemozliwialo dalsze mody.
Blok z tlokami i walem bedzie od PG, misa od JV, smok pompy olejowej od JV, koło zamachowe wraz ze sprzegłem od ABK 228 mm, glowica ta sama jak do tej pory od audi A4 1,6 ADP, Kolektor wydechowy z ABK.
Wydech zamierzam zrobić przelotowy na dwóch tłumikach ( 60 mm wewnetrznej srednicy).
Dodatkowo zamontowany bedzie IC i zwieksze doladowanie do około 0,7 bara a może wiecej albo mniej ( doladowanie takie ile da rade dmuchnąć M45 przy obrotach silnika 6500 RPM i granicznych obrotach kompresora rzedu 14000 RPM.
Zamontowany będzie BLOS i wydajny reduktor do tej mocy, żeby sklad mieszanki byl odpowiedni w calym zakresie obrotów i nie brakowalo LPG przy max obciazeniu.
Silnik będzie zasilany glównie LPG na tej samej zasadzie jak do tej pory. Z PG wykorzystany bedzie praktycznie sam slupek.
Moje JV jak na doladowanie 0,35 bara niezle sie zwijalo, ale najslabszym ogniwem glównie byl dół silnika ( stopień sprężania 10 i brak natrysku na denko tloka) co uniemozliwialo dalsze mody.
Blok z tlokami i walem bedzie od PG, misa od JV, smok pompy olejowej od JV, koło zamachowe wraz ze sprzegłem od ABK 228 mm, glowica ta sama jak do tej pory od audi A4 1,6 ADP, Kolektor wydechowy z ABK.
Wydech zamierzam zrobić przelotowy na dwóch tłumikach ( 60 mm wewnetrznej srednicy).
Dodatkowo zamontowany bedzie IC i zwieksze doladowanie do około 0,7 bara a może wiecej albo mniej ( doladowanie takie ile da rade dmuchnąć M45 przy obrotach silnika 6500 RPM i granicznych obrotach kompresora rzedu 14000 RPM.
Zamontowany będzie BLOS i wydajny reduktor do tej mocy, żeby sklad mieszanki byl odpowiedni w calym zakresie obrotów i nie brakowalo LPG przy max obciazeniu.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 13:00 przez turbofin, łącznie zmieniany 1 raz.