Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 cze 2012, 22:48

Leo pisze:volumetric efficency
Sprawność mierzona, empiryczna, typowa. Zwał jak zwał :-P

turbofin pisze:7000/2
Dzieli się przez 2 bo silnik 4 taktowy, w dwusuwie nie dzielimy przez 2.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 11 cze 2012, 23:34

No ja doskonale wiem ze nie cieplna i nadal twierdze ze optymistycznie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 cze 2012, 00:04

nie, wcale nie, to normalne wartości. Popatrz na różne wyliczenia w dobieraniu turbin, np. na racingforum, jest dość obszerny temat tam.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 12 cze 2012, 16:12

ze strony mechanicznej to wszystko zrobię ale obliczenia itp. to dla mnie kosmos części mam za grosze za kompresor zapłaciłem 50zł :mrgreen: na szrocie za gaźnik 20zł a za drugi reduktor 30zł a turbofin nie pamiętasz jakie koło miałeś na kompresorze ?? bo na wale orginalne od wspomagania takie też posiadam więc właśnie chodzi mi o koło na kompresorze
Zapomniałem spytać co oznacza AFR??

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 12 cze 2012, 16:24

Air Fuel Ratio.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 13 cze 2012, 19:59

krs pisze:turbofin nie pamiętasz jakie koło miałeś na kompresorze ?? bo na wale orginalne od wspomagania takie też posiadam więc właśnie chodzi mi o koło na kompresorze
Ty masz inny kompresor, także kolo na kompresorze bedzie innej srednicy

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 18 cze 2012, 19:33

Widziałem że zamontowałeś silnik tak samo jak ja, do sanek. Interesuje mnie czy seryjne poduszki wytrzymują moc G60? U mnie w ABF-ie, silnik wyrywa z budy. Potrzebuję właśnie mocniejszych poduch.. obczaiłem że podobne są z BMW e-36 2.0R6. Co o tym sądzisz???

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 18 cze 2012, 20:28

Wystarczy zalać poduszki poliuretanem, zyskają o wiele wieksza wytrzymałość i ograniczą tez ruchy silnika zachowując dobre włąściwości tłumiące, polecam też pod poduszki na skrzynie.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 19 cze 2012, 21:06

Boski;) pisze:Widziałem że zamontowałeś silnik tak samo jak ja, do sanek. Interesuje mnie czy seryjne poduszki wytrzymują moc G60? U mnie w ABF-ie, silnik wyrywa z budy. Potrzebuję właśnie mocniejszych poduch.. obczaiłem że podobne są z BMW e-36 2.0R6. Co o tym sądzisz???
Narazie wszystko trzyma ;-) może dlatego, ze docieram silnik i ładuje 0,35 bara.

Jak napcham 0,7bara i zrobię wydech to zobaczymy czy nie wyskoczy :mrgreen:

Jeśli są mocniejsze i bedą pasowaly to warto by je zamontować :-D

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 19 cze 2012, 22:13

Nie wiem dokładnie jaka jest ich wysokość, ale postaram się to sprawdzić..
<ok>

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 22 cze 2012, 21:52

Koledzy jaka średnica wydechu (wewnatrz) będzie odpowiednia do mojego silnika ?
Planuję podkręcić do 0,7 bara i wydaje mi się, że seria 45 mm to stanowczo za malo.
Co Wy o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 22 cze 2012, 22:09

2,25 cala myślę, że wystarczy, chyba ze przyszłosciowo 2.5 cala.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 cze 2012, 10:33

2,5"

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 25 cze 2012, 19:55

Słonik pisze:2,5"

Czy nie odpręży to za bardzo wydechu ? 2,5 cala to będzie okolo 63,5mm co może pogorszyć osiągi.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 25 cze 2012, 20:09

nie w doładowanym silniku, gdzie wszystko jest już wymuszone. Spokojnie rób 2.5 cala.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl