[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
http://www.google.pl/search?client=oper ... el=suggest
Nie wiem, nie mierzylem, nie sprawdzalem ale teoretycznie jezeli klucz 17 to bedzie to M14, gwint, jak nie nawymyslali a mysle ze nie to bedie to najzwyklejszy standard.
Ps- Musisz jeszcze wiedziec jakiego typu jest polaczenie, stozek albo kula-ksztalt powierzchni styku konca przewodu a koncowka.
Nie wiem, nie mierzylem, nie sprawdzalem ale teoretycznie jezeli klucz 17 to bedzie to M14, gwint, jak nie nawymyslali a mysle ze nie to bedie to najzwyklejszy standard.
Ps- Musisz jeszcze wiedziec jakiego typu jest polaczenie, stozek albo kula-ksztalt powierzchni styku konca przewodu a koncowka.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Słonik, dzięki.
Mierzyłem średnicę gwintu i wychodzi mi 14 mm, gwint jest "zwykły" tzn. nie samochodowy, nie wiem jak tam się fachowo mówi. W środku jest kula, nie stożek.
Tak czy tak napisałem do paru firm z Google odnośnie przewodu, podałem im dane i fotkę w załączniku jak by nie skumali. Niestety droga sprawa to jest, bo za 0.5 metra chcą po 40 PLN, a ta końcówka w zależności z jakiego materiału; mosiądz/aluminium waha się od 50 do 130 PLN. :shock: :shock: No ale trudno, nie mam wyjścia. Ceny na re5pect są podobne.
Zrobiłem jak mówiłeś mi w Płocku, kupiłem gumowy zbrojony przewód, pracujący w temp od -40 do +120 oraz do 10 Barów ciśnienia, i w miejscu gdzie dałem opaski zaciskowe się przedziurawił. :cry:
Druga sprawa, pytanko do ludzi w temacie. :!:
Bo dzisiaj sobie pstryknąłem jeszcze parę fotek :mrgreen: i tak się zastanawiam jak by na tył zapodać jakiś cienki dystans co by nie obcierało, teraz jest około 12 mm przerwy, myślałem o takim 8 do 10 mm, co o tym sądzicie? Bo z przodu to już chyba nic nie zrobi, tam wchodzi patyczek od loda, no chyba ze zmiana opon coś pomoże.
, ,
http://img85.imageshack.us/img85/9800/img0288v.jpg
Pozdro szejset
Mierzyłem średnicę gwintu i wychodzi mi 14 mm, gwint jest "zwykły" tzn. nie samochodowy, nie wiem jak tam się fachowo mówi. W środku jest kula, nie stożek.
Tak czy tak napisałem do paru firm z Google odnośnie przewodu, podałem im dane i fotkę w załączniku jak by nie skumali. Niestety droga sprawa to jest, bo za 0.5 metra chcą po 40 PLN, a ta końcówka w zależności z jakiego materiału; mosiądz/aluminium waha się od 50 do 130 PLN. :shock: :shock: No ale trudno, nie mam wyjścia. Ceny na re5pect są podobne.
Zrobiłem jak mówiłeś mi w Płocku, kupiłem gumowy zbrojony przewód, pracujący w temp od -40 do +120 oraz do 10 Barów ciśnienia, i w miejscu gdzie dałem opaski zaciskowe się przedziurawił. :cry:
Druga sprawa, pytanko do ludzi w temacie. :!:
Bo dzisiaj sobie pstryknąłem jeszcze parę fotek :mrgreen: i tak się zastanawiam jak by na tył zapodać jakiś cienki dystans co by nie obcierało, teraz jest około 12 mm przerwy, myślałem o takim 8 do 10 mm, co o tym sądzicie? Bo z przodu to już chyba nic nie zrobi, tam wchodzi patyczek od loda, no chyba ze zmiana opon coś pomoże.
, ,
http://img85.imageshack.us/img85/9800/img0288v.jpg
Pozdro szejset
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 19:36 przez sagem, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Albo za mocno scisnales opaski albo miales takie z ostrymi krawedziami, do gumowych wezy i wiekszego cisnienia sie nie nadaje bo wlasnie przecina.
hehhehe no tak trzeba bylo od razu u Franetki zapyac to bysmy nie kminili :mrgreen:
U nich tez pytales?? http://cat.hansa-flex.com/pl/cat/1
hehhehe no tak trzeba bylo od razu u Franetki zapyac to bysmy nie kminili :mrgreen:
U nich tez pytales?? http://cat.hansa-flex.com/pl/cat/1
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki Pany :oops:
Tighe, może się i rzuca ale to ostatni element jaki muszę poprawić jeżeli chodzi o dopięcie blacharki na ostatni guzik to właśnie tył auta . Tylny zderzak, blenda od A90 bez pęknięć oraz najlepiej do tego wymienić cała tylną klapę, bo było robione pod tylną wycieraczką, w prawdzie nie widać tego ale ja widzę . Całość pójdzie od nowa w kolor dzięki czemu nie będą się różniły odcienie. Chcę jeszcze lotkę, ale laminat nie wchodzi w grę, a oryginału aż tak się nie przelewa na aukcjach. No i jakiś cieniutki dystans na tył, co by odrobinę poszerzyć rozstaw, tak jak wcześniej wspominałem.
Słonik, opaski były zwykłe, metalowe.
U hansa nie pytałem, ale właśnie napisałem, więc czekam na info.
Jedna firma odpisała mi, że mogą takie coś wykonać, teraz czekam na wstępną wycenę...
U mnie przewody mają średnicę 8mm, i takie też zamówię.
FranoF1, duże dzięki, na pewno będzie mi prościej porozumieć się ze sprzedawcą
Co do przewodów paliwowych, myślałem już o tym i chyba ten temat mnie nie ominie, nie wiem jaką mają wytrzymałość roboczą BAR przewody które oryginalnie zasilały ABT, ale obawiam się że zbyt mała. Druga sprawa to leciwość.
Widziałem już u siebie pod maska "fontannę" paliwa na kolektor wydechowy, na szczęście zimny... i jestem bardzo uczulony na tego typu sprawy, właśnie dlatego zaczynam o tym powoli myśleć. Już parę razy miałem stracha kiedy to tatko nie dokręcił dobrze korka od bańki po paliwie do kosiarki, a ja musiałem studiować układ paliwowy... <czapa>
Pozdro Panowie i dzięki za podpowiedzi
Tighe, może się i rzuca ale to ostatni element jaki muszę poprawić jeżeli chodzi o dopięcie blacharki na ostatni guzik to właśnie tył auta . Tylny zderzak, blenda od A90 bez pęknięć oraz najlepiej do tego wymienić cała tylną klapę, bo było robione pod tylną wycieraczką, w prawdzie nie widać tego ale ja widzę . Całość pójdzie od nowa w kolor dzięki czemu nie będą się różniły odcienie. Chcę jeszcze lotkę, ale laminat nie wchodzi w grę, a oryginału aż tak się nie przelewa na aukcjach. No i jakiś cieniutki dystans na tył, co by odrobinę poszerzyć rozstaw, tak jak wcześniej wspominałem.
Słonik, opaski były zwykłe, metalowe.
U hansa nie pytałem, ale właśnie napisałem, więc czekam na info.
Jedna firma odpisała mi, że mogą takie coś wykonać, teraz czekam na wstępną wycenę...
U mnie przewody mają średnicę 8mm, i takie też zamówię.
FranoF1, duże dzięki, na pewno będzie mi prościej porozumieć się ze sprzedawcą
Co do przewodów paliwowych, myślałem już o tym i chyba ten temat mnie nie ominie, nie wiem jaką mają wytrzymałość roboczą BAR przewody które oryginalnie zasilały ABT, ale obawiam się że zbyt mała. Druga sprawa to leciwość.
Widziałem już u siebie pod maska "fontannę" paliwa na kolektor wydechowy, na szczęście zimny... i jestem bardzo uczulony na tego typu sprawy, właśnie dlatego zaczynam o tym powoli myśleć. Już parę razy miałem stracha kiedy to tatko nie dokręcił dobrze korka od bańki po paliwie do kosiarki, a ja musiałem studiować układ paliwowy... <czapa>
Pozdro Panowie i dzięki za podpowiedzi