Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
M1st
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 21 sty 2011, 20:13
Lokalizacja: Wilno

Post autor: M1st » 19 maja 2012, 21:26

Pieknie prezetuje avancik ;) pozdro!
P.S. kieronkowskazy sa 'Zolte' originalne? cos niewidzialem jeszcze takich, jezeli tylko z cabrio byly

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 maja 2012, 21:34

M1st pisze:Pieknie prezetuje avancik ;) pozdro!
P.S. kieronkowskazy sa 'Zolte' originalne? cos niewidzialem jeszcze takich, jezeli tylko z cabrio byly
Dzięki :->

Tak, kierunkowskazy są oryginalne hella, pudełka nawet mam od nich z adresem i napisami Porsche 993.

Pooozdro <piwo>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 20 maja 2012, 01:29

http://www.google.pl/search?client=oper ... el=suggest
Nie wiem, nie mierzylem, nie sprawdzalem ale teoretycznie jezeli klucz 17 to bedzie to M14, gwint, jak nie nawymyslali a mysle ze nie to bedie to najzwyklejszy standard.
Ps- Musisz jeszcze wiedziec jakiego typu jest polaczenie, stozek albo kula-ksztalt powierzchni styku konca przewodu a koncowka.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 maja 2012, 19:58

Słonik, dzięki.
Mierzyłem średnicę gwintu i wychodzi mi 14 mm, gwint jest "zwykły" tzn. nie samochodowy, nie wiem jak tam się fachowo mówi. ;-) W środku jest kula, nie stożek.
Tak czy tak napisałem do paru firm z Google odnośnie przewodu, podałem im dane i fotkę w załączniku jak by nie skumali. Niestety droga sprawa to jest, bo za 0.5 metra chcą po 40 PLN, a ta końcówka w zależności z jakiego materiału; mosiądz/aluminium waha się od 50 do 130 PLN. :shock: :shock: No ale trudno, nie mam wyjścia. :-/ Ceny na re5pect są podobne.
Zrobiłem jak mówiłeś mi w Płocku, kupiłem gumowy zbrojony przewód, pracujący w temp od -40 do +120 oraz do 10 Barów ciśnienia, i w miejscu gdzie dałem opaski zaciskowe się przedziurawił. :cry:

Druga sprawa, pytanko do ludzi w temacie. :!:
Bo dzisiaj sobie pstryknąłem jeszcze parę fotek :mrgreen: i tak się zastanawiam jak by na tył zapodać jakiś cienki dystans co by nie obcierało, teraz jest około 12 mm przerwy, myślałem o takim 8 do 10 mm, co o tym sądzicie? Bo z przodu to już chyba nic nie zrobi, tam wchodzi patyczek od loda, no chyba ze zmiana opon coś pomoże. ;-)
Obrazek, Obrazek, Obrazek
http://img85.imageshack.us/img85/9800/img0288v.jpg

Pozdro szejset <piwo>
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 19:36 przez sagem, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 maja 2012, 20:18

M14x1,5
Sa dwa rodzaje:
Konvex|> baba wciąży
oraz
Konkav|< jeszcze bez brzucha

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 20 maja 2012, 20:21

Mimo, że przód jest bardziej porezany, tył w tym aucie mi się bardziej rzuca w oko, tak szeroko to wygląda 8-)

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 20 maja 2012, 21:26

Ach kurcze, te fele masz mniam mniam... Pasują do całości superowo <ok>

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 20 maja 2012, 22:51

piękna :)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 maja 2012, 00:18

Albo za mocno scisnales opaski albo miales takie z ostrymi krawedziami, do gumowych wezy i wiekszego cisnienia sie nie nadaje bo wlasnie przecina.
hehhehe no tak trzeba bylo od razu u Franetki zapyac to bysmy nie kminili :mrgreen:
U nich tez pytales?? http://cat.hansa-flex.com/pl/cat/1

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 maja 2012, 07:55

Podłącze się pod temat :-D

Jakieś średnicy brać te przewody paliwowe? Bo ja bym z chęcią z re5pecta wziął. Tylko zastanawiam się które.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 maja 2012, 08:45

fi6mm, chyba ze planujesz 400KM+ to wez fi8mm

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 maja 2012, 08:48

Git, dzięki :-D

Lista zakupów na najbliższy czas jakoś zatrważająco rośnie :lol:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 21 maja 2012, 20:52

Warto też sprawdzić wszystkie przewody paliwowe po wymianie na mocniejszą pompe... Z paliwem niema żartów....

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 maja 2012, 22:50

Dzięki Pany :oops:

Tighe, może się i rzuca ale to ostatni element jaki muszę poprawić jeżeli chodzi o dopięcie blacharki na ostatni guzik to właśnie tył auta :-P. Tylny zderzak, blenda od A90 bez pęknięć oraz najlepiej do tego wymienić cała tylną klapę, bo było robione pod tylną wycieraczką, w prawdzie nie widać tego ale ja widzę :-P . Całość pójdzie od nowa w kolor dzięki czemu nie będą się różniły odcienie. Chcę jeszcze lotkę, ale laminat nie wchodzi w grę, a oryginału aż tak się nie przelewa na aukcjach. No i jakiś cieniutki dystans na tył, co by odrobinę poszerzyć rozstaw, tak jak wcześniej wspominałem.

Słonik, opaski były zwykłe, metalowe.
U hansa nie pytałem, ale właśnie napisałem, więc czekam na info.
Jedna firma odpisała mi, że mogą takie coś wykonać, teraz czekam na wstępną wycenę...
U mnie przewody mają średnicę 8mm, i takie też zamówię.

FranoF1, duże dzięki, na pewno będzie mi prościej porozumieć się ze sprzedawcą ;-)
Co do przewodów paliwowych, myślałem już o tym i chyba ten temat mnie nie ominie, nie wiem jaką mają wytrzymałość roboczą BAR przewody które oryginalnie zasilały ABT, ale obawiam się że zbyt mała. Druga sprawa to leciwość.
Widziałem już u siebie pod maska "fontannę" paliwa na kolektor wydechowy, na szczęście zimny... i jestem bardzo uczulony na tego typu sprawy, właśnie dlatego zaczynam o tym powoli myśleć. Już parę razy miałem stracha kiedy to tatko nie dokręcił dobrze korka od bańki po paliwie do kosiarki, a ja musiałem studiować układ paliwowy... <czapa>

Pozdro Panowie i dzięki za podpowiedzi ;-)

<piwo>

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 24 maja 2012, 22:07

Ciesze się że udało się zaciski doprowadzić do należytego porządku. Montuj heble szybko bo masz nagi ciężkie jak sku...... i lepiej mieć czym się ratować.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl