Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 kwie 2010, 17:32

AUDI_A6 pisze:Ale u mnie stożek jest tylko dla samego dźwięku :mrgreen:
Ale powiem ci że te otwory też swoje dają jeśli chodzi o dźwięk. Seryjny ADR szału nie robi jeśli chodzi o dźwięk motora. A po takim zabiegu czasem silnik brzmi jak Vałka :-P Po przez dodanie dodatkowych otworów w puszce zasysane powietrze nie jest chyba już tak tłumione co powoduje większe "dudnienie" dolotu a co za tym idzie basowy dźwięk spod maski :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 kwie 2010, 15:07

Przy okazji drobnych prac w garażu wpadło mi coś w łapska i wymodziłem coś takiego:

[center]Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek[/center]

Nie wiem jeszcze czy to zostanie czy nie (jeśli tak to na pewno nie w takiej formie). Pytanie jest natomiast inne: oszalałem czy nie :?:

Kiedyś czytałem że powietrze podczas przepływu przez układ dolotowy ogrzewa się o kilkanaście stopni - i tyczy się to wolnossaków również. I faktycznie coś w tym musi być bo wystarczy dotknąć całego dolotu po krótkiej jeździe - wszystko jest dość ciepłe (nie mówiąc już o jeździe po mieście w korkach), szczególnie rura którą właśnie zaizolowałem - przebiega ona nad głowicą i w okolicy węży wodnych. Co by to niby miało mieć na celu :?: Wystarczy przejechać się autem które stało w cieniu oraz tym które stało na słońcu. To które stało na słońcu będzie bardziej "zmulone", między innymi przez to że cały dolot będzie nagrzany, a co za tym idzie powietrze zasysane będzie bardziej się ogrzewać i "puchnąć". Odczuwałem to bardzo w przypadku TD, ale i tu w wolnossącej benzynie również da się zauważyć ten efekt - może w mniejszym stopniu ale jednak. Czekam na jakieś opinie.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 24 kwie 2010, 15:11

Chyba oszalałeś jednak, bo taka gąbka raczej jeszcze bardziej podgrzeje atmosferę. Jak już kombinujesz to pojedź z nierdzewką.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 kwie 2010, 15:30

Mówisz o jakiejs osłonie od spodu czy o całkowitym zastąpieniu ori plastikowej rury taka wykonana z nierdzewki?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 24 kwie 2010, 16:03

O całej rurce z nierdzewki.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 kwie 2010, 22:50

O całej rurce z nierdzewki.
Zobaczymy co się uda zdobyć. Na razie muszę zdemontować ten "objaw mojego szaleństwa" :-P i poszukać jakiś nowych tarcz na tył bo moje raczej są już do wymiany.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 25 kwie 2010, 21:35

Label Ty na prawde oszalałeś, weź to wyspawaj z alu.


Nie boisz sie, że od kolektora może sie to zapalić? :-|

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 kwie 2010, 23:06

FranoF1 pisze:Nie boisz sie, że od kolektora może sie to zapalić? :-|
Kolektor jest o wiele niżej. To ma styk jedynie z głowicą a i tak nie bezpośrednio bo po przez plastik osłaniający więc takiej opcji nie ma. No ale i tak idzie to wek :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 kwie 2010, 00:47

A mam takie pytanie: z czego wykonane są te blachy osłaniające na przykład karoserie przed ciepłem z układu wydechowego :?: To jest zwykła blacha aluminiowa czy coś innego :?: Bo zawsze się nad tym zastanawiałem.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 26 kwie 2010, 14:11

... A co byś powiedział na uturbienie ADR-a :?: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 kwie 2010, 15:35

Tego jeszcze chyba nikt nie próbował a szkoda. Ludzie z hondy potrafią uturbic byle co a u w przypadku audi mało jest takich odważnych projektów. Kiedyś z własnej ciekawości szukałem informacji jakie są różnice pomiędzy 1.8 i 1.8t jeśli chodzi o podstawowe elementy typu blok, głowica tłoki itp. Niestety nie ma żadnych pewnych informacji po za tymi podstawowymi.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 26 kwie 2010, 15:46

Labiel pisze:Tego jeszcze chyba nikt nie próbował a szkoda. Ludzie z hondy potrafią uturbic byle co a u w przypadku audi mało jest takich odważnych projektów. Kiedyś z własnej ciekawości szukałem informacji jakie są różnice pomiędzy 1.8 i 1.8t jeśli chodzi o podstawowe elementy typu blok, głowica tłoki itp. Niestety nie ma żadnych pewnych informacji po za tymi podstawowymi.
Odpowiedz jest prosta
wystarczy kupic cale 1.8 t i wsadzic jest duzo tansze niz uturbianie ADR i szybsze no i bezproblemowe.

Roznic szukaj w tlokach. wal jest ten sam o ile adr ma natrysk na denka tlokow.
pozdro

Ps hond nie ma turbo seryjnych stad ludzie tak namietnie je uturbiaja.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 kwie 2010, 16:22

Jest w tym oczywiście sporo racji. Szczerze to czasami mam ochotę kupić jakiegoś 1.8t i zrobić jakiegoś swapa, tak jak ostatnio kolega z forum. Głównie powstrzymuje mnie to że teraz wiem co mam pod maską. Mój adr ma mały przebieg i silnik jest ogólnie pierwsza klasa. A przy kupnie czegoś nowego różnie można trafić. Najlepiej było by chyba kupić jakiego anglika. Silnik przełożyć a resztę sprzedać.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 26 kwie 2010, 16:49

Odrazu mowie ze ci sie nie oplaca bo w angliku wszystko co drogie i pokupne jest nie takie
deska lampy srodek. Z takiego auta najszybciej sprzedaje sie przod. a reszta lezy i przewaznie konczy na zlomie lub smieciach. lepszym chyba rozwiazaniem jest kupic silnik z jezdzacego i w miare swiezego auta. Ty masz bardzo prosto odnosnie swapa bo kupujesz silnik od a3 golf 4 seat leon lub octavia i wsadzasz do siebie i nie masz nawet zabawy z elektryka. Jedynie zostanie ci zgranie immo w sterowniku.
pozdro

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 kwie 2010, 19:48

chmiel25 pisze:Jedynie zostanie ci zgranie immo w sterowniku.
Z tym immo w sterowniku u mnie to są plusy i minusy. Plusem jest to że nie ma problemu ze zmianą liczników na jakieś inne bo immo jest w ECU. Minus to właśnie SWAP, bo przy innym ECU trzeba już bawić się z immo. No ale wszystko jest do zrobienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga