Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 26 kwie 2010, 20:04

chmiel25 pisze: Ty masz bardzo prosto odnosnie swapa bo kupujesz silnik od a3 golf 4 seat leon lub octavia
Chyba Ci sie coś pomyliło ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 26 kwie 2010, 22:51

FranoF1 pisze:Chyba Ci sie coś pomyliło ;-)
Chyba tak :oops: sadzilem ze to A3 :roll: oj z ADR wystarczy wziazc lapy i kilka rzeczy i mozna wsadzac.

Sorry master :-P

Immo wystarczy zgrac zzegarami nic drogiego i trudnego :-D

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 kwie 2010, 10:57

Trochę tych silników jest na allegro ale z cenami to chyba przesadzają bo 1600zł za goły szkielet czyli blok + głowica to lekka przesada. Kolega z forum ostatnio zrobił niezły zakup bo za 1300zł kupił silnik plus potrzebny osprzęt. Tak czy sik silnik u mnie pozostanie raczej ten co jest - zbyt dobrze się sprawuje żeby ryzykować z czymś innym.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 27 kwie 2010, 17:57

Labiel pisze:Trochę tych silników jest na allegro ale z cenami to chyba przesadzają bo 1600zł za goły szkielet czyli blok + głowica to lekka przesada. Kolega z forum ostatnio zrobił niezły zakup bo za 1300zł kupił silnik plus potrzebny osprzęt. Tak czy sik silnik u mnie pozostanie raczej ten co jest - zbyt dobrze się sprawuje żeby ryzykować z czymś innym.
... Jest Ryzyko = Jest zabawa <piwo>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 kwie 2010, 18:29

grinch pisze:... Jest Ryzyko = Jest zabawa <piwo>
Weź nie kuś :-P

Generalnie gdyby pojawiła się jakaś naprawdę dobra okazja cenowa to może i bym się skusił. Natomiast jeśli mam wydać 2tyś na taki zabieg to nie bardzo mi się to opłaca. Fakt, zabawy byłoby co nie miara, ale trzeba też patrzeć na wymiar ekonomiczny.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 27 kwie 2010, 18:58

... Niestety wszystko kierowane jest przez monetę jednak, marzenia i dążenie do celu to druga sprawa która zawsze wygrywa, mówię to ze swojego przykładu ;/

Od początku chciałem ojcu założyć przód od cabrio zglebić auto i ponieść moc no i ....

To wszystko już jest fakt trochę się zadłużyłem ale to się nie liczy, liczy się pasja i marzenia i do nich trzeba dążyć <piwo>


Aveeee Labiel <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 kwie 2010, 19:03

grinch pisze:marzenia i dążenie do celu to druga
Dobrze że za marzenia nie karzą. :-P

Jeśli chodzi o opłacalność takiego czegoś to są pewne za ale i przeciw. Jeśli chodzi o przeciw to każdy chyba powie że lepiej sprzedaż i kupić już takie z 1.8T. Niestety bardzo często łatwo się mówi a ciężej realizuje coś takiego. Bo obecnie sprzedać auto nie jest łatwo, a kupić coś dobrego w rozsądnych pieniądzach chyba jeszcze trudniej a tu bynajmniej wiem co mam. Znam już w zasadzie całą historię aut i wiem że nie jest wyjeżdżone bo 8tyś km rocznie w Niemczech to śmieszny wynik.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 27 kwie 2010, 23:28

EE tam!! wsadzaj nie marudz. Szukaj silnika za 2-2,5 tys kupujesz komplet z malym przebiegiem w porzadnym stanie. Tak w sumie to cie podziwiam ja bym nie wytrzymal majac taka mozliwosc wsadzenia czegosc mocnego a na dodatek u ciebie wszystko jest P&P :mrgreen:

pozdro

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 kwie 2010, 16:55

chmiel25 pisze:Tak w sumie to cie podziwiam ja bym nie wytrzymal majac taka mozliwosc wsadzenia czegosc mocnego a na dodatek u ciebie wszystko jest P&P :mrgreen:
Hehe rozumiem cię bo mnie też kusi ale portfel mocno mnie trzyma za jaja <ok> Po za tym jak by było 1,8T to z czasem pewnie była by chrapka na więcej PS. A co za dużo PSów na jedną oś to nie zdrowo :mrgreen: A quattro niestety już nie zeswapuje.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 28 kwie 2010, 17:11

Juz bez przesady z tym quattro do 250ps oska daje spokojnie rade.
u ciebie q jak zwykle rozni sie podloga.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 kwie 2010, 16:36

chmiel25 pisze:Juz bez przesady z tym quattro do 250ps oska daje spokojnie rade.
Spoko, na serio przecież tego nie mówiłem :-D
chmiel25 pisze:u ciebie q jak zwykle rozni sie podloga.
Jak w każdej Audi. A szkoda wielkie. Gdyby nie było takiej różnicy to pewnie nie jedna osoba skusiłaby się na przekładkę guattro.



A oto co będzie robione w najbliższej przyszłości.

[center]Obrazek[/center]

W pierwszej kolejności wymiana tylnych tarcz bo niestety poprzedniemu właścicielowi zapiekła się jedna prowadnica i tylna lewa tarcza nieźle się przypiekła.

Tarcze udało mi się dorwać oryginalne w bardzo dobrym stanie za grosze (40 zł za komplet) - tym podróbą jakoś nie wierzę a solidnej firmy tarcze nie są tanie. Dam je do delikatnego przetoczenia, nowe klocki i będzie hulać. Przy okazji odmaluje się zaciski z tyłu - myślę nad czerwienią, ewentualnie coś pod bordo w kolor nadwozia. To się jeszcze zobaczy.

Z boku widać natomiast moja przyszłą osłonę pod silnik. Prace na razie trwają. Jak skończę całość to na pewno się pochwalę.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 maja 2010, 16:12

[center]Kody wyposażenia[/center]

[center] Obrazek[/center]

X0A - kraj przeznaczenia: Niemcy
B0A - zestaw komponentów bez wymagań co do warunków terenowych
C0V - stalowe koła 6J x 15, odsadzenie 45 (pięć otworów)
G0C - 5 biegowa, manualna skrzynia biegów
H6S - opony 195/65 R 15 V
J1P - akumulator 220 A (44 Ah)
M51 - 4-cylindrowy silnik benzynowy1,8 L/92 kW 20V z MVEG 2, podstawą silnika jest T0V/T5Z
Q1A - standardowe przednie fotele
1AC - system antypoślizgowy (ABS)
1G2 - stalowe koło zapasowe ze standardowymi oponami
2PG - kierownica wyłożona pianką, 4-ramienna
6TB - prawe lusterko elektryczne wypukłe
6UA - lewe lusterko elektryczne płaskie
T5Z - komponenty, dla bazowego silnika, część 058.B
4UE - airbag kierowcy i pasażera z przodu
OQ1 &#8211; dźwignia zmiany biegów
8AC &#8211; radio beta
8GM - alternator 70A
8RE - cztery głośniki (pasywne)
1LH - hamulce tarczowe z przodu
3FE - elektryczna prowadnica ślizgowa szyberdachu - osłona przeciw słońcu
1BA - standardowe zawieszenie / tłumienie
N4A - materiałowe poszycie foteli

ADR &#8211; kod silnika
CPD &#8211; oznaczenie skrzyni
Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 13:37 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 13 maja 2010, 15:09

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65311 Wrzuć VIN do tego tematu, Simpson sprawdza całe wyposażenie po nim.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 maja 2010, 15:16

labek pisze:Wrzuć VIN do tego tematu
Wrzucone. Zobaczymy co odpowie. Czyli na to wychodzi że te kody z bagażnika to tylko część tego co fabryka "koduje".

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 13 maja 2010, 15:53

Zobaczysz, mi wysłał po chwili, masz wszystko z czym auto zostało wypuszczone a z czym nie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga