Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 15 cze 2010, 11:27

EE Panie co to za fuszera? :mrgreen:

Ja od wczoraj pracuje nad swoimi. Dziś kończę i zakładam przód :)

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 15 cze 2010, 11:57

Labiel, co jak co, ale fuszerkę to odwaliłeś niezłą :lol: bym się tego po Tobie nie spodziewał xD :-P mogłeś już to zostawić jak było i gdybyś miał więcej czasu zrobić to porządnie 8-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 cze 2010, 12:43

AUDI_A6 pisze:Ja od wczoraj pracuje nad swoimi. Dziś kończę i zakładam przód :)
No ja niestety musiałem zrobić to wszystko w jeden dzień :-?

Plany miałem takie żeby faktycznie zrobić to porządnie, ale rzadko kiedy mogę wstawić auto do garażu na dłużej niż jeden dzień (niestety taka praca że pracuje się nawet w weekendy). Wolałem więc zrobić to trochę po łepkach bo gdyby nie zrobił tego teraz to nie wiem czy kiedyś by się to doczekał :-P Po za tym na założonych felgach wcale źle to nie wygląda.

AUDI_A6, twoje zaciski tak wyglądały czy piaskowałeś je itp? Bo moje to były nieźle "zmurszałe". Gdzie nie gdzie nie dało się już nawet numerów odczytać.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 15 cze 2010, 14:40

Szlifierka kątowa + nakładka z druciaka i trochę roboty :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 cze 2010, 15:41

AUDI_A6 pisze:Szlifierka kątowa + nakładka z druciaka i trochę roboty :mrgreen:
No to powiem ci że twoje musiały być w znacznie lepszym stanie niż moje - bo ja też je tak potraktowałem, ale ruda siedziała już dość głęboko :-/ Przednie zaciski miałem w miarę ok, ale na tylnych korozji było sporo. Aż dziw. Ktoś musiał o to nie dbać i to bardzo mocno. Podejrzewam że nieźle musiały być przegrzane - może ktoś jechał kiedyś na ręcznym :-P

Na allegro widziałem kiedyś ogłoszenia firmy która zajmuje się regeneracją zacisków. Może kiedyś się o tym pomyśli.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 15 cze 2010, 16:48

Właśnie wróciłem z zakładania drugiego zacisku. Wyczyściłem, pomalowałem, zakładam a tu gumka pęknięta. No nerw niesamowity, ale... wziąłem drugi i już sobie schnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 cze 2010, 17:07

AUDI_A6 pisze:zakładam a tu gumka pęknięta
No to wpadka :lol:

A tak na marginesie, to te gumki przy wciśniętym tłoczku super się zakłada :evil: Trzeba mieć sporo cierpliwości. Bynajmniej u mnie szło to jak krew z nosa.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 cze 2010, 22:30

No i do kompletu przodek.

[center]Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek[/center]

Tylko nie stękać że pomazane :-P Widzicie w jakich warunkach musiałem pracować. Burdel aż szkoda słów. Ciągle nie mogę nauczyć starszego że co jak co, ale w garażu to powinno dbać się o porządek :lol:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 cze 2010, 00:36

EE tam pomazane, poprostu jest popaćkane :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 cze 2010, 09:09

Gdzie tam pomazane. Ja tam nic nie widzę ;-)

Słuchaj Krystyna, przerabiałeś już może cieknący króciec z tyłu głowicy?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 cze 2010, 10:28

Nie, a co cieknie Ci na łączeniu czy poprostu pękł?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 cze 2010, 10:48

AUDI_A6 pisze:a co cieknie Ci na łączeniu czy poprostu pękł?
Początkowo myślałem że pękł, ale nie w tym problem - już chyba wiem w czym leży. Króciec ten przychodzi do głowicy, a potem łączy się z metalową rurką która przykręcana jest do bloku. I tu jest chyba problem. Rurką ta pręży na króciec powodując wyciek (króciec jest przykręcany na dwie śruby więc nie trzyma zbyt solidnie). Problem jedynie w tym że ta rurka która pręży na króciec przykręcana jest do bloku gdzieś w okolicach alternatora - dojście jest super :-P Nawet z moimi chudymi przeszczepami za chiny nie mogłem tam dojść nie mówiąc o odkręceniu tej śruby. Tak więc czeka mnie rozbieranie całego dolotu łącznie z kolektorem ssącym żeby to zrobić.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 cze 2010, 11:10

Tak jeszcze myślę co tu grzebnąć przy okazji takiej demolki pod maską, bo aż żal rozbierać tak dużo żeby zrobić jeden mały wyciek :-x Może zamontuje wreszcie CTO :roll: Tylko tak sobie myślę jaki to będzie miało wpływ na obroty itp. Kolektor ssący może się wyczyści :roll: Czytałem też o polerowaniu od środka kolektora ssącego :roll: Jakieś pomysły :?:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 cze 2010, 15:36

Nie poleruj, bo one nie dla kozery są w środku takie chropowate :)


Trochę pomaluje, trochę przepoleruj, byle by coś dla oka było :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 cze 2010, 15:45

Nie poleruj, bo one nie dla kozery są w środku takie chropowate :)
Kiedyś właśnie czytałem że ta chropowatość kolektora ssącego ma na celu zapobieganie łączeniu się drobinek wody w większe skupiska. Natomiast gdzie indziej czytałem że kolektor można polerować, ale nie cały. W części gdzie idą wtryski paliwa powinien być chropowaty, bo na takiej powierzchni paliwo ulega szybszemu odparowaniu itp. Wiadomo o co chodzi. Tak czy siak ruszać tego raczej nie będę, ale kolektor oczywiście wyczyszczę.
AUDI_A6 pisze:Trochę pomaluje, trochę przepoleruj, byle by coś dla oka było
O właśnie. Alternator prosi się o "odświeżenie" bo tylko on jest jeszcze zasyfiony pod maską.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga