[1.9 tdi 1Z] Buczenie w przedziale 1900-2200 obrotów.
Panowie, chyba jestem o krok od rozwiklania zagadki tajemniczego stukania, a wiec wg mnie glownym podejrzanym jest .... UWAGA! metalowy przewod ktorym plynie olej do chlodzenia turbiny :> brzmi tajemniczo, ale wyjasniam o co biega. Nie mam oslony akumulatora (tej plastikowej) i u mnie po prostu w przedziale 2000 - 2100 obr za kazdym razem bylo slychac stukanie, cos jakby metal o metal, az w koncu wczoraj przypadkiem zauwazylem, ze w tym miejscu moze sie ten stykac z podstawa aku(wczesniej za wskazowka zupensa usztywnilem obudowe filtra powietrza, bo tez latala, jednak to nie bylo to) i zalozylem na przewod wlasnie na styku weza metalowego i podstawy aku, kawalek gumowego weza, zeby tlumil. Przynioslo to zdecydowane efekty, w postaci braku stukow i buczenia. U was jak macie obudowy, to pewnie ten przewod styka sie wowczas z obudowa platikowa i moze to powoduje to buczenie.
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Obawiam się że nie o takie "buczenie" chodzi w tym temacie .Chodzi o głuchy odgłos obciążonego silnika przenoszony na całe nadwozie ,nie przypomina to nawet stukania U mnie jest to odczuwalne jak zmieniam biegi w górę ,przy ok 2 tys ,przy następnym biegu obroty spadają poniżej 1600obr i wtedy właśnie wszystko buczy w środku .Powyżej 1600obr nic nie buczy ,przynajmniej u mnieaudion pisze:u mnie po prostu w przedziale 2000 - 2100 obr za kazdym razem bylo slychac stukanie, cos jakby metal o metal,
ja cały czas walczę z tym buczeniem, ostatnio wymieniłem wszystkie gumy na których zawieszony jest filtr powietrza- te które wchodzą w błotnik oraz tę w którą wkręca się śrubę. Tak jak munior pisze buczenie jest około 1500 obrotów i niżej a następnie (przynajmniej u mnie) w granicach 2000. Najbardziej je słychać gdy wciska się gaz w podłogę i silnik ma największe obciążenie np, podczas przyspieszania pod górę. No ale przewód smarujący turbo sprawdzę oczywiście.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W benzynach były takie same ,nawet etka ich nie rozróżnia ,możesz smiało kupować od benzynki ,ot choćby taką http://allegro.pl/poduszka-silnika-audi ... 26506.htmlsiwy23j pisze:Podpisuję się pod zapytaniem zupensa, tez będę chciał kupić tę poduszkę z ori używki. Tylko czy to musi być specjalna do 1Z czy może w benzyniakach były takie same