[wszystkie]Jednopunkt z AAE do...Mercedesa.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Wiedziałem, że kolega w końcu sypnie ciekawostkami. Mam nadzieje, że w końcu jakoś sytuacja się klaruje. Wytwarzanie iskry bez połączenia ze sterownikiem miałem okazje doświadczyć na własnej skórze :mrgreen:
Z tego co pamietam z abimex-em wspomnianym przez kolegę zawsze były problemy co było prawdopodobnie przyczyna rozpoczęcia montażu układów boscha. Posiadam na stanie taki sterownik oraz podajże cewkę zapłonową. Jedyny problem jaki musiałbyś rozwiązać to likwidacja immobilizera ale na rynku jest dostępnych parę deaktywatorów.
Z tego co pamietam z abimex-em wspomnianym przez kolegę zawsze były problemy co było prawdopodobnie przyczyna rozpoczęcia montażu układów boscha. Posiadam na stanie taki sterownik oraz podajże cewkę zapłonową. Jedyny problem jaki musiałbyś rozwiązać to likwidacja immobilizera ale na rynku jest dostępnych parę deaktywatorów.
Informacji przyznam sporo Sekwencji wrzucał nie będę -wystarczy BLOS, świetnie spełnia swoją rolę, a dodatkowo koszta plus prostota....
Ten mój Mercedes wychodzi na to, że będzie kompletnym kundlem -już obecnie filtr powietrza kupuję od...BMW e34(mod dolotu celem uniknięcia stożka). Część dolotu mam od BMW, część oooo, część home made, a to nie koniec zmian :lol:
Uważam, że warto -stan silnika znam, jest naprawdę zaskakujący, na materiały eksploatacyjne nie żałuję....
Nadchodzi kilka luźniejszych dni -będzie czas przysiąść do wiedzy <ok>
Ten mój Mercedes wychodzi na to, że będzie kompletnym kundlem -już obecnie filtr powietrza kupuję od...BMW e34(mod dolotu celem uniknięcia stożka). Część dolotu mam od BMW, część oooo, część home made, a to nie koniec zmian :lol:
Uważam, że warto -stan silnika znam, jest naprawdę zaskakujący, na materiały eksploatacyjne nie żałuję....
Nadchodzi kilka luźniejszych dni -będzie czas przysiąść do wiedzy <ok>
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
...ja też :lol:
Zasadniczo może nawet wstęp pstryknę, bo miał już kilka modów -od zwykłego miksera, poprzez...regulowany elektrycznie(patent własny -otwierał boczne wloty w obudowie celem odblokowania przepływu dla benzyny), dwie wersje, trzy chyba nawet dolotu z BLOSem
Wiem, że nie tak ludzie modzą, ale zawsze...
Dziś zacząłem materiały obu zasilań porządkować w jeden folder, żeby było pod ręką.
Liczę, że jakieś wnioski się przydadzą innym, a tak BTW zaczynam węszyć za C4 2.8 Avant...no tak, chętnie Quattro, bo jakoś mi dziwnie na myśl o nienapędzanym tyle
Co się trafi jednak..no ale to już poza tematem.
Zasadniczo może nawet wstęp pstryknę, bo miał już kilka modów -od zwykłego miksera, poprzez...regulowany elektrycznie(patent własny -otwierał boczne wloty w obudowie celem odblokowania przepływu dla benzyny), dwie wersje, trzy chyba nawet dolotu z BLOSem
Wiem, że nie tak ludzie modzą, ale zawsze...
Dziś zacząłem materiały obu zasilań porządkować w jeden folder, żeby było pod ręką.
Liczę, że jakieś wnioski się przydadzą innym, a tak BTW zaczynam węszyć za C4 2.8 Avant...no tak, chętnie Quattro, bo jakoś mi dziwnie na myśl o nienapędzanym tyle
Co się trafi jednak..no ale to już poza tematem.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Jak lubisz te klimaty to najlepiej Audi 200 oczywiście quattro 3.6 32V Ostatnio widziałem taka w swoich stronach dosłownie za grosze:)
Kiedyś jak miałem Polo 1.3GT to też robiłem rożne rzeczy z gazem. Efekt był taki że wskazówka obrotomierza z rozpędu wpadała poza czerwona strefę (obrotek robił prawie 360 stopni hehe:) O dziwo silnik przeżył 89000km mojej jazdy. Jedynie zawieszenie a dokładnie mocowania wahaczy się poddały. Kolejny właściciel również pojeździł rok i chyba popchał dalej:)
Kiedyś jak miałem Polo 1.3GT to też robiłem rożne rzeczy z gazem. Efekt był taki że wskazówka obrotomierza z rozpędu wpadała poza czerwona strefę (obrotek robił prawie 360 stopni hehe:) O dziwo silnik przeżył 89000km mojej jazdy. Jedynie zawieszenie a dokładnie mocowania wahaczy się poddały. Kolejny właściciel również pojeździł rok i chyba popchał dalej:)
No drogo nie jest....
http://moto.allegro.pl/wtryskiwacz-z-ob ... 40318.html
czyli 150 za "polonezowskie", nowe toto:
Tyle, że nówka mimo niskiej ceny na początek to chyba przesada -najpierw testy czy całość zabangla odpowiednio, choć używki mogą kaprysić znowu.
Oczywiście będzie problem z wiązką jak zazwyczaj, bo nożyce są łatwiejsze w użyciu niż zapinki
Co do 200ki...nieeee...to już wytłuki są zazwyczaj kompletne. Pozostanę przy C4 sprzed epoki grzechotki wielowahaczowej
http://moto.allegro.pl/wtryskiwacz-z-ob ... 40318.html
czyli 150 za "polonezowskie", nowe toto:
Tyle, że nówka mimo niskiej ceny na początek to chyba przesada -najpierw testy czy całość zabangla odpowiednio, choć używki mogą kaprysić znowu.
Oczywiście będzie problem z wiązką jak zazwyczaj, bo nożyce są łatwiejsze w użyciu niż zapinki
Co do 200ki...nieeee...to już wytłuki są zazwyczaj kompletne. Pozostanę przy C4 sprzed epoki grzechotki wielowahaczowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak, wiem. Jaki tam jest przelot? W sensie średnica przepustnicy?
Bóle się z wiązką zaczynają. Można samemu ale ludzie....jest nieco rzeźbienia, a czeka mnie chyba to i tak w związku z dokładką elektrycznych szyb na tył Sterownik jak czytam Kolega ma, ale wiązki muszę poszukać. Reszta to już piłowanko, wierconko i doginanie...to co lubię
Bóle się z wiązką zaczynają. Można samemu ale ludzie....jest nieco rzeźbienia, a czeka mnie chyba to i tak w związku z dokładką elektrycznych szyb na tył Sterownik jak czytam Kolega ma, ale wiązki muszę poszukać. Reszta to już piłowanko, wierconko i doginanie...to co lubię
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Podstawkę kompa i cewkę bym zlazł u siebie:) Cewka podajże nowa. Wszystko wyciągnięte od wujka przed złomowaniem (przyczyna złomowania znana )
Podeślij mi maila to wyśle Ci foty tego zestawu. Musiałbyś dorwać jakiegoś taniego poldka. Często wystawiane przez policje jako wycofywane z użytku za grosze. Co do wiązki to niestety sekator jest poręczniejszy
[ Dodano: 2011-07-28, 06:33 ]
Tak wygląda ECU tego silnika.
[ Dodano: 2011-07-28, 06:34 ]
A tak podstawka chwilowo bez silnika krokowego wolnych obrotów. Podebrane do ABT:)
[ Dodano: 2011-07-28, 06:36 ]
NA górę pasuje idealnie obudowa dolotu od VW passata. Od tego można ładnie zakombinować Blosa.
Podeślij mi maila to wyśle Ci foty tego zestawu. Musiałbyś dorwać jakiegoś taniego poldka. Często wystawiane przez policje jako wycofywane z użytku za grosze. Co do wiązki to niestety sekator jest poręczniejszy
[ Dodano: 2011-07-28, 06:33 ]
Tak wygląda ECU tego silnika.
[ Dodano: 2011-07-28, 06:34 ]
A tak podstawka chwilowo bez silnika krokowego wolnych obrotów. Podebrane do ABT:)
[ Dodano: 2011-07-28, 06:36 ]
NA górę pasuje idealnie obudowa dolotu od VW passata. Od tego można ładnie zakombinować Blosa.
Zasadniczo poszukiwania skoncentrowałem na wiązce. To najtrudniej dostępny element więc jak go złapię to myślę, że akcja ruszy z kopyta...aż mi się nad Bałtyk nie chce jechać(ale pojadę hihi) -chyba na zawsze pozostanę oczami w ciemnościach garażu :lol:
Ciekawi mnie dodatkowy aspekt, o którym zapomniałem -wysokość takiego zestawu. Nie sądzę, by był z tym problem(w końcu 2ee jakiś mało płaski jest :lol: ) ale nie chciałbym, by mi kawałek dolotu nad maską wypadł
Pompkę mam jakąś w zapasie od Audi z KE-j, ciśnienie dawała jak pamiętam(mierzyłem) aż za...Będzie pod podłogą tam, gdzie w124 mają...pompki paliwa właśnie elektryczne.
Mechaniczna dostanie urlop w pudełku. Ciśnienie jakie podaje plus konieczność stosowania dławika pulsacji...blebleble -po prawdzie to raczej polewaczka niż pompa w świetle potrzeb wtryskiwacza
Chłopaki...nie mówcie nikomu, że chcę poprawić Mercedesa częściami z Poloneza <haha>
Ciekawi mnie dodatkowy aspekt, o którym zapomniałem -wysokość takiego zestawu. Nie sądzę, by był z tym problem(w końcu 2ee jakiś mało płaski jest :lol: ) ale nie chciałbym, by mi kawałek dolotu nad maską wypadł
Pompkę mam jakąś w zapasie od Audi z KE-j, ciśnienie dawała jak pamiętam(mierzyłem) aż za...Będzie pod podłogą tam, gdzie w124 mają...pompki paliwa właśnie elektryczne.
Mechaniczna dostanie urlop w pudełku. Ciśnienie jakie podaje plus konieczność stosowania dławika pulsacji...blebleble -po prawdzie to raczej polewaczka niż pompa w świetle potrzeb wtryskiwacza
Chłopaki...nie mówcie nikomu, że chcę poprawić Mercedesa częściami z Poloneza <haha>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może całej wiązki nie szukaj bo i tak będziesz musiał przerobić. Załatw części z wtyczkami a wiązkę dorobisz, jak zawiniesz w szmacianą taśmę albo czarny peszel to ciężko będzie zauważyć że coś jest dorezane. Chyba że się uda wpasować część polonezoskiej wiążki od komputera do zespołu wtrysk/przepustnica. A przerobić trzeba będzie część idącą do skrzynki bezpieczników.
Co do wysokości to jakbyś wsadzał gaźnik z poloneza to mógłby być problem bo jest wysoki.
Chyba nie zależy Ci na utrzymaniu auta w stanie fabrycznym za wszelką cenę bo już "zbezcześciłeś" go LPG. Ale jeśli auto służy do jazdy a nie stania pod kocem to czemu nie poprawić fabryki nowoczesną technologią.
Chyba przy swapach silników modne są poduszki silnika z poloneza, użytkownik guziq wstawił V8 do B3ki na takich poduszkach.
Co do wysokości to jakbyś wsadzał gaźnik z poloneza to mógłby być problem bo jest wysoki.
Przecież to części wyprodukowane przez bosha który produkuje części też do najdroższych niemieckich aut.miron72 pisze:nie mówcie nikomu, że chcę poprawić Mercedesa częściami z Poloneza <haha>
Chyba nie zależy Ci na utrzymaniu auta w stanie fabrycznym za wszelką cenę bo już "zbezcześciłeś" go LPG. Ale jeśli auto służy do jazdy a nie stania pod kocem to czemu nie poprawić fabryki nowoczesną technologią.
Chyba przy swapach silników modne są poduszki silnika z poloneza, użytkownik guziq wstawił V8 do B3ki na takich poduszkach.
No zasadniczo o to się rozchodzi.aldi pisze:Załatw części z wtyczkami
Wsadził chłopak u nas na forum Weberka. Ale przelotnie gościł wiec szczegółów wiele nie podał.Co do wysokości to jakbyś wsadzał gaźnik z poloneza to mógłby być problem bo jest wysoki.
Zasadniczo to żartowałem z tymi częściami z Poldaska, a z autem masz rację -ma być to solidne auto do jazdy, pewne, zadbane i proste. Z samego LPG nie wynika dla niego nic -chyba tylko większa dbałość, zresztą naprawdę po dostrojeniu przekracza ono parametry fabryczne dla benzyny, a spalanie jest całkiem do przyjęcia.Przecież to części wyprodukowane przez bosha który produkuje części też do najdroższych niemieckich aut.
Chyba nie zależy Ci na utrzymaniu auta w stanie fabrycznym za wszelką cenę bo już "zbezcześciłeś" go LPG. Ale jeśli auto służy do jazdy a nie stania pod kocem to czemu nie poprawić fabryki nowoczesną technologią.
A jak ktoś chce mieć "unikat", jakich pełno po postojach TAXI to może go odkupić ode mnie i zdemontować LPG
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
A skąd kolego jesteś, skoro masz daleko nad Bałtyk? JA właśnie wróciłem z takiego wypadu, zahaczyłem zlot VAG itp itd ogólnie polecam wyjazdy nad morze...ławice bikini na plaży oraz inne atrakcje robią wrażenie:) "only girls"
Jeśli jednak wyjazd nie wypali to zawsze można skorzystać z usług Poczty Polskiej:)
Dzięki takim właśnie układa z poczciwej jednostki Poldka wyduszono parę Km więcej lub po prostu obniżono spalanie:)
Jeśli jednak wyjazd nie wypali to zawsze można skorzystać z usług Poczty Polskiej:)
Dzięki takim właśnie układa z poczciwej jednostki Poldka wyduszono parę Km więcej lub po prostu obniżono spalanie:)
Hehe -nieco niejasno napisałem to tłumaczę: nad Bałtyk na urlop jadę(co roku jeżdżę ale teraz na zachodnie wybrzeże raczej). W sumie nie wierzę w pogodę teraz, więc chyba bym wolał się w garażu zająć Ale ONA nalega, a ja jej ulegam :lol: Z powodu JEJ zabrania ławice wspomniane kątem oka jedynie :cry:
Odległość? Jestem z Ostrowca Świętokrzyskiego ale te 600-700 km nie jest dla mnie dalekim dystansem w razie potrzeby....
Tym razem padło na Kołobrzeg za kilka dni.
Dziś przeglądałem fora Poldasków, szukam wiadomo czego. Decyzja pozostaje w mocy -mono zamiast gaźnika. Ostatnio mi właśnie wypadło w korku na benzynę przechodzić i nieco lipa, odwrotnie to już porażka -przy wypalaniu z komory pływakowej benzyny aż krzyżak na wale słychać w kabinie. Inna sprawa, ze niedługo go zmieniam...
Póki co spolerowałem szybę w MB tlenkiem ceru(szok -efekt przerósł moje oczekiwania) i być może nagrałem sobie za psi grosz zdrowe ACE do B3 plus osprzęt i może układ hamulcowy, dodatkowe zegary...ale to na potem temat o ile się zdecyduję.
Odległość? Jestem z Ostrowca Świętokrzyskiego ale te 600-700 km nie jest dla mnie dalekim dystansem w razie potrzeby....
Tym razem padło na Kołobrzeg za kilka dni.
Dziś przeglądałem fora Poldasków, szukam wiadomo czego. Decyzja pozostaje w mocy -mono zamiast gaźnika. Ostatnio mi właśnie wypadło w korku na benzynę przechodzić i nieco lipa, odwrotnie to już porażka -przy wypalaniu z komory pływakowej benzyny aż krzyżak na wale słychać w kabinie. Inna sprawa, ze niedługo go zmieniam...
Póki co spolerowałem szybę w MB tlenkiem ceru(szok -efekt przerósł moje oczekiwania) i być może nagrałem sobie za psi grosz zdrowe ACE do B3 plus osprzęt i może układ hamulcowy, dodatkowe zegary...ale to na potem temat o ile się zdecyduję.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków