[B4 2.0 ABK] nie odpala
Odpalałem na benzynie, ale zaraz na gaz się przełączył bo przekroczyłem te 2k obrotów, czyli tyle ile trzeba mu do przełączenia.
@czarekj jakby było to przebicie to co do wymiany?
[ Dodano: 2016-01-06, 13:36 ]
Przed chwilą ściągnąłem kostkę od tego silniczka krokowego i zobaczyłem coś takiego jak na zdjęciu. Jutro będę przy tym dłubał, możliwe że to przez to? Ale kurde wcześniej palił, a tego nikt nie ruszał.
@czarekj jakby było to przebicie to co do wymiany?
[ Dodano: 2016-01-06, 13:36 ]
Przed chwilą ściągnąłem kostkę od tego silniczka krokowego i zobaczyłem coś takiego jak na zdjęciu. Jutro będę przy tym dłubał, możliwe że to przez to? Ale kurde wcześniej palił, a tego nikt nie ruszał.
A więc akumulator wyczyszczony idealnie, wszystkie połączenia plus, masę z karoserią.
Rano odpalił niby po jakichś 3 sekundach kręcenia ale po dwóch zaczął mimo wszystko tak jak by "ledwo kręcić". Wydaje mi się że zapalił bez dodawania gazu bo dziś było ciepło.
To "ledwo kręcenie" objawia się takim jak by przerywaniem kręcenia po jakichś 2 sekundach bezproblemowego. Wybaczcie że tak chaotycznie piszę
Pozdrawiam.
Rano odpalił niby po jakichś 3 sekundach kręcenia ale po dwóch zaczął mimo wszystko tak jak by "ledwo kręcić". Wydaje mi się że zapalił bez dodawania gazu bo dziś było ciepło.
To "ledwo kręcenie" objawia się takim jak by przerywaniem kręcenia po jakichś 2 sekundach bezproblemowego. Wybaczcie że tak chaotycznie piszę
Pozdrawiam.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
i do tego tulejki bo wirnik nie jest w osi krótko mówiącczarekj pisze:Może już się szczotki kończą.
Dość podobnie miałem kiedyś objaw w b3.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2016, 08:10 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
A więc tak:
Samochód mam od 2 miesięcy więc za bardzo nie wiem czy było coś robione z rozrusznikiem.
Teraz znalazłem pare tematów pod hasłem "audi 80 abk blokujący rozrusznik" i wygląda na to że wiele osób miało identyczne objawy. Wszędzie pojawiają się dwa rozwiązania: wymieniane przez Was Panowie elementy rozrusznika (tuleje, szczotki, połączenie-masa) lub ustawienie zapłonu (czego się boje bo już sam z tym nic nie zrobię).
Także najpierw spróbuję znaleźć jakiś kanał i wybebeszyć rozrusznik. Jak to nie pomoże no to cóż, chyba trzeba będzie odwiedzić mechanika.
Pozdrawiam serdecznie.
Samochód mam od 2 miesięcy więc za bardzo nie wiem czy było coś robione z rozrusznikiem.
Teraz znalazłem pare tematów pod hasłem "audi 80 abk blokujący rozrusznik" i wygląda na to że wiele osób miało identyczne objawy. Wszędzie pojawiają się dwa rozwiązania: wymieniane przez Was Panowie elementy rozrusznika (tuleje, szczotki, połączenie-masa) lub ustawienie zapłonu (czego się boje bo już sam z tym nic nie zrobię).
Także najpierw spróbuję znaleźć jakiś kanał i wybebeszyć rozrusznik. Jak to nie pomoże no to cóż, chyba trzeba będzie odwiedzić mechanika.
Pozdrawiam serdecznie.
Chyba tak, pomyliłem pojęcia przepraszam
to jest ta wtyczka http://images45.fotosik.pl/1594/e06d9747915eb4ab.jpg (zdjęcie z forum)
[ Dodano: 2016-01-09, 23:01 ]
Wtrysk rozruchowy był winowajcą, a właściwie ten przerwany kabel. Dzięki za odpowiedzi
to jest ta wtyczka http://images45.fotosik.pl/1594/e06d9747915eb4ab.jpg (zdjęcie z forum)
[ Dodano: 2016-01-09, 23:01 ]
Wtrysk rozruchowy był winowajcą, a właściwie ten przerwany kabel. Dzięki za odpowiedzi
[B4 2.0 ABK] zgasło i nie odpala, kolejny problem
Witam, znowu ja. Nie mam już siły do tego auta ale naprawić trzeba. Wczoraj jadąc do miasta, przy wjeździe na rondo (dobrze że nie na rondzie) audi po prostu zgasło. Bez żadnych wcześniejszych oznak, po prostu zgasło i odmówiło dalszej współpracy. Stało się to po około 500 metrach od domu. Zapchałem je na pobocze, wróciłem po jakichś 5 godzinach i po długim kręceniu odpaliło, wróciłem do domu. Po około kolejnych pięciu poszedłem do auta, odpaliło od strzała, pochodziło ładnie, zgasiłem i już nie odpaliłem. Naprawdę nie mam siły do tego auta. Dzień wcześniej było w trasie 60km i nie sprawiało najmniejszych problemów. Z tego co wyczytałem na forum to albo cewka albo czujnik Halla. Później posprawdzam miernikiem rezystancję cewki. W ogóle od tego kabla do idzie do cewki wychodzi jeden cienki kabelek który idzie gdzieś do instalacji LPG, chyba do kabiny, więc ma coś wspólnego z tym przełącznikiem. Tak ma być? Jeżeli ma to coś pomóc, to dodam że auto na gazie jest słabe, na benzynie nawet daje radę. Przy okazji zapytam: czy spalanie 11,5l gazu na 100km, z czego połowa z pełnym stanem osób i przy średnio dynamicznej jeździe jest normalne? Tak jak mówiłem, auto jest zmulone. Liczę na pomoc już nie wiem który raz
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 21:13 przez jubar, łącznie zmieniany 1 raz.
Podepne sie pod temat .U mnie wystapilo to samo samochod zgasl pod. Czas jazdy nie dalo sie odpalic po godzinie odpalil wrocilem do domu zgasilem juz nie odpalilem.Sprawdzilem prac z cewki nie wychodzil podmienilem cewke nadal nie odpala z tym ze odkrecilem z ciekawosci swiece a swiece suche wiec wtryski nie podaja paliwa.Sprawdzilem przewod paliwowy do wtrysku rozruchowego paliwo do niego dochodzi jest w nim cisnienie wiec pompa podaje .Co ma zwiazek z tymi 2 sprawami bo juz niewiem gdzie szukac ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak nie ma wtrysku i iskry to pewnie będzie czujnik halla w aparacie.
Odłącz kostkę od halla. Podłącz do środkowego pinu wtyczki jakiś kawałek kabla. Włącz zapłon i tym kablem podłączonym do kostki dotykaj do masy, w tym momencie powinieneś usłyszeć iskrę i wtrysk oraz pompka paliwa powinna wystartować.
Paliwo może być bo pompka startuje na 2 sekundy po każdym włączeniu zapłonu. Dobrze by było sprawdzić czy startuje przy kręceniu rozrusznikiem.
Odłącz kostkę od halla. Podłącz do środkowego pinu wtyczki jakiś kawałek kabla. Włącz zapłon i tym kablem podłączonym do kostki dotykaj do masy, w tym momencie powinieneś usłyszeć iskrę i wtrysk oraz pompka paliwa powinna wystartować.
Paliwo może być bo pompka startuje na 2 sekundy po każdym włączeniu zapłonu. Dobrze by było sprawdzić czy startuje przy kręceniu rozrusznikiem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 sty 2016, 11:19
- Lokalizacja: Tychy
Witam podepnę się pod temat bo mam podobny problem audi 80 2.0 115 km abk odpala jak chce niekiedy na 5 sekund i gaśnie na gazie pali dobrze ale spalanie około 16 l strzela w kolektor zamula okropnie na pb po dodaniu gazu , wymieniłem przepływke czujnik temperatury niebieski regulator ciśnienia paliwa przekaźnik nr 30 prze lutowany nie wiem co jeszcze by mogło być walczę już ponad miesiąc i nic od mechanika do gazownika nie mówiąc już o kosztach za dobre rady z góry dziekuje miałem b3 1.8 nie było problemu to problem se kupiłem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Układ zapłonowy (przewody, świece, kopułka i place rozdzielacza) w dobrym stanie?
Sprawdź kabel wtryskiwacza rozruchowego nawet możesz sprawdzić małą żarówką czy przy odpalaniu na zimno dostaje prąd.
Może może to być też problem związany z umierającym czujnikiem halla albo cewką.
Przepływomierz który kupiłeś jest na 100% sprawny? Dolot jest szczelny?
Sprawdź kabel wtryskiwacza rozruchowego nawet możesz sprawdzić małą żarówką czy przy odpalaniu na zimno dostaje prąd.
Może może to być też problem związany z umierającym czujnikiem halla albo cewką.
Przepływomierz który kupiłeś jest na 100% sprawny? Dolot jest szczelny?