Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 kwie 2017, 20:32

A ile pokazuje ci na luzie jałowe przy 100km/h

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 23 kwie 2017, 10:32

Jarewa pisze:A ile pokazuje ci na luzie jałowe przy 100km/h
Około 1.8 litra - jeszcze sprawdzę.
Dzięki za odzew - wszystko pokazuje idealnie tylko to spalanie wszędzie zawyżone - BC jest z roku 87

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 kwie 2017, 10:57

W 6A chyba jest wymagane podłączenie potencjometru przepływomierza (albo czujnika podciśnienia). Jak siedzę na forum nigdy nie rzuciły mi się w oczy rozpiski płytek kodujących. A jedynie jakie info jest to płytki kodujące zmiany litów na gal wrsje EU i UK,USA. Chciał bym zobaczyć ile ci pokazuje litrów w baku względem wskazówki (menu serwisowe) tam jest też dokładne info na jakie kraje zakodowane. A płytkę to raczej przekoduj na M. Ale i tak mi cos nie gra bo gal to przelicznik prawie 1:4.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 23 kwie 2017, 15:43

Jak wejdę w tryb serwisowy to mam symbol d233 - d ma u góry daszek - jeśli d to dystans to się zgadza bo w baku mam około 1/4 i co wiecej kalibrowalem to wypalając bak do zera. Dalej w tym menu mam EU czyli jest ok. I dalej da się odczytać jak są ustawione piny od korekcji. Sygnał spalania mam wzięty z kostki z komputera - tam nic z potencjometru się nie podpina a tym bardziej z czujnika podciśnienia bo takowego w 6a nie ma.
Zostało mi przekonywanie płytki - nic mi się nie spali jak to zrobię ???
Pozdrawiam i dzięki za info

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 23 kwie 2017, 16:33

Tak się wtrącę ze swoją kwestią -jakby ktoś znalazł czy jest możliwość zwiększenia częstotliwości próbkowania spalania chwilowego VAGiem(A6C4 -co 30 metrów nad tym rozmyśla) to proszę o info.
Korekta średniego spalania ok -jest VAGiem dostępna u mnie i zrobiłem. Ale irytuje zamulające naliczanie chwilowego co 30 metrów.

W 6A na 90% jest sygnał z potencjometru klapy brany. Podobnie jak przy czy czysto mechanicznym wtrysku(miałem w 90ce). W każdym razie jest możliwość wzięcia stamtąd sygnału i Audi to robiło.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 23 kwie 2017, 22:15

ziemor, płytkę mam z takim samym numerem i w ng pokazuje ok. A potencjometr niby powinien być podpięty w mech wtrysku, ale ja nie mam i pokazuje dobrze. Czerwona okrągła wtyczka ma być do tego.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 kwie 2017, 20:42

widziałeś to?


Obrazek

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 24 kwie 2017, 22:31

W etce dla b3 jest 893 919 100 B.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 kwie 2017, 23:02

Biorąc pod uwagę ze miał N ma bc młodszych lat.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 24 kwie 2017, 23:33

BC z 87 r ma. Płytka z prawej ze zdjęcia z poprzedniej strony .
Teraz doczytałem że ta z b na końcu to w opisie ma NM, NG, KV, 7A, PS. 893 919 100 piszą że do DZ

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 kwie 2017, 20:14

A faktycznie cos mi sie pomyliło. musiał by zdobyć jak teraz wygląda z B

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 10 maja 2017, 15:13

A z moim bc chyba odniosłem sukces. w końcu.
Jak tu kiedyś pisałem przy zasięgu i przy trybie serwisowym miałem pusty wyświetlacz. A że kupiłem za grosze licznik od sety dla wyświetlacza bc i termometru poszedłem na całość . Na początek wszystko zostało przelutowane w moim bc. Efekt taki że chwilowo się tryb serwisowy wyświetlał, natomiast zasieg i ilość paliwa miało wartość stałą tzn 50 km i przy kalibracji rezerwy 61. Brak reakcji na potencjometr.
Decyzja zapadła. Podmiana elementów z płytki od tego bc z 100-tki. Syna zagoniłem do lutownicy i na pierwszy ogień poszedł układ D7508C. Brak poprawy. Drugi poszedł układ D7001C. Do niego chyba prowadziły ścieżki ze wskaźnika paliwa. No i to było to. Wszystko zaczęło działać. Wyświetlacz ożył.
Teraz pojawił się inny problem. Średnie spalanie wynosiło poniżej 5 l. Zmiana płytki kodującej z 893 919 100 na pomogła. Dodam że przed naprawą średnie spalanie na 895 919 100 M pokazywało ponad 20 l.
Teraz naszły mnie wątpliwości czy nie będzie problemu ze skalibrowanien paliwa. Jakby nie było układ D7508C jest z innego modelu i nie wiadomo co on ma tam w sobie zaszyte. Zalałem 11 litrów a wartość się zmieniła o 17. Ale nic nie było kalibrowane a potencjometrem było kręcone we wszystkie strony. No i zawsze można go podmienić na oryginalny bo on był raczej sprawny. No i jeśli on za to odpowiada

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 11 maja 2017, 13:38

Jarewa i reszta klubowiczów dziękuję za pomoc !!!
Więc płytkę przylutowałem zgodnie z kodem z PDF'a , korekcję dałem na -15 i tak:
- przy 100 km/h gdy silnik rozgrzany to spalnanie około 1 do 1.2 litra
- przy 70 km/h na 4 biegu mam od 7 do 8.5
Uznaję że to jest ok

Pele261084
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 28 sty 2010, 14:48

Post autor: Pele261084 » 14 cze 2017, 17:57

Również założyłem AC/BC do mojej audi b4 94r 1z i mam problem ze spalaniem podczas jazdy oscyluje około 50l. Jestem wpięty w pin 49 ECU próbowałem już regulować suwakiem na benzynę/diesel, płytkę mam EU. Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 cze 2017, 22:12

Pele261084 pisze:Również założyłem AC/BC do mojej audi b4 94r 1z i mam problem ze spalaniem podczas jazdy oscyluje około 50l. Jestem wpięty w pin 49 ECU
49 pin to sygnał spalania w 1z ze sterownikiem 4A0906401B czyli 80 tki na tzw."boschu" z nastawnikiem potencjometrycznym .W sterowniku 028906021 czyli wszystkie z nastawnikiem indukcyjnym ,sygnał spalania jest na 9 pinie wtyki sterownika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl