[B4 ABK] Ustawienie zapłonu
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No to wystarczy w sterowniku błąd to nie spełnione warunki napraw pierw silnik. Ma być bez błędów nie wystarczy je tylko skasować. Nie wspomnę że drugi warunek to rozgrzany silnik minimum 80stC.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2017, 21:22 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, dzisiaj ustawiłem zapłon według procedury, sterownik udało mi się zablokować, na jałowych obrotach w ogóle nie widać kreski natomiast na obrotach ~2300 stoi w miejscu. Mam jednak problem z odblokowaniem sterownika, niebieski czujnik założony, gazowałem nie raz, mocniej, słabiej, dłużej, krócej i nic. Kreska cały czas stoi w miejscu przy 2300. Jakieś pomysły?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
To Ci powiem że pewnie nie zablokowałeś, bo tego rocznika nie da rady czujnikiem zablokować tylko vag.
A teraz masz skrajnie wyjechany w drugą stronę i ecu nie jest już w stanie dalej korygować i dlatego stoi - to taka moja teoria.
Ustaw rozrząd na znaki i sprawdź co będzie pokazywał palec rozdzielacza będzie wsio wiadomo.
A napisz jeszcze jak silnik pracuje - równo i stabilnie czy kuleje.
A teraz masz skrajnie wyjechany w drugą stronę i ecu nie jest już w stanie dalej korygować i dlatego stoi - to taka moja teoria.
Ustaw rozrząd na znaki i sprawdź co będzie pokazywał palec rozdzielacza będzie wsio wiadomo.
A napisz jeszcze jak silnik pracuje - równo i stabilnie czy kuleje.
Przy rozrządzie na znakach palec wygląda tak . Tak zostało ustawione przy obrotach ~2250. Jeśli ustawiłbym go idealnie na środek to przy obrotach 2000-2500 w ogóle nie byłoby widać kreski na kole.
w obecnej chwili przy (według mnie) zablokowanym sterowniku silnik trochę kuleje
dodam jeszcze, że gdy ustawiłem idealnie na środek to samochód strzelał z tłumika przy spadaniu z obrotów
w obecnej chwili przy (według mnie) zablokowanym sterowniku silnik trochę kuleje
dodam jeszcze, że gdy ustawiłem idealnie na środek to samochód strzelał z tłumika przy spadaniu z obrotów