Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Szarpanie silnika brak mocy wieszające się obro

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Vigasyu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2011, 14:36
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Strzyżów
Kontakt:

Post autor: Vigasyu » 15 kwie 2020, 20:24

PieterB pisze:sonda-ecu, mówimy o sygnałowym tym pojedynczym
tak o ten mi chodzi
jest jakiś opis pinów wtyczki komputera ??? wyjołem kompa sprawdził bym czy jest wg przejście na tym przewodzie bo nie mam akurat innego kompa na podmiankę ???
PieterB pisze:a no nie zablokujesz ecu, a przynajmniej mnie się to nigdy nie udało. Więc jest wielce prawdopodobne że ustawiony jest źle
moim zdaniem zablokowało się za każdym razem i to tylko przez odpinanie czujnika bardzo widoczna była różnica na lampie przed zablokowaniem kreska na kole pływała jak szalona po zablokowaniu stanęła w miejscu problem ewentualnie z pomocnikiem bo ciężko było mu utrzymać silnik idealnie na obrotach bo każdy ruch aparatem mu to utrudniał myślę skonstruować jakiś przyrząd do blokowania przepustnicy i jeszcze to kiedyś powtórzę
PieterB pisze:Odpalasz program i pomalutku dodajesz gazu obserwując wykres, silnik wyłączony oczywiście
jak ogarnę sondę to się tym zajmę w następnej kolejności
PieterB pisze:ps w dziale dowload masz opis bloków - ściągnij sobie tylko popatrz na rocznik bo są dwie, a nie będę Ci musiał takich prostych rzeczy tłumaczyć. Bo tak to nam zajmie trochę czasu
dzięki za inf czegoś takiego szukałem w sieci ale jakieś dziwne opisy znajdywałem poszukam tutaj zapewne ułatwi nam to komunikację

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 kwie 2020, 17:57

Vigasyu pisze:jest jakiś opis pinów wtyczki komputera ???
w dziale download masz
Do abk wszystko jest, także tego....
Vigasyu pisze:po zablokowaniu stanęła w miejscu problem ewentualnie z pomocnikiem bo ciężko było mu utrzymać silnik idealnie na obrotach bo każdy ruch aparatem mu to utrudniał
no i tu może być zonk ;-)

Tak na marginesie to sprawdził bym jeszcze ciśnienia na cyl. bo sonda sondą ale tu moim zdaniem siedzi coś jeszcze. Jakaś mechaniczne usterka.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 kwie 2020, 19:22

Wiesz moze on chciał "idealne" 2tys/obr, a ja wiem ze to jest niemożliwe uzyskac stabilnych równych.......

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 kwie 2020, 19:28

Jarewa pisze:Wiesz moze on chciał "idealne" 2tys/obr, a ja wiem ze to jest niemożliwe uzyskac stabilnych równych.......
być może ale widziałem już dziwne czasem przypadki wiec podchodzę do tego z dużą rezerwą.

Awatar użytkownika
Vigasyu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2011, 14:36
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Strzyżów
Kontakt:

Post autor: Vigasyu » 18 kwie 2020, 17:31

witam temat z sondą dalej walczę ale znalazłem trop wali bezpiecznik od grzałki ale nie zawsze i dlatego nie śmiga ale po przewodach nie widzę uszkodzeń co może być przyczyną ???

https://www.fotosik.pl/zdjecie/294e0b5aaa2624ac
od czego jest ta wtyczka znajduje się pod nogami kierowcy ??? była wypięta

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 kwie 2020, 18:41

Vigasyu pisze:znalazłem trop wali bezpiecznik od grzałki ale nie zawsze i dlatego nie śmiga ale po przewodach nie widzę uszkodzeń co może być przyczyną ???
no a co może być ;-) albo sama sonda albo zwarcie gdzieś w okablowaniu
A co do wtyczki ze zdjęcia toi nie wiem.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2020, 21:16 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 kwie 2020, 19:15

Vigasyu pisze:https://www.fotosik.pl/zdjecie/294e0b5aaa2624ac
od czego jest ta wtyczka znajduje się pod nogami kierowcy ??? była wypięta
Skoro była trzeba było zostawić a tak mogłeś coś uszkodzić (podejrzewam ze klimatronik dostał po dupie)....

Awatar użytkownika
Vigasyu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2011, 14:36
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Strzyżów
Kontakt:

Post autor: Vigasyu » 19 kwie 2020, 12:29

Jarewa pisze:podejrzewam ze klimatronik dostał po dupie
mam manualną klimę

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 19 kwie 2020, 18:12

Ustaw wszystkie znaki na kołach, sprawdź w którą stronę stoi palec rozdzielacza i zajrzyj w okienko koła zamachowego jeśli na przecięciu okna jest zero to rozrząd jest OK.Potem ustawiaj zapłon na kreskę czyli 6 stopni.Procedurę z tego co widzę znasz. oklasky

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 kwie 2020, 15:31

krisiun1 pisze:Potem ustawiaj zapłon na kreskę czyli 6 stopni.
jak już pisałem, to może być ciężko dopóki sondy nie naprawi tyk by działała - zerknij na jego gupę 000

Awatar użytkownika
Vigasyu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2011, 14:36
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Strzyżów
Kontakt:

Post autor: Vigasyu » 20 kwie 2020, 21:05

czy grzałka sondy ma działać cały czas ??? może jej nie wyłącza i dla tego pali ten bezpiecznik ???
dziś ominąłem przewód + oczywiście założyłem na niego bezpiecznik prąd wiozłem ze skrzynki bezpieczników i też go spaliło
macie jakiś schemat instalacji sondy bo nie mogę znaleźć w sieci

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 20 kwie 2020, 22:34

Odłącz sondę i zobacz czy pali bezpiecznik jesli tak no to szukaj kabelek po kabelku

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 kwie 2020, 15:53

czy grzałka sondy ma działać cały czas ???
Akurat w większości (jak nie w każdym) silników Audi 80 grzana jest cały czas.

Awatar użytkownika
Vigasyu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2011, 14:36
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Strzyżów
Kontakt:

Post autor: Vigasyu » 26 kwie 2020, 17:11

Jaką sondę kupić jak Bosch wymiękł

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 kwie 2020, 18:50

Vigasyu pisze:Jaką sondę kupić jak Bosch wymiękł
jeśli faktycznie masz nową i faktycznie jest uszkodzona to spróbuj ją zareklamować, bo moim zdaniem bosch jest najlepszy - sam mam od 3 lat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl