Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 10 lut 2008, 18:32

zaczął bym od świec , przewodów, zapłou itd

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 10 lut 2008, 18:42

a ja bym zaczął od polecenia "szukaj" na tym forum jeśli chodzi o odpalanie. Wałkowane 12786 razy. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 10 lut 2008, 22:28

gonzales, madazaw dobrze Ci radzi. Wpisz w szukajce np. rano ciężko pali lub wtryskiwacz rozruchowy. Później wpisz jeszcze: przekaźnik nr.30, bo to jest bolączka silników ABK
kokolino1 pisze:Nie trzeba zdejmować głowicy. Ja jak rozebrałem rozrząd to powykręcałem świece i dałem w cylinder przez otwór świecy sprężone powietrze i cały czas pod ciśnieniem rozbierałem zamki zaworów ściągałem sprężyny z talerzykiem i wymieniałem uszczelniacze tak osobno dla każdego cylindra
Bardzo ciekawy patent kokolino, rozumiem że to sprężone powietrze utrzymuje zawory w górnym położeniu, tak?

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 10 lut 2008, 23:36

przyczyna tego ze ci bierze takie ilosci oleju oprocz uszczelniaczy zaworow ktore dobrze jest wymienic , moze byc wlasnie to ze katujesz go na 4 do 180 :shock: niedziwie sie ze bierze olej

gonzales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 01 paź 2007, 08:50
Lokalizacja: Chełm/Biłgoraj

Post autor: gonzales » 11 lut 2008, 14:11

IC69, poszukałem i znalazłem przyczynę, dziś rano włączyłem zapłon 5 razy żeby pompa napompowała paliwa i zapalił od kopa ;) wymienię na początku filtr paliwa.

czester-11, nie katuje go, raz sobie tylko chciałem przetestować ile wyciągnie na czwórce, tak to jeżdżę normalnie

kokolino1, a możesz dokładniej napisać jak to powietrze tam zapodawałeś???

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 11 lut 2008, 18:41

Bardzo ciekawy patent kokolino, rozumiem że to sprężone powietrze utrzymuje zawory w górnym położeniu, tak?
Dokładnie tak. Powiewtrze dociska zawory i można spokojnie wymieniać uszczelniacze. <ok>

gonzales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 01 paź 2007, 08:50
Lokalizacja: Chełm/Biłgoraj

Post autor: gonzales » 11 lut 2008, 19:38

kokolino1, ok a w jaki sposób je tam zapodałeś??? Jakąś końcówką specjalną??

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 11 lut 2008, 19:49

gonzales pisze:kokolino1, ok a w jaki sposób je tam zapodałeś??? Jakąś końcówką specjalną??
W bardzo prosty sposób. Mianowicie rozbiłem starą świece i wykorzystałem gwint dospawalem końcówkę na wąż dobrze to połączyłem wkręciłem w otwór po świecy i dawaj 8 atm w cylinder, wówczas cylinder wypełnia się powietrzem pod ciśnieniem i można rozbierać. Aha cały czas pracuje sprężarka coby ciśnienie nie spadło bo wtedy może być zonk I trzeba dobrze i pewnie połączyć wąż z końcówką żeby przypadkiem się nie rozłączyło.

gonzales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 01 paź 2007, 08:50
Lokalizacja: Chełm/Biłgoraj

Post autor: gonzales » 11 lut 2008, 20:44

kokolino1, no bardzo pomysłowo, tylko, że nie mam sprężarki i prądu w garażu :P ciekawe na ile mnie w warsztacie skasują ;)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 lut 2008, 10:40

U mnie wym uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy to koszt od 250zł wzwyż

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 12 lut 2008, 17:08

u mnie 120 zl wymiana uszczelniaczy , wymienialem uszczelniacze i rozrząd i zapłacilem 270

Awatar użytkownika
robertg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 gru 2007, 21:19
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: robertg » 12 lut 2008, 21:36

Danek dzieki za info i sorki za zdjecie. Co do funkcji szukaj, probowalem juz ale niestety nic podobnego nie znalazlem. Podepne do komputera, jak cos bede wiedzial, dam znac.

Pozdr
robert

gonzales
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 01 paź 2007, 08:50
Lokalizacja: Chełm/Biłgoraj

Post autor: gonzales » 12 lut 2008, 22:04

no ile by nie kosztowało trzeba zrobić bo i tak i tak olej kupować muszę :P

Marom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:58

[80 b4 2.0E ABK LPG] Silnik źle zapala

Post autor: Marom » 18 lut 2008, 15:30

Witam mam pytanie mam problem z odpaleniem silnika, musze troche pokręcić rozrusznikiem zanim zapali. Jak postoi np jeden dzień to pali odrazu ale jak już pochodzi to czeba troche nim pokręcić. Wcześniej miałem problem z obrotami silnika na benzynie i było czuć z rury niespaloną benzyne. Pojechałem na kompóter okazało sie że przepływomierz, wymieniłem i silnik chodzi dobrze na benzynie jak i na gazie i troche lepiej pali. Ale i tak musze kręcić nim zanim zatrybi. Czytałem pare tematów na podobny temat ale każdy ma inny problem z silnikiem więc nieznalazłem niczego co mogło by mi pomóc. Prosze o odpowiedzi.


Mam jeszcze jedno pytanie kópiłem kopółke oraz palec rozdzielacza zapłonu, niemoge wyjąć stary palec rozdzielacza. Męczyłem się z około godziny ale nic niepomogło a powinno sie go tylko wyciągnąć do góry ma sposób na ściągnięcie palca z rozdzielacza ??
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 18:57 przez Marom, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 18 lut 2008, 18:39

Zobacz przewody WN oraz świece, możliwe że cos moze być z przekażnikie nr.30, a palec powinien faktycznie schodzić bez problemowo, może podwadx go delikatnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl