[b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
gonzales, madazaw dobrze Ci radzi. Wpisz w szukajce np. rano ciężko pali lub wtryskiwacz rozruchowy. Później wpisz jeszcze: przekaźnik nr.30, bo to jest bolączka silników ABK
Bardzo ciekawy patent kokolino, rozumiem że to sprężone powietrze utrzymuje zawory w górnym położeniu, tak?kokolino1 pisze:Nie trzeba zdejmować głowicy. Ja jak rozebrałem rozrząd to powykręcałem świece i dałem w cylinder przez otwór świecy sprężone powietrze i cały czas pod ciśnieniem rozbierałem zamki zaworów ściągałem sprężyny z talerzykiem i wymieniałem uszczelniacze tak osobno dla każdego cylindra
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
IC69, poszukałem i znalazłem przyczynę, dziś rano włączyłem zapłon 5 razy żeby pompa napompowała paliwa i zapalił od kopa wymienię na początku filtr paliwa.
czester-11, nie katuje go, raz sobie tylko chciałem przetestować ile wyciągnie na czwórce, tak to jeżdżę normalnie
kokolino1, a możesz dokładniej napisać jak to powietrze tam zapodawałeś???
czester-11, nie katuje go, raz sobie tylko chciałem przetestować ile wyciągnie na czwórce, tak to jeżdżę normalnie
kokolino1, a możesz dokładniej napisać jak to powietrze tam zapodawałeś???
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W bardzo prosty sposób. Mianowicie rozbiłem starą świece i wykorzystałem gwint dospawalem końcówkę na wąż dobrze to połączyłem wkręciłem w otwór po świecy i dawaj 8 atm w cylinder, wówczas cylinder wypełnia się powietrzem pod ciśnieniem i można rozbierać. Aha cały czas pracuje sprężarka coby ciśnienie nie spadło bo wtedy może być zonk I trzeba dobrze i pewnie połączyć wąż z końcówką żeby przypadkiem się nie rozłączyło.gonzales pisze:kokolino1, ok a w jaki sposób je tam zapodałeś??? Jakąś końcówką specjalną??
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
[80 b4 2.0E ABK LPG] Silnik źle zapala
Witam mam pytanie mam problem z odpaleniem silnika, musze troche pokręcić rozrusznikiem zanim zapali. Jak postoi np jeden dzień to pali odrazu ale jak już pochodzi to czeba troche nim pokręcić. Wcześniej miałem problem z obrotami silnika na benzynie i było czuć z rury niespaloną benzyne. Pojechałem na kompóter okazało sie że przepływomierz, wymieniłem i silnik chodzi dobrze na benzynie jak i na gazie i troche lepiej pali. Ale i tak musze kręcić nim zanim zatrybi. Czytałem pare tematów na podobny temat ale każdy ma inny problem z silnikiem więc nieznalazłem niczego co mogło by mi pomóc. Prosze o odpowiedzi.
Mam jeszcze jedno pytanie kópiłem kopółke oraz palec rozdzielacza zapłonu, niemoge wyjąć stary palec rozdzielacza. Męczyłem się z około godziny ale nic niepomogło a powinno sie go tylko wyciągnąć do góry ma sposób na ściągnięcie palca z rozdzielacza ??
Mam jeszcze jedno pytanie kópiłem kopółke oraz palec rozdzielacza zapłonu, niemoge wyjąć stary palec rozdzielacza. Męczyłem się z około godziny ale nic niepomogło a powinno sie go tylko wyciągnąć do góry ma sposób na ściągnięcie palca z rozdzielacza ??
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 18:57 przez Marom, łącznie zmieniany 1 raz.