Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe NG]jaka jest prawda z prędkością?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 21 lut 2008, 13:35

To znaczy że najlepiej będzie jak zmienię sterowanie gazem.
Powszechnie wiadomo że te silniki po założeniu gazu i na benzynie ciężko jeżdżą :-x
Do tego wczoraj coś mi strzeliło i powykrzywiało talerz od przepustnicy-można gdzieś taki dostać?
Chyba mi się nie uda go idealnie wyprasować?pachnie mi to wiochą :-/

shelby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 26 mar 2007, 10:05
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: shelby » 21 lut 2008, 18:41

Aby nie dławić auta mikserem po założeniu LPG do mechanicznego wtrysku masz dwa wyjścia: instalacja III gen. lub blos. O III generacji nie bedę pisał bo tego nie znam.
Blos minimalizuje ryzykow wystrzału ( w Twoim przypadku trochę za późno) i nie ogranicza przepływu powietrza tak jak mikser. Niestety jest niezgodny z obowiązującymi przepisami :-( .
Proponuje, w celach testowych, zdemontować mikser - nie ma z tym duzo roboty i zrobić próbę tylko na PB.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 23 lut 2008, 12:24

Do tego wczoraj coś mi strzeliło i powykrzywiało talerz od przepustnicy-można gdzieś taki dostać?
Chyba mi się nie uda go idealnie wyprasować?
właśnie straciłeś 300-500zł. Zwykle po strzale gazu przepływomierz nie nadaje się do użytku. Nie da się ponownie tak go naprawić żeby położenie spoczynkowe klapy spiętrzającej ustawiać z dokładnością 0.2mm.

Szukaj używanej przepływki w dobrym stanie...

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 23 lut 2008, 13:08

A może gdzieś jeszcze można dostać nowy?
Przez ten mankament silnik ssie ok 15 l LPG :-?
Jak sprawdzić czy używka jest ok :?: :?:

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 23 lut 2008, 13:24

widze ze jeszcze duzo wody uplynie nim sie ludzie naucza by nie pakowac do silnikow takich jak np NG byle jakiej instalacji gazowej, lub wogole nie pakowac bo jest po silniku,
i to nie zebym byl zlosliwy czy cos :-> ,
teraz bedzie wiecej probelmow i kosztow z ta przeplywka i obrotami na jalowym niz ta cala jazda "oszczednosciowa na gazie" warta
swoja droga ostatnio widzialem na allegro na sprzedaz s2 ktore mial zamontowany gaz :shock: normalnie masakra
heheh
pozdr

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 23 lut 2008, 13:48

Witam, temat żywiołowo brnie do przodu. Ja jestem zwolennikiem LPG we wszystkim. Gdyby się dało zagazował bym nawet rower. :lol: Teraz na poważnie: niema co poruwnywać gazu do benzyny :-/ , jeśli ktoś powie ze nie czuje różnicy między tymi paliwami w swoim aucie tzn że ma coś nie tak z błędnikiem w głowie albo nie odróżnia fiata126 od poloneza. :oops: Każde auto do którego zapodaliśmy gaz (inny niż sekwencja)-na sekwencji się nie znam - będzie słabsze nawet na benzynie niż to było przed instalacją. Zanim założyłem gaz to rozpędzałem się do 180km/h bez problemu, nie mierzyłem tego ale było to dość szybko i nie było trzeba czekać długo, prędkość 200 to tylko jeszcze kwestia może kilometra może pół. Po włożeniu instalacji w drugim podejściu mimo tego że NG nie lubi gazu, na benzynie już nie było co marzyć o takich osiągach w tym samym czasie, wszystko stało się zmulone. Co prawda jadąc do Wrocławia jechałem na gazie 200km/h ale rozpędzenie trwało wieki, z lekkiej górki doszedł do 220 i potem też trzymał tyle na prostym (to ponad 6000obr/min) - spalanie to 18/100 - na benzynie szedł podobnie, po prostym max 210. Przed gazem nigdy vmax nie sprawdziłem. teraz do 140 rozpędza się w podobnym czasie jak kiedyś do 170-180 Ps ten kto mówił że jechał 245km/h takim autem to tak naprawde chyba śnił, obrotomierza by mu chyba brakło, na ale licznik 260 fajnie kusząco wygląda. Spokojnie mógł by zostać 220 z poczciwej 2.0

[ Dodano: 2008-02-23, 13:57 ]
xxtomek pisze: ...teraz bedzie wiecej probelmow i kosztow z ta przeplywka i obrotami na jalowym niz ta cala jazda "oszczednosciowa na gazie" warta
...
masz trochę racji Tomku. Pierwszym razem zakładał mi LPG taki partacz że do tego teraz żałuję. Obroty jałowego nie trzymały się. Na benzynie miał 1100-1300 a na gazie nawet 300 ( to tyle jak syrenka co idzie na jeden garnek) możliwe że mi uszkodził przepływke bo teraz przy normalnej jeździe (czyli zawsze pierwszy :mrgreen: ) pali mi 15,16 po mieście. Dopiero drugi gazownik założył mi gaz tak jak to ma być zrobione, czyli mało wyczuwalne różnice między gazem a benzyną na biegu jałowym lub niskich obrotach(czasami bez różnicy) Co do ekonomi 15 litrów gazu a 10 benzyny to jednak różnica. Moim zdaniem nie należy butować auta a będziemy się cieszyć długą jazdą na niezależnia jakim zasilaniu. Pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 23 lut 2008, 21:42

A może gdzieś jeszcze można dostać nowy?
Oczywiście, że można, w każdym ASO Audi. Tyle tylko, że sprzedają w komplecie z rozdzielaczem paliwa, w cenie ok. 3000zł...

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 23 lut 2008, 23:05

shellah pisze:A może gdzieś jeszcze można dostać nowy?
Przez ten mankament silnik ssie ok 15 l LPG :-?
Jak sprawdzić czy używka jest ok :?: :?:
mam gościa co ma cały silnik jak chcesz dam ci namiary pewnie sprzedaje na części

shelby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 26 mar 2007, 10:05
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: shelby » 24 lut 2008, 01:41

Przez ten mankament silnik ssie ok 15 l LPG
Mam silnik 1.8, przepływomierz wporządku i też czasami uda mu się wypić 15l LPG. Raczej zimą, na krótkich odcinkach nie uda Ci się zmniejszyć spalania. Po za tym uszkodzony przepływomierz ma nieduży wpływ na LPG. Chyba że zablokuje się w pozycji zamknietej, ale to silnik nie bedzie Ci wchodził na wyższe obroty z powodu małej ilości powietrza.
Trochę zdziwiony jestem, że nikt nie ma ochoty podyskutować ze mną nt. blosa, a szkoda bo jest to bardzo ciekawa alternatywa dla bardzo drogich instalacji III generacji.

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 24 lut 2008, 02:00

shelby pisze: Trochę zdziwiony jestem, że nikt nie ma ochoty podyskutować ze mną nt. blosa, a szkoda bo jest to bardzo ciekawa alternatywa dla bardzo drogich instalacji III generacji.
ja mogę podyskutować, tylko jest jedna sprawa...III Generacja to wtrysk...przecież w silniku NG nie ma opcji na taką instalację.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 24 lut 2008, 10:13

maxer pisze:
shelby pisze: Trochę zdziwiony jestem, że nikt nie ma ochoty podyskutować ze mną nt. blosa, a szkoda bo jest to bardzo ciekawa alternatywa dla bardzo drogich instalacji III generacji.
ja mogę podyskutować, tylko jest jedna sprawa...III Generacja to wtrysk...przecież w silniku NG nie ma opcji na taką instalację.
W silniku NG istnieje możliwość założenia instalacji III generacji bez problemu, lecz trudno jest znaleźć zakład który to jeszcze montuje.


Co do blosa to chętnie odpowiem na wasze pytania i mogę się podzielić wrażeniami z jazdy na tym urządzeniu.

Tutaj jest mały temat dotyczący blosa:

viewtopic.php?t=6701

Poźniej wrzuce mały filmik jak samochód zbiera się na LPG z blosem, nakręcony troche kiepskim telefonem.

shelby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 26 mar 2007, 10:05
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: shelby » 24 lut 2008, 11:06

KorNoLio, niedawno zamontowałem u siebie blosa i też chciałem podzielić się wrażeniami z innymi klubowiczami. Całą operacje przeprowadziłem niedawno ale jak do tej pory jestem bardzo zadowoly. Podobnie jak Ty sporządziłem małe fotostory
viewtopic.php?t=12633&highlight=blosa

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 24 lut 2008, 12:24

Muszę to sprawdzić ponieważ mi czasem brakuje pary po 4000obr/min

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 24 lut 2008, 22:26

Tutaj jest ten filmik co obiecłem:


maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 25 lut 2008, 06:49

Pięknie, na oko jak policzyłem to 9sek. Czy to było na gazie? Moje auto na benzynie podobnie szło ale to było przed instalką mixera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl