[b3 coupe NG]jaka jest prawda z prędkością?
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
To znaczy że najlepiej będzie jak zmienię sterowanie gazem.
Powszechnie wiadomo że te silniki po założeniu gazu i na benzynie ciężko jeżdżą :-x
Do tego wczoraj coś mi strzeliło i powykrzywiało talerz od przepustnicy-można gdzieś taki dostać?
Chyba mi się nie uda go idealnie wyprasować?pachnie mi to wiochą
Powszechnie wiadomo że te silniki po założeniu gazu i na benzynie ciężko jeżdżą :-x
Do tego wczoraj coś mi strzeliło i powykrzywiało talerz od przepustnicy-można gdzieś taki dostać?
Chyba mi się nie uda go idealnie wyprasować?pachnie mi to wiochą
Aby nie dławić auta mikserem po założeniu LPG do mechanicznego wtrysku masz dwa wyjścia: instalacja III gen. lub blos. O III generacji nie bedę pisał bo tego nie znam.
Blos minimalizuje ryzykow wystrzału ( w Twoim przypadku trochę za późno) i nie ogranicza przepływu powietrza tak jak mikser. Niestety jest niezgodny z obowiązującymi przepisami .
Proponuje, w celach testowych, zdemontować mikser - nie ma z tym duzo roboty i zrobić próbę tylko na PB.
Blos minimalizuje ryzykow wystrzału ( w Twoim przypadku trochę za późno) i nie ogranicza przepływu powietrza tak jak mikser. Niestety jest niezgodny z obowiązującymi przepisami .
Proponuje, w celach testowych, zdemontować mikser - nie ma z tym duzo roboty i zrobić próbę tylko na PB.
właśnie straciłeś 300-500zł. Zwykle po strzale gazu przepływomierz nie nadaje się do użytku. Nie da się ponownie tak go naprawić żeby położenie spoczynkowe klapy spiętrzającej ustawiać z dokładnością 0.2mm.Do tego wczoraj coś mi strzeliło i powykrzywiało talerz od przepustnicy-można gdzieś taki dostać?
Chyba mi się nie uda go idealnie wyprasować?
Szukaj używanej przepływki w dobrym stanie...
widze ze jeszcze duzo wody uplynie nim sie ludzie naucza by nie pakowac do silnikow takich jak np NG byle jakiej instalacji gazowej, lub wogole nie pakowac bo jest po silniku,
i to nie zebym byl zlosliwy czy cos :-> ,
teraz bedzie wiecej probelmow i kosztow z ta przeplywka i obrotami na jalowym niz ta cala jazda "oszczednosciowa na gazie" warta
swoja droga ostatnio widzialem na allegro na sprzedaz s2 ktore mial zamontowany gaz :shock: normalnie masakra
heheh
pozdr
i to nie zebym byl zlosliwy czy cos :-> ,
teraz bedzie wiecej probelmow i kosztow z ta przeplywka i obrotami na jalowym niz ta cala jazda "oszczednosciowa na gazie" warta
swoja droga ostatnio widzialem na allegro na sprzedaz s2 ktore mial zamontowany gaz :shock: normalnie masakra
heheh
pozdr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
- Kontakt:
Witam, temat żywiołowo brnie do przodu. Ja jestem zwolennikiem LPG we wszystkim. Gdyby się dało zagazował bym nawet rower. :lol: Teraz na poważnie: niema co poruwnywać gazu do benzyny , jeśli ktoś powie ze nie czuje różnicy między tymi paliwami w swoim aucie tzn że ma coś nie tak z błędnikiem w głowie albo nie odróżnia fiata126 od poloneza. :oops: Każde auto do którego zapodaliśmy gaz (inny niż sekwencja)-na sekwencji się nie znam - będzie słabsze nawet na benzynie niż to było przed instalacją. Zanim założyłem gaz to rozpędzałem się do 180km/h bez problemu, nie mierzyłem tego ale było to dość szybko i nie było trzeba czekać długo, prędkość 200 to tylko jeszcze kwestia może kilometra może pół. Po włożeniu instalacji w drugim podejściu mimo tego że NG nie lubi gazu, na benzynie już nie było co marzyć o takich osiągach w tym samym czasie, wszystko stało się zmulone. Co prawda jadąc do Wrocławia jechałem na gazie 200km/h ale rozpędzenie trwało wieki, z lekkiej górki doszedł do 220 i potem też trzymał tyle na prostym (to ponad 6000obr/min) - spalanie to 18/100 - na benzynie szedł podobnie, po prostym max 210. Przed gazem nigdy vmax nie sprawdziłem. teraz do 140 rozpędza się w podobnym czasie jak kiedyś do 170-180 Ps ten kto mówił że jechał 245km/h takim autem to tak naprawde chyba śnił, obrotomierza by mu chyba brakło, na ale licznik 260 fajnie kusząco wygląda. Spokojnie mógł by zostać 220 z poczciwej 2.0
[ Dodano: 2008-02-23, 13:57 ]
[ Dodano: 2008-02-23, 13:57 ]
masz trochę racji Tomku. Pierwszym razem zakładał mi LPG taki partacz że do tego teraz żałuję. Obroty jałowego nie trzymały się. Na benzynie miał 1100-1300 a na gazie nawet 300 ( to tyle jak syrenka co idzie na jeden garnek) możliwe że mi uszkodził przepływke bo teraz przy normalnej jeździe (czyli zawsze pierwszy :mrgreen: ) pali mi 15,16 po mieście. Dopiero drugi gazownik założył mi gaz tak jak to ma być zrobione, czyli mało wyczuwalne różnice między gazem a benzyną na biegu jałowym lub niskich obrotach(czasami bez różnicy) Co do ekonomi 15 litrów gazu a 10 benzyny to jednak różnica. Moim zdaniem nie należy butować auta a będziemy się cieszyć długą jazdą na niezależnia jakim zasilaniu. Pozdroxxtomek pisze: ...teraz bedzie wiecej probelmow i kosztow z ta przeplywka i obrotami na jalowym niz ta cala jazda "oszczednosciowa na gazie" warta
...
Mam silnik 1.8, przepływomierz wporządku i też czasami uda mu się wypić 15l LPG. Raczej zimą, na krótkich odcinkach nie uda Ci się zmniejszyć spalania. Po za tym uszkodzony przepływomierz ma nieduży wpływ na LPG. Chyba że zablokuje się w pozycji zamknietej, ale to silnik nie bedzie Ci wchodził na wyższe obroty z powodu małej ilości powietrza.Przez ten mankament silnik ssie ok 15 l LPG
Trochę zdziwiony jestem, że nikt nie ma ochoty podyskutować ze mną nt. blosa, a szkoda bo jest to bardzo ciekawa alternatywa dla bardzo drogich instalacji III generacji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
- Kontakt:
ja mogę podyskutować, tylko jest jedna sprawa...III Generacja to wtrysk...przecież w silniku NG nie ma opcji na taką instalację.shelby pisze: Trochę zdziwiony jestem, że nikt nie ma ochoty podyskutować ze mną nt. blosa, a szkoda bo jest to bardzo ciekawa alternatywa dla bardzo drogich instalacji III generacji.
W silniku NG istnieje możliwość założenia instalacji III generacji bez problemu, lecz trudno jest znaleźć zakład który to jeszcze montuje.maxer pisze:ja mogę podyskutować, tylko jest jedna sprawa...III Generacja to wtrysk...przecież w silniku NG nie ma opcji na taką instalację.shelby pisze: Trochę zdziwiony jestem, że nikt nie ma ochoty podyskutować ze mną nt. blosa, a szkoda bo jest to bardzo ciekawa alternatywa dla bardzo drogich instalacji III generacji.
Co do blosa to chętnie odpowiem na wasze pytania i mogę się podzielić wrażeniami z jazdy na tym urządzeniu.
Tutaj jest mały temat dotyczący blosa:
viewtopic.php?t=6701
Poźniej wrzuce mały filmik jak samochód zbiera się na LPG z blosem, nakręcony troche kiepskim telefonem.
KorNoLio, niedawno zamontowałem u siebie blosa i też chciałem podzielić się wrażeniami z innymi klubowiczami. Całą operacje przeprowadziłem niedawno ale jak do tej pory jestem bardzo zadowoly. Podobnie jak Ty sporządziłem małe fotostory
viewtopic.php?t=12633&highlight=blosa
viewtopic.php?t=12633&highlight=blosa